מה עושים עם בוס שודד אנרגיה?
ערב טוב לכולם. יש לי מעסיק שלאחרונה אני מרגיש שהוא שודד אותי אנרגטית. אני עובד במשרה מאד דינמית עם הרבה אחריות ואני ממלא את משימתי נאמנה. אציין כי אני מאד רציני ועובדתי ואני שונא שמתעסקים איתי בדברים טפלים ושוטתיים. לאחרונה אני מקבל ממנו הרבה הערות טפלות ולא עניניות ואני מרגיש שהוא מנסה להפיל עליי את כעסיו ,תסכוליו ועוד כל מיני דברים. אני לצערי כמה שאני עושה עבודה עם הרבה מודעות עדין נופל בפח איתו אם יש לכם טיפים לטיפול במצב אשמח לשמוע
ערב טוב לכולם. יש לי מעסיק שלאחרונה אני מרגיש שהוא שודד אותי אנרגטית. אני עובד במשרה מאד דינמית עם הרבה אחריות ואני ממלא את משימתי נאמנה. אציין כי אני מאד רציני ועובדתי ואני שונא שמתעסקים איתי בדברים טפלים ושוטתיים. לאחרונה אני מקבל ממנו הרבה הערות טפלות ולא עניניות ואני מרגיש שהוא מנסה להפיל עליי את כעסיו ,תסכוליו ועוד כל מיני דברים. אני לצערי כמה שאני עושה עבודה עם הרבה מודעות עדין נופל בפח איתו אם יש לכם טיפים לטיפול במצב אשמח לשמוע