מה מחליף את האוכל?

  • פותח הנושא JB24
  • פורסם בתאריך

JB24

New member
מה מחליף את האוכל?

בימים האחרונים התחלתי לחשוש שמא החלפתי הרס עצמי אחד באחר. במקום להזיק לעצמי באכילה לא בריאה אני מזיקה לעצמי בתחום הלימודים. מכשילה את עצמי בכוונה. כי אם חלילה אני אנסה להצליח ואכשל... אני יודעת שזה לא הכי קשור לפורום. אבל מצד שני אנחנו מדברות פה על אורח חיים. איך אני מפסיקה לשים לעצמי רגליים? והלילמחר יש לי מבחן ענק שהיה לי שבוע בשביל ללמוד אליו, ולא למדתי אפילו עשירית מהחומר. בזבזתי את הזמן על כלום. כרגע טרפתי חצי עוגת גבינה מארוחת שישי ויש לי חשק עז לחזור למקרר. אני יודעת שאני יכולה להרזות ולהתעמל ולהרגיש טוב אבל אני מסרבת. אני יודעת שאני יכולה להוציא ציונים מצוינים, אבל אני עושה הכל כדי להכשל. למה? כן, אני יודעת שהתשובות בטיפול פסיכולוגי אינטנסיבי. אבל תכלס, אתן נשמעות לא פחות חכמות מהפסיכולוגים למינהם. יש לכן תובנות. ואני זקוקה להם הלילה.
 
לא יודעת....

אבל שולחת לך חיבוק ענקי כי אני מרגישה שאת צריכה אותו...
לא יודעת ממה את מפחדת אבל גם לי זה קורה לפעמים. כמו מן התקף חרדה כזה של החיים... בדרך כלל זה חולף לפני הרגע האחרון אבל זה מעיק. אין לי הרבה עצות ממשיוות לתת לך כי כמו שאני לא דיאטנית מקצועית אני גם לא פסיכולוגית מקצועית. או שתלכי לייעוץ מקצועי או שתצטרכי לעשות את העבודה לבד, לאט ובעזרה של חברים, אמיתיים ווירטואליים. נסי בתור התחלה לקרוא את שרשורע הפורום החשובים שבקישורים (יש הרבה אז פתחנו קטגוריה בקישורים במקום "לפוצץ" את הטגליינס). דננו שם בהמון סוגיות ריגשיות של נשיות, אמהות, הורות, הצלחה, צורך בחיזוקים, פחדים שונים וכ"ו. חפשי שם את השאלות הנכונות. זה יתן לך כוון לחיפוש התשובות. נסי להבין ממה את מפחדת? למה את חושבת לגלות שאת מסוגלת? למה את חוזרת ומענישה את עצמך? ואולי, בכלל, את לא בכוון הנכון? חפשי מה חסר? מה כואב? ואולי תעצרי רגע ובשקט בשקט, בינך לבין עצמך, תחשבי מה באמת באמת את רוצה שיקרה לך ומה לדעתך, כאן ועכשיו יעשה לך הכי אושר ושלווה?
עננננננננק ענננננננננק עננננננק שבוע טוב
 

JB24

New member
תראי איך חיבוק אחד עוזר... תודה!

קלעת בול למה שאני זקוקה לו כרגע. חיבוק. ואם אפשר גם השתלה מלאכותית של כל החומר למבחן של מחר.
באמת מזמן לא לקחתי לי זמן שקט, לבד. אני באטרף של עבודה חדשה ותקופת מבחנים. בין לבין אני כל הזמן עם חברים. האמת היא שאתמול גם החברים וגם ההורים ואחי הקטן באו לארוחת ערב אצלי.היה נהדר אבל כנראה שהייתי צריכה לדרוש יותר חיבוקים, שיספיקו לי לכל השבוע. טוב לי עם התמיכה של החברים והמשפחה. לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיהם. אבל באמת הגיע הזמן למצוא קצת את השקט שלי. לחפש פינה שלווה. ומיד אחרי המבחנים אני גם אקרא את כל השירשורים. זה בטוח יעזור. לפני שנתיים טיילתי בחו"ל. שם גילית את התחושה הנהדרת, מלאת העוצמה, של שלווה. פתאום מרגישים חלק מהעולם, חלק מהרמוניה. אני לא בחורה קיטצ'ית ובטח לא רוחנית, ולרוב אני מרגישה שאני והעולם נאבקים אחד בשני. אבל באותם רגעי שלווה הרגשתי שאני יכולה הכל. שהעולם הזה נפלא, ושיש לו המון להציע לי. שכל הדלתות פתוחות. אני אנסה להזכר בתחושה הזו מחר בבוקר בדרך למבחן. הנוף של הכרמל והים יעזרו, זה בטוח. המוןהמון תודה ולילה טוב
 
../images/Emo50.gif../images/Emo63.gif

שיעבור בקלות, לפחות ריגשית
מה שלא יצא, תחשבי שמעכשיו את מתרכזת בעצמך, אם לא לנצח אז לכמה ימים...
 
למעלה