מה עושה את האדם להיות

netad169

New member
מה עושה את האדם להיות

מטפל טוב? אשמח להבהרות בנושא. תודה
 
מים

לדוד המלך מים מים לדוד
 

netad169

New member
אולי זה שהכי

מדייק בנתינת מה שהמטופל זקוק לו? כלומר, עונה הכי טוב על הבעייה....
 
מהו מטפל טוב ?

מטפל טוב, הינו הסנגור שלך בפני עצמך. (לצערי אני ממהר, הסבר יבוא) יעקב.
 
אני חושבת שיש כמה תשובות

ראשית.....אני לא מטפלת. לעיתים...אוהבת להיות מטופלת.... מטפל? במה? נגיד שניקח משהו אוניברסלי. אני חושבת שהתשובות נמצאות אצל המטופלים: פתר את הבעיה נתן כלים לפתרון הבעיה פתר את הבעיה באון יעיל...קצר...דרך חדשה.. וחלק יתיחסו לתכונות המטפל ולאו דאוקא, אם הצליח לעזור להם, כמו למשל: מבין, מתחבר, סובלני, משתף... ובכלל"דברים שרואים מכאן, לא רואים משם" כל אחד והגדרתו.
 
../images/Emo8.gif מטפל טוב? ../images/Emo101.gif

זה המטפל בעצמו היטב ורואה תוצאות למעשיו במטופליו.
 

אורלי_ל

New member
לעניות דעתי, עם דגש על עניות

היכולת להיות אובייקטיבי, רצון כן לעזור, ואגו במצב רגוע. מרגישה יותר טוב?
 

hikok

New member
מטפל

מטפל בעיני רוחי הוא זה היודע להשתמש באנרגיות חיים , ועוזר למטופל לאזן את הגוף הנפשי והגוף הפיזי כדי לעורר אפשרות ריפוי טבעי מטפל טוב הוא זה המטפל אם התבקש לכך ע"י המטופל (ולא משום שהרגיש שהוא צריך לטפל) ולאחר עזרתו באיזון אינו יוצר אצל המטופל תלות בו כמטפל , ומאפשר למטופל להתעורר לתוך עצמיותו ולהכיר בעוצמתו מטפל טוב אינו זה הבא להציג כמה הוא כמטפל טוב מטפל טוב הוא זה שמציג למטופל כמה הוא כמטופל טוב ויפה וחכם ועוצמתי באהבה סיגל
 

maysabel

New member
מטפל

פשוט מטפל עצם הפעולה-לטפל,העשייה יש תזוזה במשהו,גם אם באותו רגע חש המטופל "רע"- מי אמר שהוא צריך להרגיש "טוב"? אולי ה"רע" הזה הוא בדיוק מה שהוא זקוק לו בשביל הריפוי? מי אמר שכך או אחרת זה טוב או רע? תגידי- לא שיפוטי להגיד טוב או רע? רק מלנסות לסווג את זה, זאת ביקורת ושיפוט והופך כל העסק ללא נקי וטהור אין לדעתי חיה כזאת מטפל טוב או מטפל רע. יש עשייה, נטו, טיפול.. האם רצונך לבדוק דרך מבחן תוצאות? או איך? או להיות בטוחה שאת עושה "טוב"? לבדוק האם התבצע ריפוי? לקבוע עצמך לפי מה שיגידו?מוניטין?אין לזה סוף.. השאלה וההגדרה היא בשביל שאדם ירגיש "טוב" עם עצמו? שיחוש ביטחון ויצא לדרך? האם כל השאלות הללו לא נובעות מהאגו? כך זה כבר לא יבוא ממקום נקי עם תכולה משלי שוב-מה זה טוב או מה זה רע? כל דבר הוא נכון,לא כך? צריך רק לבוא מאהבה ולהיות נכון לשמש צינור,לתת,לקבל , מהלב.לא בהכרח בהגדרה כמטפל מול מטופל אלא בכלל..וכשמדברת על נתינה לא מדברת על נתינה דברים משלי אלא נתינה נטו. וכל כך הרבה אנשים מטפלים בלי לדעת שעשייה מסוימת שימשה כריפוי,כטיפול.. אני מאמינה שבדיוק כמו שכולנו תלמידים ומורים האחד לרעהו כך כולנו מטפלים האחד ברעהו-כך או אחרת..(וכולנו מראות ומשמשים לזה ממול כשיעור זה או אחר לא?). השאלה קשורה מאד לשאלה של אורנה על אמונות ושחרור מהן..
 

netad169

New member
כששואלים שאלה

מקבלים כל מיני תשובות. האם זה מקרה שהיום עלה לאויר המסר הבא? מאתר אור ואהבה של סמדר ברגמן. להנאתכם
 
למעלה