לא יהיה פינוי !!!!
היום נכתב בעיתון על יוזמה למניעת ממשלת האחדות , 13 חברי כנסת מהליכוד כבר חתמו עליה ,ונודע עוד כי יהדות התורה צפויה לחזור בה מהסכמתה לשבת בממשלה. אם יהדות התורה תצטרף לחותמים לא יהי רוב לשרון לאישור ממשלת האחדות ,וכמובן שאין מה לדבר על התנתקות. נקווה שהיוזמה תצליח !!!!!