מה עוד לא התעוררתם, אז אני

odo13z

New member
קפטיין..... ברשותך....../images/Emo66.gif

1. אם תלעי כל יום ויטמין C אלף מיליגרם וגם כמוסות פרופוליס ואכיניצאה........ ותצעדי כל יום כשעה......במהירות של לא פחות מ - שישה ק"מ/שעה..... ותעשי פעמיים בשבוע לפחות תירגול יוגה של כשעה....... ותשני שינה ר ג ו ע ה .....8 שעות בלילה...... ותקשיבי לפחות לחצי שעה מוסיקה קלאסית...... ו.................. וכו"..... אז לא תצטרכי חיסון בכלל..... 2. אם בכל זאת תרצי......פני אלי......אולי אפשר לסדק משו................(:) יום טוב קפטיין. אל דאגה........
 

emmy5

New member
אודו , חסר עוד משהו ...יהיה פרפקט

אנימו , תצחקי ,כל השבוע ....
 

odo13z

New member
אממי5 ......מי כמוך...../images/Emo66.gif

בעלת אבחנה דקה.....יבחין בחוסר....(:) אבל הפעם "פיספסת"..... זה נמצא שם.....בנקודות. האאאאאאאאאאאא ??????
 

אנימו

New member
המצב מחמיר ! כזכור זכיתי להפגזות

במטבח כששכחתי את הביצים על הגז....לאחר שניצלתי מן ההסתערות ההיא , ניצלתי הבוקר מטביעה!
ומעשה שהיה כך היה: החלטתי הבוקר להעביר מים בצנרת של הג'קוזי שאיננו בשימוש (אבל טוב שהוא בבית...) ודומה היה שעולים מפתחיו ריחות לא נעימים. שפכתי קצף ופנטסטיק ופתחתי הברז למען מלא המתקן. בינתיים החלטתי לנצל כל רגע ולהכין את קפה הבוקר. נו, אז כבר ניגשתי גם למחשב לבדוק מה, מו ומי... והרגשתי צורך להכניס איזו ידיעה או שתיים. מבעד לריכוז העמוק בו נמצאתי היה נדמה לי ששומעת צלצול הסלולרי שנשאר בחדר השינה. ככל שהתקרבתי שמעתי רעש של מפל מים..... האמת שזה עוד היה בחסד. בדיוק התחילה הגלישה. שקלתי אם להכנס לבגד הים כי הוא עדיין במקום נגיש לאחר החופשה בים המלח...
 

emmy5

New member
אנימו ,מה עושים? חלק גדול מכור

לאנטרנט , כמה ביצים וכמה מאכלים שרופים היו לכם? HELP!!! מה עושים?
 

pazi66

New member
בוקר טוב...קום וה ת ע ל ף בארץ

חשיבה מחודשת - יורם טהר לב מילים : יורם טהרלב קום והתעלף בארץ סע בוולבו החדיש וודאי תפגוש בדרך איזה ג ' יפ עם נובוריש . התבונן בכל דרכיה - כל מטע , שדה וגן , אל תשכח כי זאת הארץ היא בסך הכל נדל " ן . כל קיבוץ היום זה קניון כל מושב - מרכז קניות , כל חורשה - חניון לרכב , כל בוסתן - אולם שמחות . מן הטרקטור החורש רק נשאר הטרקטורון וחזה של דוגמנית זה היום נקרא חזון ! קום והתעלף בארץ אל תהיה כל כך לחוץ אם בבית שבנית אומרים לך : תצא בחוץ ! אם בהר חצבת אבן ובניין חדש נחנך את הכל אחי בנית בשביל נחמן - נח - נח - נחס זאת הארץ בה הרמנו גם חומה וגם מגדל אך היום צריך ויאגרה כדי לזקוף - את המורל . פעם בערה האש בלבבות היהודים אך היום האש במנגל הלבבות - על שיפודים ! אז קום והתעלף בארץ . יורם טהר לב , הוא ולא אחר , חידש את מילות שירו : קום והתהלך בארץ .
 

emmy5

New member
בימבו יקרה , מצאתי חתול חמוד../images/Emo140.gif

מיוחד עבורך
יש עוד מישהי ,שרוצה חתול?
 
אממי, אני , אני , אני

אתמול הייתי עם בתי במסעדה ושמעתי את כל הרפתקאות החתול שלה - משגע. אנסה להעביר תמונה שלו. החתולה שלי רובצת בחוץ ועובדת לשמש כמו דרואיד זקן.
 

emmy5

New member
יהודיתעדנה 'אני אוהבת אותם בתמונות

גם לך תמונה של חתולים מקסימים
 

bimbo.

New member
אמי ויהודתעדנה...../images/Emo24.gif

לאמי תודה על החתולון המקסים. יהודיתעדנה, החתולה מקסימה. המון מבע בעיניים
 

ש י א 1

New member
לא מבשלים אוכל נפיץ

גם אני ניצולת ביצה קשה שהתפוצצה עקב התעסקות יתר במחשב...
 
אנימו ילדת הנפלא!!!! את מזכירה לי

מה שקרה לי שהייתי במלון בגרמניה, שמתי 2 בקבוקים קטנים של שמפו ופתחתי את המים החמים והקצף התחיל להשתולל, לא יכולנו לסגור את המים, המים מתמלאים ע"י מחשב, לא היה הרבה מים רק קצף, לכן המחשב לא הפסיק את זרימת המים. כמובן שהתלבשנו מהר וקראנו לבעלת המלון, מי יודע איזה קללות היא סיננה בין שיניה, ואמרה לנו שאסור לשים שמפו במים בזמן המלוי. יום טוב!!
 

אנימו

New member
לא יעזור-יהיה לי מפגש עם השרברב

שיפתור בעיית הניחוח. שמתי את ארנק ה-
במקום בולט, כדי שאתרגל לרעיון שיהיה עלי להפרד ממספר שטרות.....
 
למעלה