מה עושים עם הגזים???? הצילו!!!

sigalaz

New member
מה עושים עם הגזים???? הצילו!!!

הייתי גיבורה עד אתמול בערב...ואז...אורי התחיל לבכות, בעצם לצרוח אחרי האמבטיה במשך ארבע שעות רצוף. כלום לא עזר...כלום!!! לא גליכול, לא טיפטיפות, לא חיבוקים, לא תנוחות החזקה שונות. כבר ממש בכיתי!!! את התקופה שמאז הלידה אני מעבירה לרוב אצל הוריי כי אמא שלי עוזרת לי ואני מגיעה הביתה רק מידי פעם לצבירת נסיון (אחת הסיבות להעלמויות מהפורום - אין שם מחשב). העניין הוא...שזה בלתי אפשרי כי הוא סובל ואני איתו !!! האם יש לכן טיפים יצירתיים להרגעת העניינים??? האם זה הגיוני שתינוק צורח כל כך הרבה זמן רצוף ושום דבר לא מרגיע אותו???
 

annes

New member
ניסית עטיפה חזקה?

קוראים לזה swaddling ויכול לעזור להרגיע אותם - לפי הספר - עטיפה חזקה, תנוחת צד, רעש לבן (ממש חזק, כמו ששששש....חזק באוזן שלהם, וחייב להיות חזק מספיק להתגבר על הצרחות של התינוק), נענוע עדין ומוצץ - זה מרגיע (לפעמים - אצלנו למרבה המזל הגליכול עזר, ואני ממש מבינה אותך כמה זה קשה, כי גם אני הייתי ככה, מנענעת אותו ובוכה יחד איתו במיוחד בהתחלה) הניסיון העיקרי שלי עם 5 העקרונות היה בהתחלה, בב"ח, וכשניסיתי להאכיל אותו עם בקבוק בלי חור בפטמה...
(זה ממש לשים מכשול בפני עיוור, למכור פטמה כזו) כיוון שהוא היה רעב וכן הצלחתי להרגיע אותו,לפרקי זמן מסוימים, עד שנפל האסימון (לקח בערך שעה) אני מניחה שזה עובד - תום גם ישן בעטיפה מיוחדת כזו מאז שהוא היה בערך בן שבוע, וזה ממש שיפר את השינה שלו בלילה - ומעבר לזה קבלי
גדול, זה באמת עובר בסוף (אנחנו בני חודשיים ודי עבר לנו הגזים, טפו טפו)
 

annes

New member
עוד תרופת סבתא

שאני לא ניסיתי אישית, זה למרוח עראק על הבטן - לבן של חברה שלי עזר, קצת שנוי במחלוקת, אבל כשהילד צורח, לדעתי, מנסים הכל...(ולו רק בשביל השפיות של האמא...)
 

ממולדה

New member
עראק חודר גם דרך העור

לא מומלץ בכלל בכלל... שלא לדבר אם יש לתינוק שריטה הכי קטנה באזור, שאמא לא שמה לב אליה, אבל שורפת נורא במגע עם אלכוהול
 

sigalaz

New member
מה זאת אומרת עטיפה חזקה???

האם הכוונה לעטוף אותו בשמיכה כשהוא מכורבל בתוכה ולנענע כי אני עושה גם את זה ולעתים רחוקות זה מרגיע אותו כשהוא בקריזה. לגבי הערק...למרוח בצמר גפן על הבטן עצמה???את זה לא ניסיתי...אפשר גם אלכוהול רגיל???
 

annes

New member
הרעיון הוא שבעראק יש שומר

אני לא ניסיתי את זה בעצמי - עטיפה חזקה, קצת קשה לתאר את זה, אבל בעיקרון, הכוונה לעטוף אותו בשמיכה ממש חזק, שהידיים שלו לא יוכלו לזוז - זה אמור להיות אפקט מצטבר, העטיפה לבד לא מרגיעה, מוסיפים לזה תנוחת צד (כמו פוטבול), נענוע עדין (הראש שלו על הידיי שלך,וזז בעדינות, כמו צלחת ג'לי - כמובן, לא נענוע חזק) רעש לבן ומציצה. לגבי העראק, אני יודעת שזה שנוי במחלוקת, כך אמרתי, לבן של חברה שלי זה עזר, והם היו ממש נואשים איתו - וכן, מורחים בצמר גפן על הבטן עצמה - יש גם את התנועה של להביא את הברכיים לבטן - לפעמים מלווה בשחרור קולני - והקלה...
 

ענבל30

New member
מריחה בעארק מסוכנת!../images/Emo18.gif

האלכוהול נספג דרך העור, מאוד לא מומלץ לתינוקות.
 
כן, זה הגיוני.

גם אצלנו תקופת הגזים היתה קשה, נוראית ובלתי אפשרית וארכה כ- 4 חודשים(!). גם אצלנו שום דבר לא עזר חוץ מהזמן, וכשהגיעה עת הגזים (לרוב בשעות אחה"צ), פשוט יצאתי מדעתי מחוסר אונים. אבל בסוף גם זה עובר. תחזיקו מעמד!
 

אורora

New member
מסכימה

גם אצלנו שום דבר לא עזר והבכי היה אין סופי. זה היה נורא וזה עבר.
 

ממולדה

New member
לשים אותו במנשא...

ואם גם זה לא עוזר, להשאיר במנשא, לעטוף מעל זה במעיל או שמיכה, להוסיף כובע וגרביים חמים - ולצאת איתו מהבית. ממש ככה, לא משנה הקור. אני זוכרת כמה ערבים נוראים כאלה של בכי רצוף, גם אצלנו זה היה בחורף, ורק יציאה מהבית עזרה אז.
 

sigalaz

New member
הבעיה היא שקר מידי בשעות הערב

ואילו השעות הבעייתיות...גם כך הוא נהיה מנוזל קצת בגילו הצעיר. אני פוחדת להוציא אותו בשעות הערב למרות שסיבוב בחוץ בטוח היה עוזר איכשהוא. מתה שהחורף יעבור כבר...מזדהה עם תותיק לחלוטין...
 

ממולדה

New member
מה עושים עם תינוקות באירופה?

עוטפים טוב טוב, כך שרק קצה האף מציץ, ומוציאים החוצה. כשהוא קרוב אלייך במנשא הוא לא יקפא, זה בטוח.
 

L i n u s

New member
אני לא זוכרת אם את מניקה

אבל אם כן - תניקי אותו. פעולת היניקה מרגיעה את הבטן. אני לא יודעת אם זה גם עובד במקרה של מוצץ או בקבוק, תנסי לברר. בנוסף עיסויים: תשכיבי אותו על הבטן, על הזרוע שלך או על הרגליים שלך בצורה שבה הראש שלו נמוך מהישבן ותעסי את הגב שלו מכיוון הראש לכיוון הישבן שלו. תשכיבי אותו על הגב, תכווצי את הרגליים שלו לכיוון הבטן ותישרי לו את הרגליים.
 

shahar 1971

New member
אנחנו עדיין בתקופת הגזים אצל בן-בן

אבל אני יכולה לומר שללא ספק ה-"גרפווטר" מקלים עליו וכמובן הרבה חיבוקים ונשיקות...שיעבור מהר...תחזיקו מעמד
 
כן, זה יכול להיות

נורמלי שתינוק מסוגל לבכות רצוף כ"כ הרבה שעות. לא כל התינוקות הם כאלה, אבל יש מי ש"התמזל מזלם" והתינוק שלהם בתקופת חייו הראשונה בוכה הרבה מאד. כך היה עם בני השני (בן חצי שנה כיום). שלושה חודשים ראשונים הוא בכה הרבה מאד. מצטרפת לדברי ממולדה, לשים אותו במנשא. אני השתמשתי במנסארי (מנשא בד). כל תכשיר אחר לא עבד (גליכל וכו'). המנשא מאד מאד הועיל. הוא היה נרדם בו. בהצלחה. אני מתארת לעצמי שנחמה כמו הזמן יעשה את שלו לא ממש עוזרת כרגע, שאת נמצאת בעיצומה של התקופה הקשה הזו.
 

tutik1

New member
סיגל, אין לי עיצות-רק חיזוקים....

כל יום שעובר מקרב לסיום תקופת הגזים המזויעה. חיזקי ואמצי!
 

lollla

New member
כנ"ל - אצלנו לכאורה עזר לפעמים

גרייפווטר - אבל ממבט לאחור - רק הזמן עזר - והוא עובר יותר מהר ממה שנדמה בתוך מתקפת הגזים עצמה - חזקי ואמצי
 

osnat41

New member
גם אנחנו עברנו תקופה קשה

הדבר היחידי שעזר לה היה גרייפווטר.לא זזתי צעד בלי הטיפות הללו.כל חצי שעה .מה שעוד יכול להקל זה הבקבוקים של Bfree גם עזר לה.הנחמה היא שלאחר כחודש וחצי- חודשיים זה פשוט עבר. הרבה אורך רוח.אסנת
 

זואי11

New member
היי סיגל

הפתרון הטוב ביותר לגזים הוא הזמן. אבל עד שהזמן המיוחל יעשה את שלו הנה כמה טיפים במאמר- הכל על גזים (אמאור). הקישור למאמר נמצא בקישורי הפורום בקטגוריה אמא טריה, תינוק חדש המכילה קישורים נוספים שיכולים להיות לעזר. מקווה שתמצאי את הפתרון שיקל עליכם ושייגמר מהר.
 
למעלה