מה עושים עם בוס שודד אנרגיה?

אותנטי

New member
מה עושים עם בוס שודד אנרגיה?

ערב טוב לכולם. יש לי מעסיק שלאחרונה אני מרגיש שהוא שודד אותי אנרגטית. אני עובד במשרה מאד דינמית עם הרבה אחריות ואני ממלא את משימתי נאמנה. אציין כי אני מאד רציני ועובדתי ואני שונא שמתעסקים איתי בדברים טפלים ושוטתיים. לאחרונה אני מקבל ממנו הרבה הערות טפלות ולא עניניות ואני מרגיש שהוא מנסה להפיל עליי את כעסיו ,תסכוליו ועוד כל מיני דברים. אני לצערי כמה שאני עושה עבודה עם הרבה מודעות עדין נופל בפח איתו אם יש לכם טיפים לטיפול במצב אשמח לשמוע
 
שודדי אנרגיה והגנות...

היי אותנטי!!! ברוך בואך! ניסיתי לרשום לך כבר שלוש פעמים תגובה אך הסרבר לא מגיב. בכל אופן יש אפשרות להתגונן מול הבוס. קוראים לזה יצירת הגנות. את הפעולות האלו יש ללמד לתרגל ולתפוש מיומנות. זה מורכב ממיומניות נשימה, חשיבה חיובית,תרגילי מדיטציה ותפילות. זה נראה מאיים. אך ככל שמתרגלים זאת אפשר לעשות זאת במשך הזמן במהירות האור. צריך למצוא את המדריך הנכון לעניין הזה. מן מורה רוחני כזה או מורה. אחת שתאמין בה או בו. בכל אופן ניתן להתגבר על שודדים... לפרטים נוספים אתה מוזמן להכנס למייל שלי: [email protected] הרבה אור ואהבה ללא תנאי וללא גבול. מיכל
 
למעלה