מה מייצג את סין בעינכם...

בננה בת

New member
מה מייצג את סין בעינכם...

היי חברה שלי עוברת העוד חודש לגור ולעבוד בסין ורציתי להכין כמו ערכה לסיני המתחיל.. אז אולי אתם יכולים לעזור לי מה מייצג את סין חוץ מהברור מאליו- מקלות סיניים שיחון עברי-סיני תודה רבה!!
 
שיחון עברי סיני אני מבין.

אבל אם היא עוברת לסין הדבר האחרון שהיא צריכה זה מקלות סינים. מזלג יהיה מתנה שימושית ביותר. מה שאני אומר הוא שישנם דברים שיקלו על המעבר, אולם בעיני לתת לה במתנה דברים שיזכירו לה את ישראל, ושאחרי שלושה ימים בסין היא תעריך אותם הרבה יותר. פלאפל למשל (עשיתם לי חשק לפלאפל היום). תני לה ערכה לישראלי היוצא. ערכה לסיני המתחיל היא כבר תקבל בגבול.
 

Mei11

New member
רעיון מעולה

ערכת חירום לישראלי... קפה שחור, חומוס בקופסת שימורים, קוסקוס למיקרו...
 

Omiz

New member
גרגירי חומוס

בקופסאות שימורי יש בסין... ויש מקומות שניתן לקנות גרגירים טריים כמו ב-GUANGZHOUו-YIWU, מעניין למה... בכלל, אם בבייג'ינג מדובר אז כמעט שיש הכל. בערים אחרות המצב יותר קשה.
 

guanyin

New member
דוקא חומוס וקוסקוס יש

חומוס יש בCARREFOUR, וגרגירי חומוס מונבטים יש בWALL MART לפעמים. (לפחות בקונמינג היו) אבל למי בסין יש מיקרו? טחינה לעומת זאת...
 

עדו25

New member
צודק 100 אחוז

יום אחרי שהגעתי לכאן, הלכתי לסופר ומה קניתי - צופסטיק חד פעמי - אהבל, כן ברור.. כמו שאמרו, דברים שיש בארץ ואין כאן: קפה שחור, דאורדורנט טוב , תכיני לה מוזיקה - למרות שאפשר לשמוע רדיו באינטרנט, אני גם לא מצאתי בהתחלה את המתקן פלסטיק ששמים במגרת סכו"ם- כי כאן הרי מספיק מקלות וכף עקומה.. זהו נראה לי.. לאן היא עוברת?
 

fef24

New member
../images/Emo60.gifבהמשך לאותו קו שהיה עד עכשיו

במבה, במבה, במבה, ובמבה.... אין דבר יותר טוב מזה, גם אם היא תהיה מעוכה כולה, לאכול במבה בסין... וגם אם בארץ את או היא לא באמת אוכלות את זה, שם אתן תודו לאלוהים על זה
 

GnomeBubble

New member
פעם היתה במבה בסין

וחוץ מזה, יש חברים בפורום (שלא אנקוב בשמם, מפאת חשש אמיתי לחייהם) שלא אוכלים במבה גם בסין...
 

fef24

New member
../images/Emo60.gifואני מכיר מישהו שלא אוכל חומוס...

אני לא מדבר על סטיות
 

guanyin

New member
את רב שקיות הבמבה שלי

הורשתי לישראלים אחרים! (אבל כזאת אני...) מצד שני - שקדי מרק!!! ביסלי!!! זייתים בקופסאת שימורים, שוקולד פרה (למרות שמתישהוא התרציתי לטעום שוקולד DOVE והיה לא רע), נייר טואלט רך, סמרטוט רצפה (בחיי שאין שם), וטחינה!!! גם תבלינים כמו פטרוזיליה מאד קשה למצוא שם!
 

renjintso

New member
סמרטוט רצפה

אין בשום מקום. רק בארץ. ראי זהו-זה על היורדים.
 

guanyin

New member
LOL לשניכם!

הבי לי לינק! אגב - אני שולחת את ההודעות מהבית בת"א! *אהההם אהההם אהההם* הסתדרת אתמול בלילה?
 
למעלה