מה עושים עכשיו??? הרבה שאלות...

מה עושים עכשיו??? הרבה שאלות...

אז הייתי אצל הרופא, ראינו דופק ומדדנו אורך... הוא אמר שהתאריך לא מתאים לאורך..? אז הוא שינה לי את הספירה (הוריד 3 ימים) לספור לפי התיקון או להמשיך בשלי??? פתחנו כרטיס מעקב להריון מדדנו לחץ דם ומשקל... יומיים לאחר מכן הגעתי לדיאטנית של קופת החולים ונשקלתי שוב באותו משקל ועליתי 2 קילו!!! הגיוני? להזכירכן זה היה בשבוע 8. מה יהיה? זה ימשיך ככה לעלות? כי אם כן אני העלה 30 קילו עד סוף ההריון.. אני לא אוכלת הרבה ולא מנשנשת בין לבין... הרופא אמר לחזור עוד חודש ושלח אותי בנתיים לבדיקות דם.. אבל מה עם השאר? בגב הכרטיס כתוב שצריך לעשות שקיפות עורפית פרטי... איפה מבררים? מי מומלצים? כמה עולה? יש לחץ בתורים? כי כבר עברו שבועיים מאז שהייתי אצל הרופא ואני קצת מעופפת... רק חזרתי לארץ התחילו לי בחילות ללא הקאות, כל היום עייפה ואין לי חשק לזוז מטר... כל כך שמחה שאני עובדת מהבית ולא צריכה לצאת למשרד... איך אתן עושות את זה? אני לא יכולה לשבת יותר מחצי שעה רצוף חייבת לשכב או לטייל קצת...ועוד נכנסתי לדירה חדשה וכולם "אוסרים" עליי לנקות או להזיז רהיטים... לפחות בחודשים הראשונים. מה אני העשה????
 

גלי1977

New member
קודם כל מזל טוב...

לגבי המשקל אין לך מה לדאוג, רק תקפידי לאכול מסודר ולא לזלול סתם שטויות.
שקיפות עורפית עושים בשבוע 11-14, כך שאת בדיוק בשלב של החיפושים וקביעת תור. איזה אזור את? את יכולה לעשות חיפוש בפורום הזה/ באתרים אחרים ותמצאי המון המלצות... המחיר משתנה מרופא לרופא, היות וזה פרטי זה יכול לעלות עד לסכום של 700 ש"ח (אבל אפשר לקבל החזרים אז אל תבהלי).
לגבי העייפות, זה משתפר קצת עוד מעט שתעברי לשליש השני (אל תצפי יותר מידי זה לא נעלם). במקביל תבקשי לבדוק b12.
תתחדשי על הדירה ושוב מזל טוב גלי
 

Julia s

New member
לגבי שקיפות

אני עשיתי שקיפות פרטית והיא עלתה 400 ש:ח בערך (אצל צלאל). במכבי אין החזרים על שקיפות אבל העלות הזו היא יחסית סבירה לכל שאר הבדיקות.
 

גלי1977

New member
לגבי שקיפות עורפית ב"מכבי"...

אמנם אין החזר על הבדיקה הזו אך לי הרופא רשם "ייעוץ גניקולוגי" ואני אמורה לקבל... גלי
 

Julia s

New member
הערה חשובה לגבי יעוץ

קודם כל חשוב לוודא שהרופא שעושה את השקיפות הוא ברשימת היועצים של מכבי. שבר שני, אני גיליתי את האפשרות רק בסקירה הראשונה ואז עשיתי את זה וכך גם במאוחרת. יש גם אפשרות לעבור מי שפיר אצל אחד מהיועצים ואז גם על זה לקבל החזר. אבל חשוב לזכור שמדובר רק על 3 החזרים בשנה אצל יועצים והסכום של השקיפות אינו גבוה ולכן כדאי אולי "לשמור" את החזר על יעוץ לבדיקות יקרות יותר (או ליעוץ אמיתי אם צריך)
 

gsiakh

New member
../images/Emo140.gifמזל טוב

איזה יופי, לאט לאט, בלי לחץ! תשדלי להנות מכל רגע (מינוס בחילות) לישון ולנוח שאפשר. תהני גם מהמשקל (בנינו- זו ההזדמנות היחידה לא להתבאס ממנו) תספרי לפי הרופא- כי זה מה שקובע בסוף.. נראה לי- בינינו שלושה ימים..לא היסטרי. בקיצור- מזל טוב ובהצלחה
 
אני מאיזור השרון...ולא מכירה

אני חדשה באיזור ולא יודעת כיצד לחפש בפורום המלצות...אולי מישהי יכולה להמליץ באיזור על רופא? והאם כדאי לעשות את מועדון החברות של בית חולים לנדאו? מישהי שמעה מכירה או עשתה? למרות עוד מוקדם לחשוב על זה... איך לנדאו ללידה? גם שם יש מלונית?
 

*שיר

New member
באיזה קופת חולים את?

גם אני מאזור השרון, אבל השרון גדול, אז אם תתמקדי באזור קצת יותר, אולי אני אוכל לעזור. לגבי לניאדו - גם אני שקלתי בהתחלה להצטרף למועדון שלהם אבל אחרי בירורים הבנתי שזה לא כדאי. הרופאים שם לא מוכרים ובטח לא מהשורה הראשונה. מי שפיר לא כלול, ובסופו של דבר, כל העסק לא נראה לי כדאי. אין שם מלונית, ויחסית לבתי חולים אחרים הלינה שם ממש לא משהו, אבל (וזה אבל גדול) חדרי הלידה נחשבים מהשורה הראשונה ומותר להביא דולה ומיילדת פרטית. לגבי הנקיונות - אל תלחצי יותר מדי. מה שאסור זה להרים דברים כבדים ולעשות מתיחות חזקות (כלומר לנסות להגיע גבוה לתקרה עם הסמרטוט
) מעבר לזה, מאמץ סביר הוא אפשרי בהחלט. הריון זה לא מחלה. ומה עושות נשים שיש להן עוד ילדים בבית?? עובדות, עובדות...
 
אני בקופת חולים מאוחדת...

וגרה במושב בין נתניה לחדרה...מישהי מכירה רופא בסביבה לשקיפות עורפית?
 

*שיר

New member
סורי, אני בכללית

אבל נשמע שאנחנו די שכנות
אז ממליצה לך להגיע ליוגה להריון בחבצלת השרון.
 
למעלה