מה עושה אותנו מאושרים

מה עושה אותנו מאושרים../images/Emo35.gif

כולנו תרים אחר האושר! כל אחד מאיתנו רואה את האושר בדרכו שלו. ישנם שרואים בחומרניות את האושר שלהם. יש שמוצאים אושר באהבה אסורה ויש באהבתם למשפחה. יש אפילו כאלה שמאושרים מהשיגרה. מה עושה אתכם מאושרים?
 
אני לא צריכה "משו" כדי להיות מאושרת..

הייתי מפרטת לך כל מה שגורם לי אושר.. אבל למה לפתוח את הפה?
בואי נגיד שכל עוד אני והאהובים עלי בריאים, אני יכולה להתמודד עם דברים ואני לא מרגישה חוסר אונים, במקביל יש דברים שעושים לי טוב פיזית ונפשית, אז אני מאושרת
תמיד יש יותר, אבל תמיד יש גם פחות - צריך להיות אופטימיים ולהיות מאושרים ממה שיש ולהעריך את מה שיש.
 

dedikilcool

New member
אפילו ???

יש אפילו כאלה שמאושרים מהשיגרה???? אם כל הכבוד אני חושב שרובנו ככולנו מאושרים מהשגרה. אני לא מכיר הרבה אנשים אשר היו מוכנים (או מסוגלים לצורך העניין) לחיות חיים לגמרי לא שיגרתיים. יש בשגרה המון. ולו רק היכולת שלנו לחזות ולהערך לקראת מה שמצפה לנו (בגדול כמובן). יש כמה חברה שנסעו להודו לנסיעת עסקים שיגרתית. הם חזרו עכשיו אחרי אירוע מאד לא שיגרתי. אני חושב שאם תשאלי אותם הם יגידו לך עד כמה הם מאושרים מהשגרה.
 
אושר זה כל כך אינדיוידואלי...

אין נוסחה מסויימת לאושר.. אושר זה יכול להתבטא בלהביט על כל היופי שיש בעולם, פריחת פרחים, ציוץ ציפורים, יום שמש אחרי שבועיים גשם, כשהילד נכנס לגן, בית ספר, צבא וכו'... אושר זה גם משהו שבא מבפנים, פתאום כל העולם מחייך אלייך, הלב מתרחב, מחייכים לכל הכיוונים בלי שום סיבה....לראות sms מהאיש שאת אוהבת סתם כך כי מתחשק לו לכתוב לך שהוא אוהב אותך.. הבנת צ'פצ'ולה?
 
תלוי אם מדובר בגבר או אשה

בטוח יש פה כמה שמכירים את זה אבל בכל זאת איך לעשות אישה מאושרת
זה לא קשה לעשות אישה למאושרת. הגבר צריך להיות בסך הכל: 1. חבר 2. בן שיחה 3. מאהב 4. אח 5. אב 6. מדריך 7. שף 8. חשמלאי 9. נגר 10. שרברב 11. מכונאי 12. טכנאי מחשבים וטלויזיות 13. מעצב 14. סקסולוג 15. גניקולוג 16. פסיכולוג 17. מדביר חרקים 18. פסיכיאטר 19. מרפא ומעסה 20. יודע להקשיב 21. יודע לארגן 22. אבא טוב לילדים 23. נקי מאד 24. סימפטי לחברות שלה 25. וגם להורים 26. יודע להחנות 27. אתלטי 28. חם 29. אדיב 30. אבירי 31. אינטליגנטי 32. מצחיק 33. יצירתי 34. רך 35. קשוח 36. חזק 37. מבין 38. סבלני 39. שקול 40. ספונטני 41. שאפתן 42. מוכשר 43. אמיץ 44. נחוש 45. כן 46. עצמאי 47. בעל תשוקה 48. מהימן 49. רחום ואל לו לשכוח : 50. לתת לה מחמאות על בסיס קבוע 51. לאהוב קניות 52. להיות ישר 53. להיות עשיר 54. לא להלחיץ אותה 55. לא להסתכל על בחורות אחרות ובאותו הזמן גם : 56. לתת לה המון תשומת לב אבל לצפות למעט בחזרה. 57. להקדיש לה המון זמן. 58. לתת לה המון מרחב ולא לדאוג לה כשהיא לא חוזרת חשוב מאד גם : 59. לא לשכוח ימי הולדת, ימי נישואין וסידורים שהיא עושה היום (כדי לשאול מאוחר יותר איך היה). איך לעשות גבר מאושר
1. ללכת עירומה 2. להביא לו אוכל
 
אומרים שהחיפוש אחרי האושר הוא קצת בעייתי ../images/Emo4.gif

אריק הופר אמר: "החיפוש אחר האושר הוא הסיבה העיקרית לאומללות." ןג'ורג ברנארד שו אמר: "אם אתה אומלל, סימן שאתה סובל מעודף זמן המאפשר לך לבדוק את מידת אושרך." ונסיים בציטוט של ו. ר. אלגר: "זה שאין לו שאיפה להיות מאושר יותר, הוא המאושר באדם" ג'ונסי ביום של ציטוטים
 
אני

אני עושה את עצמי מאושרת. אני לא מאמינה בלחפש אחרי האושר - כי הוא כבר נמצא בתוכי. (לפעמים הוא קצת מתחבא, אבל הוא תמיד שם)
 

Txus

New member
היה תקופה

שגם הסתדרתי לבד... אבל מיום ליום אני צריך יותר עזרה... אולי הזדקנתי... טוב... לא יודע מיש לך... אבל אני שמח לשמוע שלפחות אחת הגיע לאושר... איזה קו לקחת?
 

haze73

New member
השאלה הנצחית על טיבו של האושר

ובאמת - מהו האושר ? האושר מבחינתי הוא היכולת לזהות את עולם החומר, הרגש והנפש, במשוואה של הרצוי מול המצוי - וגם זה כמובן אינדיבידואלי. ישנם אילו שיסתפקו במועט שיש להם, וישנם אחרים שלעולם לא יהיו מסופקים מהמירב הקיים בחזקתם. למדתי שהאנשים שהשיגו את מה שהשיגו בעמל רב, יהיו מסופקים ומאושרים בהערכתם לאותו הדבר המושג, מאשר אותם אילו שקיבלו את אותו הדבר במתנה. ישנם כאלו שחיבוק נישוק של ילדם יסב עימם אושר גדול, ואילו אדם אשר האהבה סביבו יומם וליל , הלוקח אותה כמובן מאליו יהיה מאושר הרבה פחות, כי אין האהבה בעלת משמעות יותר. אני מגדיר עצמי מאומה. לא חסר לי כלום, ואפילו - אני חי חיי שפע, הן בחומר, הן בנפש, והן ברגש. יש לי חלומות, כמיהות וגחמות, המשמשות לי כהשראה, ואני מודע כי לא את כולם אממש בחיי, אבל - גם זה חלק מהאושר. חיוך תמידי והמון שיכנוע עצמי, יגרום לאדם להרגיש טוב עם עצמו - וכך גם להרגיש מאושר. האדם השמח בחלקו, הוא האדם המאושר.
 
אושר זה..:

אושר זה .לספור את השעות עד שנפגש.. לקום בבוקר עם הרגשה כזאת בלב ולדעת שאנחנו נפגשים היום לנסוע כל הדרך עד ..ל... ולדבר איתך כי גם את בדרך להגיע להחזיק ידיים לדבר להתנשק ..ולנסוע לעולם שלנו שם רק אנחנו ..את ואני בלי כלום מסביב,.. לחבק אותך, לנשום אותך, להרגיש אותך, לגעת בך, להרגיש אותך נוגעת בי (בפנים (בלב) ובחוץ(בגוף)) לסגור עיניים ולא לספור את הזמן אושר זה לדעת שאת נהנת מזה בדיוק כמוני אושר זה לדעת שאנחנו אחד לשני אושר זה לדעת שיש לי חבר(ה) ששומע ויש לך חבר שמבין אושר זה פינה קטנה אישית שלנו אושר זה לדעת שאת אוהבת אותי עכשיו ..נגמר לי האושר .. כי ככה בחרת מחפש אושר חדש
 
למעלה