מה עושים אם אמא שלך חברה שלך עושה..

מה עושים אם אמא שלך חברה שלך עושה..

אמא של חברה שלי עושה לי עיניים מה לעשות?????? היא מחבקת אותי מנשקת אותי על הפה למשל אני יושב לידה היא שמה לי יד על הרגל מה לעשות?
 
../images/Emo12.gif פאקין שיט

טחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 
זה פשוט מאוד

יש שתי דרכים דרך אחת לבקש ממנה לעזוב אותך תגיד לה שאתה יכול להיות הבן שלה ושיש לה בעל דרך שנייה למזמז אותה ולבסוף לשכב איתה רק תזכור שהיא יכולה להיות אמא שלך וגם היא נשואה
 
אבי רון היחיד

אמא שלה כוסית רצח ופצצת מין חבל על הזמן היא כזאת מושכת אותי לא יודע מה לעשות מיצד אחד אני אוהב את חברה שלי ומיצד שני בא לי לדפוק את אמא שלה בכול הכוח:) מה אתה אומר?
 

shanibe

New member
איטלקי

בושה. איך אתה מעיז לדבר ככה ? יש לך חברה ואתה מת לדפוק את האמא.. איכס ואם החבר הכי טוב שלך מת לדפוק את אמא שלך, מה תגיד על זה ?
 

shanibe

New member
ובמקום להציג כל פעם מחדש את

התמונה שלך (שזה עובד רק על ילדות קטנות) תתחיל להשתמש בשכל שלך אם יש לך ובכבוד שלך.. ולהגיד לאמא היקרה גברת נכבדת זה לא מתאים, אני אוהב את בתך, ואין לי שוב כוונה כלפייך,... אתה מדבר על סטיה חמורה ביותר. ודבר על זה עם החברה שלך.. נראה לי שמותר לה לדעת על כל העיניין המזעזע הזה.
 

sweet and nasty

New member
מה לעשות??????

תפסיק לחיות בעולם הדמיון והכל יהייה בסדר אה ו.... תחליף את התמונה כי זה לא אתה. פויה ילד רע שכמוך
 

bib2

New member
מזכיר לי קצת את המקרה של

יוסטון =]] שיסמין שכבה עם בן החבר של מיה במיכאלה חה... לא שווה.. אתה מוכן לקחת יסכון כזה?? פה המבחן שלך מתחיל ואם אתה אפילו חושב על אמא שלה (וואט דה פאקינג אמא!??!) אז אתה בבעיה...
 
כנס!

חתיך כמוך ועוד איטלקי מי לא תתחיל איתך???? טוב עכשו ברצינות: תדבר איתה שתפסיק עם זה.. שלא יבוא איזה יום ותמצא את עצמך איתה במיטה פתאום הבת שלה חוזרת הביתה ועושה לכם סרטים!
 
נרקי תודה מותק אבל..

אני יודע שלא מתאים לישכב עם אמא שלה אבל צריך לנצל את החיים לא? אם לא עכשיו אז מתי? שנהיה זקנים?
 

SpicYspice

New member
חחחחחחחחחחח

חומד את גדולה אבל אם הוא לקח מבלוקבסטר?
ולעניינינו- לדעתי אם "תרקוד על שתי החתונות" בסוף תצא קרח מכאן ומכאן-אז קח תשיקולים שלך
 
למעלה