מה נסגר עם חיפה

EastGirl83

New member
מה נסגר עם חיפה ../images/Emo46.gif

נמאס לי כבר לחכות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! נרשמתי לשנת השלמות לתואר שני, ונרשמתי גם לחיפה וגם לעברית. החלטתי בסוף להמשיך עם חיפה... אז שילמתי את האיגרה, סדרתי את שכר הלימוד, בניתי מערכת שעות ואפילו הלכתי לשם על מנת לסדר את המערכת שעות! לבנתיים.......... אני מחכה ומחכה ומחכה......... ולא מזוהה במערכת האינטרנט שלהם! לא שולחים לי אישורים משהו..... לא שולחים לי לכרטיס סטודנט לאונ' חיפה! שום דבר!!!!!!!!!!!!!!!!! אלוהים!!!!!!!!!!! ולבנתיים...... אני מקבלת מכתבים מהאונ' העברית בכל נושא שאפשרי, מטלפנים אלי, אפילו מעונות קיבלתי אוטומטי מבלי לבקש... והיום!!!!!!!! (וזה באמת מעצבן) קיבלתי מכתב מהאונ' העברית בקשר לתעודת סטודנט על מנת לקבל את התעודה! ומה עם חיפה אתם שואלים.... כלום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אפילו אני לא מזוהה במערכת שלהם באינטרנט! כאילו מה נסגר איתם???????
 

iiddoo

New member
שקלת להתקשר למזכירות? ../images/Emo12.gif

אומנם עוד לא התחלתי את התואר הראשון אבל מהניסיון הקצר שיש לי גיליתי שאם יש פתרון כלשהו לבעיה כלשהי הוא נמצא במזכירות... אם התקשרת, תתעלמי מהדברים הנ"ל... חוץ מזה שלי היתה קיימת בעיה דומה עם הטכניון - לא קיבלתי אישור על קבלה למסלול ושום אישור על כלום - עד שהתקשרתי למזכירות והם אמרו שחלק מהמכתבים הם לא שולחים כדי לחסוך...
 

EastGirl83

New member
כן... התקשרתי

ואמרו לי סבלנות.... איזה סבלנות ואיזה בטיח.... עוד שבועיים וחצי מתחילים הלימודים. ומה זה לחסוך?! בקצב הזה שיחסכו סטודנטים... כי אני על הסף לעבור לאונ' העברית, ולעשות את התואר השני שם ושחיפה ימשיכו לחפש סטודנטים שיבואו ללמוד אצלם! ונו באמת... חוסכים במכתבים??? אז לא אקבל מערכת שעות? אישור לימודים? משהו.........?
 
מסכימה

הרגשתי את אותו הדבר כשהתברר לי שאפילו לא נקבל חוברת קורסים השנה- "הכל באינטרנט ותדפיסו משם"- רשימה מעצבנת, שמות הקורס ומועדיהם מופרדים מהסילבוס (שלא לדבר על חוסר הידידותיות למשתמש של המערכת החדשה שהם התחילו להשתמש בה)- שלא כמו החוברת המסודרת של שנים קודמות. פשוט מציק.
 

EastGirl83

New member
באמת מציק

אני לא מבינה למה הם מתנהגים ככה... אני חושבת שאחרי שנת השלמות אני אתחיל ממש את התואר השני והתזה בירושלים... כי ממש "יחס אישי" הם מעברים....
 

The Terminator4

New member
אתה רציני?

אמרו לך שהם חוסכים כסף? אז על מה לעזאזל משלמים 400 שקל הרשמה
 

tigris12

New member
כרטיס סטודנט

מקבלים בעמדות חלוקה בתחילת השנה , לא שולחים אותו הביתה
 
ושולחים איזו מדבקונת

מצ'וקמקת עם ציון השנה הנוכחית למי שיש כבר כרטיס
 
יש להם כמה בעיות,

מערכת המידע הייתה צריכה לעבור שדרוג במהלך הקיץ אבל זה מתעכב בגלל המלחמה. בגלל זה היית צריכה להרשם דרך החוג ולשלוח להם העדפות ולא דרך מערכת המידע במחשב כמו שעושים כל שנה.ואף אחד לא מזוהה במערכת האינטרנט שלהם. היא לא עובדת. וזה די מוזר שלא קיבלת שום דבר. אני קיבלתי דף ובו פירוט של הקורסים אליהם אני רשום. בקשר לכרטיס סטודנט - אכן מקבלים באוניברסיטה עצמה.
 
לתואר שני?

למיטב ידיעתי הוקמה מערכת מידע קטנה וזמנית לצורך שליחת העדפות של סטודנטים לתואר ראשון. זאת *לא* מערכת המידע האוניברסיטאית הרגילה, שאותה תוכלי למצוא כאן ודרכה אמורים בעיקרון לעשות את ההרשמה. נסי להכנס לשם ותראי שאת לא יכולה.
 

EastGirl83

New member
אכן יש מערכת חדשה

ובמערכת הישנה אני לא מזוהה... ולשם שינוי... אני מזוהה במערכת החדשה, אך עדיין לא ניתן לראות מערכת שעות ועוד פרטים... כנראה שהם ממשיכים לבנות את המערכת. בקשר לכרטיס סטודנט... אם מחלקים את זה באונ' עצמה... אז היכן מחלקים את הכרטיס... ולא צריך תמונה לכרטיס? אלוהים ישמור, אני כולה נרשמתי לשנת השלמות לתואר שני, ואני אחרי תואר ראשון, ואני מרגישה כאילו אני מתחילה הכל מהתחלהההההההההההההההההההההה.
 

tigris12

New member
עמדות הנפקת כרטיס

יש בבנין הראשי מתחילת שנת הלימודים , שם גם מצטלמים ומקבלים את התעודה במקום , בקשר למערכת את יכולה לראות אותה באתר אם את מכניסה תאריך של אחד מימי ראשון של המסמטר (וזה בתנאי שהזינו לך אותה כמובן)
 

EastGirl83

New member
מה זהההההה ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

מצטלמים במקום...................... וואי... זה חדש לי.....
שלא לדבר המעבר לאוניברסיטה
 
אוקיי...

אני דיברתי על המערכת שאתה קורא לה "זמנית"... לפי מה שהבנתי היא המערכת מעתה ואילך, אבל יכול להיות שאני טועה..
 
אולי היא נראית כמו החדשה

מבחינת מראה חיצוני (כי אולי העתיקו חלק מהתצוגה מהמערכת האמיתית שהם בונים כי באמת שאין שום סיבה לכתוב תצוגה חדשה אם כבר כתבו אחת), אבל אין לי ספק שזאת ממש לא אותה מערכת מידע. לא יכול להיות שהמערכת החדשה נחותה כל כך ביכולותיה יחסית לישנה, כי אחרת לא היו משדרגים לחדשה.
 
למעלה