לאבחון פסיכודידקטי אין הרבה ערך
אם יש לקויות למידה שהוא "אמור" לאבחן, כי אז תוצאותיו מעוותות. בנוסף, גם אצל ילד עם הק"ר לא מאוזנת האבחון לא משקף. לדעתי, גם בפני עצמו הוא לא שווה הרבה... הסדר הנכון: 1. אבחון הק"ר ואיזון תרופתי, אם נמצא שיש. 2. אם עדיין קיימות בעיות לימודיות, יש לבצע אבחון לקויות למידה אצל מאבחן מומחה לכך - לא "אבחון פסיכודידקטי" אצל פסיכולוג - ולנהוג לפי המלצותיו. 3. אם יש חשש לקשיים רגשיים, יש מקום לאבחון רגשי/פסיכולוגי. רק כאן יש מקום לפסיכולוג.