מה עושים עם ילדה שמשלשלת

מה עושים עם ילדה שמשלשלת

כבר ארבעה ימים ורגילה ללכת לישון ולקום עם בקבוק דייסה? בכל פעם שהיא מבקשת דייסה נקרע לי הלב ואני מכינה לה דייסה ממים חמים ועוד מים פושרים עם אבקה, משקה דלוח ומגעיל. קיויתי שיעבור לה אבל היא ממשיכה לשלשל (אמנם לא בתכיפות אבל כל יציאה שלה מימית או רירית ויש לה המון גזים) . אז מה בעצם עושים? בכלל, מה זה יכול להיות קלקול הקיבה הזה שנמשך כמעט שבוע?
 

האוהבות

New member
רופא הילדים שלנו ממליץ להמשיך עם

כלכלה רגילה, הכוונה לתת אוכל רגיל. אבל להקפיד שהילדה תשתה הרבה. יש וירוס של שילשולים עכשיו (היינו היום אצל הרופא, גם הקטנה שלי משלשלת). אני נותנת לה אוכל רגיל, לא מטוגן ולא הרבה דברי חלב. עשיתי מרק עוף עם ירקות ואורז.
 

IcNיה

New member
לא כ"כ הבנתי לגבי המים בדייסה

אבל אורז ידוע כעוזר במקרים של שלשול, אז למה שלא תכיני לה דייסת אורז?
 
בד"כ אני עושה דייסה

בבקבוק שחציו מים רתוחים וחציו חלב ואז אבקת דייסה (קורנפלור) . ניסיתי לתת לה אורז ממש ואני די משתדלת שלא לקלקל את סדר היום הרגיל רק מה שפחות מאכלים בעיתיים. ובכ"ז, השלשול הזה לא נראה שעומד לעזוב..
 
אנחנו בתקופה של שלשולים משתמשים

בסימילאק ללא לוקטוז, הטעם זהה אבל עצם העובדה שאין את הלוקטוז אין גירוי, בתוספת של דייסת אורז של גרבר וגם כפית מהאבקה של אלטמן עם חיידקי הביו(ברח לי השם) שאר האוכל המבושל על פי המלצת הרופאה להמשיך לאכול כרגיל. גם דברים מלוחים טוב לאכול אני עושה לה גם תבשיל של אורז עם שמיר וגזר גרוס ותפו"א. גם טעים וגם טוב לכיבה
 

פיצוש 1

New member
תשימי בבקבוק במקום מים רתוחים מי או

אורז, ככה תנסי אולי היא לא תשים לב לטעם וזה יכול לעזור...
 
קודם כל כדאי ללכת לרופא ילדים אבל

מה שאמרה לנו הרופאה לגבי הוירוס של השלשולים שמסתובב זה שצריך להמשיך עם אוכל קל לעיכול (עוף, ירקות מבושלים, אורז,תפוח,בננה, פירה וכד') לגבי תמ"ל - אנחנו בדר"כ נותנים לו מטרנה חלבי, אז היא המליצה על "איזומיל, לקטוז פרי" (ללא לקטוז) של סימילק לעיכול קל. יום אחרי זה - הופיע הגוש המיוחל
 
דייסות- סוגים שונים

איך אפשר ליצור קשר עם חברת מטרנה או גרבר בנוגע לדוגמיות של טעמי דייסה. כבר קניתי סוג אחד שנאלצתי לזרוק ואני מעונינת לנסות מה שירי אוהבת ומה לא.
 
למעלה