מה עלי לעשות?

מצב
הנושא נעול.

raall

New member
מה עלי לעשות?

מה עלי לעשות?
לפני שבוע נסעתי בקו נתב"ג - פ"ת (947), התעריף לנסיעה בקו הוא 9.5 ש"ח, הנהג ביקש ממני 11.5 ש"ח, נאלצתי לרדת תחנה אחרי נתב"ג ליד התעשיה האוירית, מבלי לשלם לו, ולחכות עוד 20 דקות לאוטובוס הבא, בנוסף לחצי השעה שחיכיתי בנתב"ג. האם עלי לפנות לאגד, הרי הם בטח יטייחו את זה (ככה כותבים את זה), או שמא עלי לפנות למפקח על התעבורה ולשקול הגשת תביעה? נכון שזה נשמע קטנוני, אבל זה ממש עיצבן אותי, לבזבז ככה זמן יקר(=כסף), ועוד להתעצבן. רציתי גם להזכיר שהנהג שהוריד אותי, מסר לי את הפרטים שלו, ככה שיש בידי את כל האינפורמציה. אז מה לעשות? אשמח לקבל קישורים (למקפח על התעבורה או למקור אחר) וגם לשמוע את דיעותיכם.
 

ה דרומי

New member
האם יש לך עדין את הכרטיס?

מה עלי לעשות?
לפני שבוע נסעתי בקו נתב"ג - פ"ת (947), התעריף לנסיעה בקו הוא 9.5 ש"ח, הנהג ביקש ממני 11.5 ש"ח, נאלצתי לרדת תחנה אחרי נתב"ג ליד התעשיה האוירית, מבלי לשלם לו, ולחכות עוד 20 דקות לאוטובוס הבא, בנוסף לחצי השעה שחיכיתי בנתב"ג. האם עלי לפנות לאגד, הרי הם בטח יטייחו את זה (ככה כותבים את זה), או שמא עלי לפנות למפקח על התעבורה ולשקול הגשת תביעה? נכון שזה נשמע קטנוני, אבל זה ממש עיצבן אותי, לבזבז ככה זמן יקר(=כסף), ועוד להתעצבן. רציתי גם להזכיר שהנהג שהוריד אותי, מסר לי את הפרטים שלו, ככה שיש בידי את כל האינפורמציה. אז מה לעשות? אשמח לקבל קישורים (למקפח על התעבורה או למקור אחר) וגם לשמוע את דיעותיכם.
האם יש לך עדין את הכרטיס?
כי שם יש את פרטי מספר הנהג ככה שזה יכול להיות לך לעזר.
 

oren*

New member
מדוע ירדת מהאוטובוס? משלמים עוד

מה עלי לעשות?
לפני שבוע נסעתי בקו נתב"ג - פ"ת (947), התעריף לנסיעה בקו הוא 9.5 ש"ח, הנהג ביקש ממני 11.5 ש"ח, נאלצתי לרדת תחנה אחרי נתב"ג ליד התעשיה האוירית, מבלי לשלם לו, ולחכות עוד 20 דקות לאוטובוס הבא, בנוסף לחצי השעה שחיכיתי בנתב"ג. האם עלי לפנות לאגד, הרי הם בטח יטייחו את זה (ככה כותבים את זה), או שמא עלי לפנות למפקח על התעבורה ולשקול הגשת תביעה? נכון שזה נשמע קטנוני, אבל זה ממש עיצבן אותי, לבזבז ככה זמן יקר(=כסף), ועוד להתעצבן. רציתי גם להזכיר שהנהג שהוריד אותי, מסר לי את הפרטים שלו, ככה שיש בידי את כל האינפורמציה. אז מה לעשות? אשמח לקבל קישורים (למקפח על התעבורה או למקור אחר) וגם לשמוע את דיעותיכם.
מדוע ירדת מהאוטובוס? משלמים עוד
שני שקלים, מגיעים הביתה בשלום ורק אחר כך פונים לאגד בבקשה לפיצוי. הבעיה בחלק מקווי אגד היא חוסר היכולת להגדיר גבולות בין ערים. נהג אחד לקח ממני 5 שקלים על נסיעה מפתח-תקווה לצומת בן-גוריון-ז'בוטינסקי ברמת גן, ונהג אחר לקח 7.60 (אני חושב שהנהג שלקח 5 שקלים הוא זה שעשה את הטעות), כמו נסיעה לתל-אביב. גם בכניסה לפתח-תקווה יש אותה בעיה, עבור מי שעולה בתחנות בצומת גהה, נהג אחד ניקב לי שני חורים בכרטיסיה (עבור נסיעה לתחנה מרכזית פ"ת). זה לא קטנוני, זו זכותך כלקוח להתלונן ולבקש הסבר לגבי תוספת המחיר (במידה ו-9.5 ש"ח הוא המחיר הנכון).
 

TDR

New member
המחיר 9.50 ש"ח נקודה......

מה עלי לעשות?
לפני שבוע נסעתי בקו נתב"ג - פ"ת (947), התעריף לנסיעה בקו הוא 9.5 ש"ח, הנהג ביקש ממני 11.5 ש"ח, נאלצתי לרדת תחנה אחרי נתב"ג ליד התעשיה האוירית, מבלי לשלם לו, ולחכות עוד 20 דקות לאוטובוס הבא, בנוסף לחצי השעה שחיכיתי בנתב"ג. האם עלי לפנות לאגד, הרי הם בטח יטייחו את זה (ככה כותבים את זה), או שמא עלי לפנות למפקח על התעבורה ולשקול הגשת תביעה? נכון שזה נשמע קטנוני, אבל זה ממש עיצבן אותי, לבזבז ככה זמן יקר(=כסף), ועוד להתעצבן. רציתי גם להזכיר שהנהג שהוריד אותי, מסר לי את הפרטים שלו, ככה שיש בידי את כל האינפורמציה. אז מה לעשות? אשמח לקבל קישורים (למקפח על התעבורה או למקור אחר) וגם לשמוע את דיעותיכם.
המחיר 9.50 ש"ח נקודה......
ניתן לקבל את המידע באתר אגד www.egged.co.il
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה