מה נראה לכם,יהיה-או לא יהיה- פינוי?

אני כבר החלטתי

אם יחליטו לבצע את הפינוי אני אהייה מאלה שילכו לישובים ואתנגד. אני קוראת גם לכם לבוא ולהציל את המפעל ההתיישבותי בא"י!!
 
מפעל התישבותי ? אולי מפעל נטוש

1500 משפחות הן לא מפעל התישבותי הן בזיון התישבותי 30 שנה וזו הכמות של המתישבים ?
 

MS6

New member
איזה שטויות רצים בתקופה האחרונה

בפורום.. ראה ערך כל הודעה שנכתבה על ידך מאז שהגעת לפה.
 
בטח אם תבלעו ציאניד...

או תתאבדו נוסח החמאס על "השמאלנים הבוגדים", אולי תוציאו סטיקרים וכרזות עם צילומים מאושוויץ וטרבלינקה, אני בכיוון לא? אני כבר ראיתי שאצל חלק מהאנשים הכל מותר בשם א"י השלמה.
 
יהיה פינוי,אבל זה יוביל לצעדים

קיצוניים כמו פילוג הליכוד (בתקווה שעוזי לנדאו יהיה היו"ר החדש בליכוד חדש)
 

Robert Peterson

New member
שוב : פילוג הליכוד חיבים לבצע כדי

את הפינוי - לא לאחר ביצוע פינוי.אחרת אין בשה שום משמעות וגם לליכוד לא תיה שום משמעות מבחינת הימין.
 

roniway1

New member
לא יהיה פינוי !!!!

היום נכתב בעיתון על יוזמה למניעת ממשלת האחדות , 13 חברי כנסת מהליכוד כבר חתמו עליה ,ונודע עוד כי יהדות התורה צפויה לחזור בה מהסכמתה לשבת בממשלה. אם יהדות התורה תצטרף לחותמים לא יהי רוב לשרון לאישור ממשלת האחדות ,וכמובן שאין מה לדבר על התנתקות. נקווה שהיוזמה תצליח !!!!!
 

roniway1

New member
נשמט לך בורג מהראש הרקוב שלך

אבל אני דווקא לא ארים לך אותו. לא עוזרים לגייס חמישי!!
 
למעלה