מה עושים כאחותך הקטנה יוצאת עם אדם עצלן?

Noich80

New member
בלת"ק לגמרי- לא הייתי מתערבת.

את סתם תכנסי לנישה של מישהי שלא תרצה להקשיב לה יותר. דווקא אם תהיי שם בשבילה תוכלי להשפיע יותר בעיני
 

מאי26

New member
שווה לדבר איתה יותר ברמה של איך היא רואה

את המשך הקשר, מה יהיה אם יתחתנו ויצטרכו לשכור/לקנות דירה, איך היא רואה גידול ילדים איתו.. אין טעם להכנס איתה למריבות כי זה לא יעזור אבל כן לנסות לפקוח לה עיניים לדברים שצריך לחשוב עליהם כשנכנסים לקשר רציני.
אגב משהו שחסר כאן- איך כישורי ההשתכרות של אחותך? אולי אם יתחתנו ויהיו להם ילדים היא תהיה יותר המפרנסת והוא יטפל בילדים? זה לא אמור להיות כל כך מופרך בימינו. מה שכן פה נכנסת השאלה איך הוא בתור בן אדם מעבר לכישורי השתכרות גרידא. כי אם היא תפרנס ועוד תגדל לבד את הילדים והוא ילך לשחק ביליארד עדיפה כבר תרומת זרע...
 

Kermit2m

New member
אני הייתי דואגת לה מהכיוון השני

כלומר, בחור רווק בן 40, ועוד אחד שגר עם הוריו, הסיכויים שירצה להתחתן אינם גבוהים ביותר. אני יותר הייתי דואגת שהיא מבזבזת את זמנה על מישהו שלא ירצה להתחתן. אני חושבת שכן כדאי לדבר על זה איתה, שתבדוק די מהר לאן הרוח אצלו נושבת.
את הביקורת שאת משמיעה כאן, הייתי שומרת לעצמי. לא כולם צריכים להיות שאפתנים בעבודה. אם הוא טוב אליה ונחמד לה איתו, השאפתנות שלו והעיסוקים שלו אינם רלוונטים עבורך. גם אם הוא עצלן, הוא העצלן של אחותך, והיא אינה צריכה להצדק בפנייך על בחירתה. אני גם לא מבינה למה את חושבת שהיא פרייארית. כי ישנים רק אצלה? אלו הן הנסיבות. לא קשור לפרייאריות.
 
למעלה