מה משחקים השבת?

semes100

New member
מה משחקים השבת?

חברה, בואו נעיר קצת את הפורום, כולנו אוהבים משחקים...אני נהנה מ-אינפמוס SS, משחק מותח, לפעמים קצת חוזר על עצמו, אבל בהחלט מושך לשחק בו- מספק חוויה מצויינת ל-PS4 עם כל האופציות של השלט כפי שלא ראיתי באף משחק עד כה.
 

semes100

New member
איזה בוס קשה היה לי עכשיו...

הקונדוט השלישי הוא ממש חזק, הזכיר לי את משחקי ה-GOW, איזו גרפיקה ומשחקיות...
 
מה עם מגבלת הזמן של המשימות?

הסיבה היחידה שלא קניתי את XCOM2 בנתיים, היא שיש לו הגבלת זמן על המשימות ואנשים אומרים שזה מאוד מלחיץ.

ואני אישית שונא שמלחיצים אותי בזמן, קצת הורס את הפאונטה של משחק מחושב בתורות שיש לך בו את כל הזמן שבעולם להחליט דברים.

מה ההרגשה שלך בנושא הזה עם המשחק?
 

semes100

New member
אצלי אין מגבלת זמן על משימות...

שרשת בטעות מתחת להודעה שלי (-:
 

amithas190

New member
אין מגבלת זמן. יש משימות בהן יש לך 10 תורות לחטוף מישהו או ש

אתה מפסיד.
&nbsp
זה לא כזה נורא, אתה פשוט לוקח צוות זריז ואגרסיבי למשימות כאלה
 
אני מחכה ליאקוזה 0 שיוצא ביום שלישי. בנתיים משחק tales.

מת כבר שיאקוזה יעלה לPSN הישראלי. (כן פרייאר וכל זה)
 

evilplate

New member
מה עם Until Dawn בא לך להתחיל אותו?

יש מצב שאני מתחיל אותו היום או מחר.
 

evilplate

New member
מעולה תעדכן איך הולך לך

אני מקווה לשחק בו בקצב קצת יותר סביר מהזאב שבינינו...
 
אני די בטוח שיותר תתחבר אליו כי אתה לא אוהב את משחקי TT

יותר נכון, ממה שזכור לי אתה לא הכי מתחבר ללינאריות העלילתית שלהם. גם לי בטח יקח קצת זמן אחי, יש לי כאב שינים שכידוע הוא הגרוע שבכאבים ואני מחכה להפוגה כדי שאוכל לשחק מתישהו... אבל אני בטוח שנאהב את המשחק.

הוא גם לא ארוך או משהו ככה שזה יזרום :)

אני אעדכן. אני הרי חייב לדעת מה בחרת בבחירות העלילתיות ואם יש בנינו עוד נקודות דמיון חוץ מזה ששנינו גיימרים ששונאים אנימצה תלת מימדים :)
 

evilplate

New member
אני יכול להנות ממשחקי טיילטייל

כמו שאני נהנה מסדרות וסרטים, פשוט אין לי יומרות משחקיות מהם, מבין שהם מוגבלים מהבחינה הזו ולפעמים הם ברמה של סדרת טלוויזיה שאני צריך להכניס בה אינפוט כלשהו כדי שתרוץ יותר מאשר משחק ממש.
&nbsp
את הזאב בינינו נטשתי סתם כי לא הכי התחברתי לעולם וכי לא היה לי גם מצב רוח, אבל אני מקווה לחזור אליו, קניתי בזמנו גם את בורדרלנדס של טיילטייל בגלל כל הביקורות הטובות, אני לא שולל את המשחקים שלהם.
&nbsp
למען האמת אני חם רצח עכשיו על רזי 7, למרות שהדמו היה מעפן מכל ההתרשמויות שקראתי זה אשכרה רזי קלאסי במבט ראשון כולל פאזלים וניהול משאבים, Backtracking במפה סגורה וברורה מראש (בניגוד לרזי 4-6 שמתקדמים כל הזמן במשחק ובסביבות), מערכת קרב מוגבלת (אבל יש מערכת קרב מלאה בדיוק כמו שיש בישנים, לא צריך להתחבא כל המשחק כמו outlast וכל האימה אינדי החרא הזה) וכו׳, אומנם זה לא הרזי הקלאסי הכי טוב בסדרה לפי הרשמים אבל הוא עדיין ממש אחלה והרזי שהכי קרוב לישנים מזה שנים למרות ששינו אותו למבט ראשון, אני ממש רוצה לשחק בו זה ממש מתאים לי במצב רוח הנוכחי שלי (אין לי כח לחפירות) אבל קשה לי היום להוציא ככה 60$ ל 8-9 שעות על משחק שגם לא מרגיש כזה אפי ונקסט ג׳ן :(
 
הוא נראה משחק פשוט פצצה אחי


מהרשמים שראיתי ברור שזה עושה ביצפר לOutlast זה נראה משחק פסיכי בקטע טוב והייתי אומר אולי משחק האימה היחיד בדור הזה שבאמת יכול להפחיד.

וכן גם ההרגשה האולד סקולית הזו של משחק PS1 לינארי בסביבה סגורה עם שקט מלחיץ ומנגינות שמתנגנות במפתיע ונעלמות ומלחיצות עוד יותר, כולל פאזלים וכל מה שהתרגלנו ממשחק כזה.

הסיבה היחידה שאני לא הולך עליו ברגע זה (ואני אהבתי את הדמו) הוא שאני במצברוח חזק למשחקים שהם ממש story driven כרגע, ויש לי ערמה של כאלה.

אבל כמו שאני מכיר את עצמי? אני בטח אראה מתישהו את רזי 7 בחנות, ארכוש במחיר מלא וארגיש שזה היה שווה כל שקל.

משחק אפי ונקסט ג'ן יש לנו ממש מעבר לפינה עם הוריזון. אבל למרות שהוריזון משחק מאוד מצופה ונקסט ג'ן ואמור להיות ממש שווה 60$ דולר, אתה באמת יכול להגיד ב100% שהוא יהיה שווה את ה60$ דולר האלה לדוגמא?

יש משהו במפתחים היפנים שאני פשוט סומך עליהם שהמשחקים שלהם יהיו שווים 60$ וזה לא משהו שאני יכול להגיד על רוב המפתחות המערביות.

המון פעמים אנחנו דיברנו פה על משחקים עם נשמה לעומת משחקים חסרי נשמה, רזי 7 ויאקוזה 0 לדוגמא לגמרי מרגישים לי משחקים עם נשמה וכמובן TLG אבל זה מובן מאליו.
 

evilplate

New member
את האמת אני לא בטוח שהוא מפחיד בהרבה יותר מרימייק

כאילו הוא לא ברמה של PT מהבחינה הזו וזה לא אמור להיות, זה רזי, משחק עם הרבה צ׳ייז במהותו וגם פה זה קיים.
&nbsp
אבל כן לפי מה שאני קורא זה לגמרי רזי אולד סקול ממבט ראשון, מבאס שעולה מחיר מלא אחרת הייתי קופץ עליו, אתמול אמרתי פאק איט הפעלתי את הסוני ובאתי לעשות קנייה אימפולסיבית אבל זהו, הטריק של האמריקן אקספרס לא עובד עוד ואי אפשר היה לקנות, אז צריך להביא קודים של אמזון ואז זה כבר נהיה פחות אימפולסיבי ונרגעתי קצת, מאז יש לי גלים כאלו של רצון לקנות אבל אני מתאפק... ראבאק עד שיש משחקים שאני ככה מתרגש לקראתם כמו רזי ו TLG הם נותנים לי תחושה של קצת פראייר מבחינת מה שאני מקבל בתמורה למחיר ואני צריך לחכות לסייל כמו כלב.
&nbsp
אחי מה זה מצב רוח למשחקי סיפור, אתה מדבר על כאלו בלי גיימפליי כמעט כמו טיילטייל וUD? כי ברזי 7 יש סיפור, מן הסתם לא יצירת מופת (יש נוטי דוג אחת בתעשייה הזאת) אבל כן סיפור שמנסה להיות מעניין ומסתורי כמו הרזי הישנים (בניגוד ל 456 שהיו עם סיפור טראש מטומטם שהלך overboard וקפץ את הכריש), ככה שאלא אם כן אתה מחפש טיילטייל אין סיבה שזה מה שיעצור אותך.
&nbsp
בעניין הוריזון, מבחינת השקעה שאתה מקבל עשרות שעות עם הפקה ענקית ומושקעת אז זה יותר מרגיש שווה מחיר מלא, מבחינת האמון שלי במשחק? פחות. אני לא סומך עליהם שהם יעשו משהו כמו 5 GTA או הוויצ׳ר 3 מבחינת גיוון ואיכות הקווסטים והכתיבה והכל, לדעתי הוא הולך למצות את עצמו ולשעמם די מהר, לי נמאס ממשחקי עולם פתוח עם Fetch quests אז לבינתיים אני אחכה עד שירד משמעותית אם בכלל, נחכה לביקורות ונראה, אולי אם יהיה משהו מדהים שיעבור את ה 9 אז נתפתה.
 
אני מתכוון למשחקים שיש בהם

סירטוני עלילה של רבע שעה עשרים דקות משהו כמו יאקוזה 0. אני בתקופה כזו שאני בעיקר רוצה לבהות במסך כמו איזה עצלן בלי לעשות הרבה.

רזי 7 יקבל את המקום שלו אצלי אחרי יאקוזה :) הדברים שאני שומע על הפאזלים שלו, שהם די קלים וזורמים זה ממש בשבילי. וגם המשפחה שמאכלסת את המשחק נשמעת חולת נפש.

כמעט הכול בו ממש מפתה אותי. חוץ מהאורך. פשוט לא רוצה להרוס לעצמי את החוויה כשאני מחפש עכשיו משחקים שהם יותר סרטים ממשחק.

אגב לפי כל ההערכות הנינטנדו סוויץ לא יכול להריץ את רזי 7 ככה שבמובו מסוים הוא משחק נקסט ג'ן. וגם tlg אני בספק אם יכל בכלל לרוץ על הדור הקודם למרות הגרפיקה.

ויש גם את העובדה הפשוטה שמתי שקנינו את המכשף 3 ושאר משחקים שכן מרגישים נקסט ג'ן לא נהנהנו מהם כמו הרוב.

יאקוזה 0 הוא טכנית משחק ps3 וביפן הוא יצא אליה אבל אני לא נותן להפריע לי. זה מה שבא לי עכשיו נקסט ג'ן או לא :) ובמערב הוא גם ככה לא זמין על הדור הקודם.

אני מאוד מקווה אגב שרזי 7 לא יהפוך את הסדרה הראשית לגוף ראשון (תלוי מאוד במכירות לדעתי)

אבל דאמ הם מצאו פה אחלה נוסחא לסדרת צד.
 

evilplate

New member
יאקוזה באמת מקבל ביקורות ורשמים מעולים

לא ידעתי שהוא מלא אבל בסרטוני מעבר ארוכים, מגניב אני גם אוהב כאלו.
&nbsp
טוב הנינטנדו סוויץ׳ באמת גרוטאה בלי קשר, אני חושב שאפשר לעשות downport ובעיקרון להריץ את המשחק, זה לא הוריזון שצריך לבנות את כל המשחק מחדש כדי שירוץ על הדור הקודם, מבחינת סקייל הוא ממש מינימלי אבל בטח צריך להשקיע עבודה בשנמוך של הכל כדי שירוץ על החומרה, להזכירך אפילו הווי בתחילת הדרך קיבל כמה פורטים כעורים של משחקי AAA מהפס3 וה 360 כשעוד חשבו שיכול לצאת ממנו משהו בתחום ה AAA מצד ג׳, אז בעיקרון עם מספיק מאמץ אני משער שזה אפשרי במקרה של רזי 7 רק שקאפקום בצדק לא חושבת שהמאמץ הזה שווה את זה כרגע.
&nbsp
אגב אני כן נהניתי מהוויצ׳ר 3 ואני חושב שהוא משחק גדול וה GOTY של אותה השנה, עשיתי טעות שקניתי את מגס5 ועזבתי אותו אבל כידוע אני מעריץ גדול של מגס והיה קשה לא להתפתות אך בדיעבד זו היתה טעות, יצאתי כבר מהקצב של המשחק ונכנסתי גם למצב רוח מסויים שלא היתה לי סבלנות אליו ולמשחקים גדולים אחרים אבל עד לאותו רגע מבחינתי הוא היה משחק גדול וגם עכשיו אני חושב שהוא אחד הטובים של הדור הזה.
&nbsp
לא שיחקתי ברזי 7 כדי לדעת אבל אומרים שהזווית גוף ראשון עובדת בצורה מעולה ושזה השינוי שהסדרה היתה צריכה, אני בכל אופן מעדיף פי כמה רזי אימה הישרדות בגוף ראשון מאשר האקשן הזבלוני בגוף שלישי.
 
ואם להוסיף להתלבטות..כמעט כל האינטרנט פה אחד

טוען שרזי 7 זה משחק AAA לכל דבר ועניין ושoutlast בכלל לא מדגדג אותו.
אפילו בקפקום התייחסו להשוואות של outlast ורזי והם אמרו שאין מה להשוות בין המשחקים כי ברזי אתה יכול להילחם ולא רק בורח כמו בoutlast.

ובכלל משהו ברזי 7 הזה מהאריזה שלו ועד הנרות המפחידים האלה והמשפחה המלחיצה, הכל מרגיש כמו משחק שנוטף איכות וסטייל.

אני נשבע לך שאני מתלבט כל רגע אם אני באמת צריך ללכת על יאקוזה 0 במקומו, שוקל להטיל מטבע שיכריע את העניין.


כנראה שאתה צודק והיה אפשר לשנמך את רזי 7 לסוויץ אם היו ממש רוצים,השאלה באיזה מחיר ואם הוא היה רץ טוב בכלל ומביא לשחקנים של הסוויץ את אותה חוויה שאנחנו נקבל ואת זה אני כמעט יכול להגיד בביטחון שקפקום לא היתה מצליחה לשחזר על הסוויץ.

אם הם רק היו עושים את הקמפיין 15 שעות הייתי כבר משחק ברזי 7 עכשיו במקום לכתוב את התגובה הזו,
 

evilplate

New member
כרונו מה אתה מנסה לעשות לי!?

כבר מכרתי לעצמי שזה לא מספיק AAA כדי להוציא 60$ אל תנסה לשנות לי את זה עכשיו כבר הצלחתי לשרוד את הרגעים הקשים של רשמים מעולים בגאף לפני שהמשחק יצא ואת יציאת הביקורות המשבחות, אני לא הולך ליפול עכשיו

&nbsp
אבל כן ברור לי שאין מה להשוות מכל בחינה בין זבלון אימה אינדי בלי מכניקות בכלל שרק מתחבאים מתחת למיטה חצי מהמשחק לבין רזי 7, רזי הוא משחק מלא ומושקע לכל דבר, עם מערכת קרב, פאזלים, ניהול משאבים, מפה סגורה שמסתובבים בה שצריך לזכור, בקיצור כל מה שאהבנו ברזי הישנים רק ממבט ראשון, זה הרבה יותר טוב בערך מכל משחק אימה שיצא בדור הזה רק לפי הנתונים היבשים האלה :)
&nbsp
אבל כמו שאמרת הוא קצר מאוד, גם אם זה האורך הממוצע של הרזי הישנים, היום קשה להוציא 60$ על זה על משחק כזה.
&nbsp
וכן ברור שאפשר לשנמך אותו, הסקייל שלו מצומצם, זה לא שהוא עושה דברים מטורפים עם AI או משהו שלא יוכל לעבור לחומרה חלשה יותר, אפילו את קוד 4 שהיה משחק שנחשב לשיא טכני בזמנו הצליחו להעביר למכישר שהרבה יותר חלש מהמתחרים שלו ביחס לסוויץ׳:
&nbsp
https://www.youtube.com/watch?v=SUIlt9j6YyQ
&nbsp
מן הסתם זו זוועה אבל זה גם תסריט יותר קיצוני מלהעביר את רזי לסוויץ׳, הוא גם מריץ כל מני set pieces מתוסרטים וגרנדיוזים וגם החומרה יותר חלשה באופן יחסי, אז כן אם קאפקום היו מאמינים שזה שווה את הטרחה הם היו עושים :)
 
אני? אני מנסה שתקנה רזי 7 במחיר מלא ותתמוך בקפקום

ואחר כך תשאיל לי את העותק הזה כשתסיים
. אבל תכלס אני מבין אותך זה לא כמו בלאדבורן שהשגת בפחות ממחיר של פלאפל או משהו. אבל זה פשוט לא פייר אני רואה מלא גיימרים שעל הPC הם קונים אותו בכל מיני מחירים ממש זולים, ובטח יש כאלה גם שפשוט יורידו אותו למחשב (לא שאנ מעודד את ההורדה) אבל פאק לפעמים, אני מקנא, מה לעשות, בן אדם :)

אבל למרות הכל קל להבין אותך, גם אני שאני שומע שמשחק הוא 9-10 שעות בגיימפלי אני מתחיל לחשוב עשר פעמים אם כן או לא, כי אז צריך שאלה יהיו 9-10 שהן פשוט מדהימות מההתחלה לסוף בלי נפילה אחת. ורזי 7 מדהים אני בטוח בזה

אבל אני לא יודע אם הוא שלמות מההתחלה לסוף. (אני בטח אקנה אותו לפניך וזה בטוח יהיה עותק פיזי אין לי בעיה גם להשאיל לך, אבל לא נראה לי שתוכל לחכות עד שאסיים גם עם רזי וגם עם יאקוזה חחח.

שמע, הסרטון הזה ששמת של CO4 על הווי, אני מצדיע להם, כי זה משחק כל כך מכוער, נראה בערך כמו MGS1 על 720P (גרסת הפס1) אבל זה דומה! שאפו להם.
 
למעלה