מה עושים נגד פצעים?

מה עושים נגד פצעים?

צמחו פצעים על המצח ופצעים מזעזעים על הפנים. אני מנקה את הפנים עם סבון מוצק כדי לייבש אותם ויוצא מהבית עם מייק-אפ על הפצעים. העור שלי מעורב. אה, כמובן שאת הקרם לחום אני משתדל לא למרוח על הפצעים (למרות שחטתי לאחרונה)..
 

טוטס

New member
לא הבנתי משהו...

הפצעים זה דבר חד םעמי? הם יצאו פתאום? בדר"כ הפנים חלקות? בכל מקרה, אם זה משהו שלא עובר תוך שבוע (או לא מראה סימנים שמתחיל לעבור) - לגשת לרופא עור. במידה וכן יצאו פתרום (די מוזר האמת..) אז אני ממליצה לשים שמן לבנדר על הפצעים (טיפה אחת על כל פצע) וברגע שחוזרים הבייתה ישר לשטוף את הפנים ולהוריד את המייק אפ! כמה שיותר שהעור יהיה נקי..
 
בעיקרון הפנים חלקות

אני יודע ממה נובע הפצעים (אכילת שטויות לאחרונה בעיתוי לא מתאים והפסקת אימון). מאיפה משיגים שמן לבנדר.
 
מאיפה משיגים את השמן הזה?

ואני לא מבין, שמן=שמנוני על פצעים (?) זה לא מסתדר..
 
שמן לבנדר לא מומלץ

הייתי צריך לציין את רגישותי לפצעים... לא מומלץ ע"י הכתבה שקריסטה העלתה לפורום והתרגום של סוויט פרום בריז'.
 

ToryMaster

New member
o_O

אבל סוויט פרום בירת' (בירת', לא בריז') תרגמה במפורש שהוא אולי לא השמן הכי מומלץ לבעלי עור רגיש, אבל הוא גם לא אמור להוות נורת אזהרה o_O.
 

טוטס

New member
העור שלי סופר סופר רגיש

וזה עובד נ-ה-ד-ר!! לגבי איפה קונים - את בכל זאת לא ויתרת על הרעיון - יש שרשור מהשבוע שדנו בנושא לעומק...
 
דווקא מאז שהתחלתי עם הטיפוח, צצו פצ

עים.. למה? בגלל שאני מנקה עם התכשירים את הפנים וזה נוגע בפצע הרגיש. אז בזמנו לא נגעי בפצע ותוך יום-יום וחצי הפצע הלך לעולמו... לא יודע איפה העולם ואת האמת, גם לא עניין אותי... ובצדק
 

wasaby

New member
זה טבעי בגילך

שיהיו קצת פצעים, לא צריך להכנס להיסטריה בגלל זה. אתה צריך למצוא שגרת טיפוח טובה ולשמור עליה, לא לשנות אותה כל יומיים ולא לעשות תרגילים. שגרת טיפוח בסיסית טובה זה: סבון פנים טוב בלי גרגרים ושלא מייבש יותר מידי, לשטוף איתו פעמיים ביום את כל הפנים, גם איפה שיש פצעים, רק לא לקרצף חזק. אחרי זה מי פנים. אחרי זה קרם לחות, בלי שומן, עם הגנה משמש. חשוב למרוח אותו על כל הפנים, גם על הפצעים. כשהעור לח יותר הוא נרפא מהר יותר ואם אין לפצעים הגנה משמש הם יהפכו לכתמים. את השגרה הזאת אתה עושה כל יום פעמיים ביום, על כל הפנים. אפשר להוסיף מסכת ניקוי יסודי פעם או פעמיים בשבוע לפני המקלחת (לשטוף פנים עם סבון, לשים מסכה לפי ההוראות ואז לנקות שוב את הפנים לפי השגרה הרגילה). אפשר להוסיף מייבש נקודתי לפצעים ולמרוח אותו רק על הפצעים. המליצו פה על המייבש של קליניק, על זה של דוקטוא פישר וגם על שמנים אתריים שונים. בכל מקרה זה שיש פצע לא אומר שמפסיקים לעשות כל מה שעשית עד עכשיו.
 
אני זוכר ששלחת לי במסרים שחלב פנים

עושה עור שמנוני. אני מבין שלא להשתמש בו... ומה הבעיה בסבון שלא מייבש יותר מידי? הקט הוא לייבש את הפצעים...
 

wasaby

New member
אם אתה מייבש את הפנים

יותר מידי זה עלול לגרום להם להתגונן על ידי הפרשת שומן ביותר מרץ. חוץ מזה שאם הם מתייבשים יותר מידי יש קילופים לא יפים.
 
לעיתים, כשמתחילים לטפח את העור

ויעידו על כך כל אלו המבקרים באורח סדיר אצל קוסמטיקאיות, העור מפריש החוצה את כל הפסולת שנאגרה. לא תמיד פצעונים זה דבר רע, לפעמים זו תוצאה של הניקוי.
 

Blueberry Kiss

New member
אתה שואל איך משאירים את העור מלא

בג'יפה? אין בעיה. אל תנקה אותו, תאכל ג'אנק, תסתובב במקומות עם עשן ואבק. עור "חולה" מובטח תוך מספר ימים.
 
למעלה