מה עדיף? הלוואות לפתיחת עסק ללא ריבית או הלוואות מדינה

רוצה לקבל הלוואות לפתיחת עסק חדש? ניתן לקבל הלוואות ללא ריבית או הלוואות בערבות מדינה. אז מדוע נותנים? מה עדיף? ומה אפשרי עבורך?
השאלה נראית מוזרה, הרי כל יזם שכיר שיחפש באינטרנט הלוואות לפתיחת עסק חדש על מנת שיוכל לפתוח עסק חדש יעדיף הלוואות לפתיחת עסק חדש ללא ריבית, כי מי רוצה לשלם ריבית אם הוא יכול לחסוך עשרות אלפי שקלים על ידי נטילת הלוואות לעסק בקרנות שהן נותנות הלוואות לפתיחת עסק חדש ללא ריבית.
כולנו למדנו על בשרינו בשנים האחרונות שמדינת ישראל היא המצילה הלאומית של עסקים בישראל, אם זה בעתות משבר, ואם זה ליזמים שרוצים לקבל הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש או הלוואות לעסק לצורך הרחבתו בצורה של ביצוע השקעות. אז נקדים ונאמר לבעל עסק פעיל לא קיימים פתרונות של הלוואות לעסק ללא ריבית בכלל, והפתרון של הלוואות בערבות מדינה כולל התוכו ריביות, אמנם נמוכות, אבל הריבית קיימת כולה בטבלאות המוצגות באתר. אבל, ליזמים שכירים שרוצים לפתוח עסק חדש יש הזדמנות לקבל הלוואות לפתיחת עסק חדש ללא ריבית, אבל לקרנות ללא ריבית יש תנאים מקדימים לזכאות לקבלת הלוואות לפתיחת עסק חדש
bakery-shop-open-post-covid-pandemic-new-normal-staff-face-masks.jpg
קרדיט תמונה FREEPIK​
מדוע נותנים הלוואות לפתיחת עסק חדש ללא ריבית
כמובן ששאלה זו עולה בליבך, ומעלה חשדנות אמיתית, איך יכול להיות שמישהו בעולם הזה מוכן בכלל לתת הלוואות לפתיחת עסק חדש ללא ריבית? הרי מדובר במנגנון של קרן ששורף הרבה מאוד כסף כל חודש, והוא לא מבקש אפילו פתיחת תיק, שום תשלום, לא עריכת מסמכים, לא אגרה כמו מדינת ישראל, ואכן כן נשמע מוזר, אבל התשובה כאן היא מאוד פשוטה, הקרנות לפתיחת עסק חדש שמו להן יעד לקדם את מדינת ישראל, ולדאוג לפתיחת עסק חדש לכל יזם שכיר שהוא מתאים לקריטריונים. וכן, אין להם מטרת רווח.
ההבדל המשמעותי ביותר בקרנות שנותנות הלוואות לפתיחת עסק חדש ללא ריבית מול ערבות מדינה
לא כל אחד שרוצה לקבל הלוואות לפתיחת עסק חדש ללא ריבית יקבל אותה, אחד התנאים העיקריים והמשמעותיים הוא שהקרן מניחה שרוב היזמים יכולים לבקש הלוואות לפתיחת עסק חדש ממנגנון הלוואות בערבות מדינה, או שהם פונים ישירות לבנקים. לאחר מכן נשאר מספר קטן של יזמים מוכשרים, שאף אחד לא מוכן לפתוח להם דלת, וסביר להניח שהם לא יפתחו עסק חדש לעולם, הקרן ללא ריבית בעצם רוצה לדעת שכל הדלתות שלך בחיים סגורות, ונדייק את העניין כך: אתה אמור לבדוק שאינך יכול לקבל הלוואות לפתיחת עסק חדש מהבנק שלך, אתה צריך לבדוק שמערכת הלוואות בערבות מדינה לא תאשר לך את הבקשה, ורק לאחר מכן תוכל להגיש בקשה לקרן ללא ריבית.
מי יקבל הלוואות לפתיחת עסק חדש ללא ריבית
  • כל יזם שמגיש בקשות לקבלת הלוואות לעסק חדש ללא ריבית חייב להיות מקצוען בתחומו, קרנות אלו מקפידות על נקודה זו הרבה יותר מכל קרן אחרת, כולל הלוואות בערבות מדינה. ומדוע? אני תמיד אומר שאם אתה מקצוען בתחום בתי קפה, ועכשיו אתה בא לקרן ללא ריבית ומציג ניסיון מוכח במאה אחוז אז ההלוואה תהיה בכיס שלך, משום שקרנות ללא ריבית מעריכות מאוד את מקצועיותו של היזם, ומבינות שאלו הם היזמים
  • עדיפות גדולה ניתנת ליזמים שמתנהלים נכון בחשבונות הבנק שלהם, וההתנהלות הפיננסית שלהם מצוינת. ואולם, שימו לב, קרן זו עושה חשיבה גדולה על כל יזם, האם הוא מתאים או לא, לעיתים יכול להגיע יזם שחזרו לו צ'קים לאחרונה, או שעבר אירוע קשה של פשיטת רגל, קרנות אלו מקשיבות היטב לכל יזם, מקשיבות היטב לסיפור שלו, וכמו שאתה יודע לעיתים אדם נוסע בכביש ולפתע מוצא את עצמו בבור, משום שמכביש צדדי בא טרקטור והעיף אותו ופגע בו בצורה קשה, אנשים אלו מקבלים פה הזדמנות שנייה שאף אחד בעולם לא ייתן להם, מדהים! מטורף! בעולם הזה הרי הכול מבוסס על "דוח נתוני אשראי של בנק ישראל" , אתה לא בסדר? לך מכאן! . כלומ ר יש יתרונות וחסרונות גדולים לכל כיוון בקרנות שנותנות הלוואות לפתיחת עסק חדש ללא ריבית מול הלוואות בערבות מדינה.
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה