מה מותר לעשות ביחסי אישות

מאורס

New member
מה מותר לעשות ביחסי אישות

אם אפשר לפרט זה נכון צריך לנשק את החזה וללטף?אודה לכם מאוד אם תעזרו לי
 
אתה יכול לעשות כל מה שהארוסה שלך

רוצה ואוהבת וגם אתה. אבל אם תהיה יותר מפורט תוכל לקבל גם תשובות יותר מפורטות
 

מאורס

New member
מה מותר לעשות ביחסי

אם אפשר לפרט זה נכון צריך לנשק את החזה וללטף?מה האזורים שמגרים אישה ואת יודעת לפי הלכה?
 
יש ספר הדרכה בנושא חיי אישות

בשם ,עת דודים" שנכתב ע"י ר, אלישיב קנוהל הרב של כפר עציון. ניתן להשיג כחלק מהספר "איש ואישה" בחנויןת של ספךי קודש.
 

יוס בן22

New member
שלום לך מאורס!

דבר ראשון שיהיה לך הרבה מזל טוב! מאחל לך מכל הלב הצלחה בחיי הנישואין!! -אני גם חרדי, בחור ישיבה.. בגלל שאין לבחורי ישיבה סטנדרטיים חשיפה מספקת לחיי אישות, ול`מה צריך לעשות?` נהוג בישיבות החרדיות שיש `מדריך חתנים` -אמליץ לך ללכת לכזה מדריך! הוא יסביר לך את כל מה שאתה צריך לדעת! -אם תצטרך מס` של כזה מדריך אוכל להעביר לך, אבל מומלץ שתבקש מהחברים שלך, כי ישנם `רמות הלכתיות` -ז"א שישנם מדריכים `מחמירים` יותר ומחמירים פחות.. להתראות בינתיים!
 

יוס בן22

New member
בגדול..

בהמשך לתגובה הקודמת שלי, רציתי לומר לך `בגדול` שלפי ההלכה, אתה יכול לעשות ה.כ.ל.! חוץ מדבר אחד, ישנה בעיה הלכתית במגע `אוראלי` (אם אתה לא מודע למושג הזה, -מגע בין אברי המין, לבין הפה!) לפי הידוע לי, מותר לה `לרדת` לך, אבל אסור לך לרדת לה.. ו.. אל תשאל אותי למה! כי אני ממש לא יודע!!! בכל אופן, מומלץ מאוד שתקיים מספר פגישות עם מדריך חתנים, ולו רק מהסיבה שנשים חרדיות הם הרבה הרבה יותר רגישות, בגלל שאין להן חשיפה לבנים!! אתה הגבר הראשון שנוגע בה.! ו.. על היום הראשון אתה יכול כבר לקיים ממש יחסי מין... צריך הרבה רגישות!! להתראות מאורס. מקווה שמצא חן בעיניך התגובה, יוס.
 
אם כבר מדברים על הלכה...

אז להיפך הוא הנכון! אם היא תרד לו זה יקרא `הוצאת זרע לבטלה`... מה שאין כן בירידה לבנות...
 

יוס בן22

New member
האמת!

את צודקת!! לא חשבתי על הגישה הזו.. (אולי הסיבה שלא חשבתי על זאת, בגלל שיש אמרה בחז"ל.. `העובר עבירה ושונה בה, נעשית לו כהיתר!! --מהכתיבה שלך, נשמע שאת בטח מכירה את האימרה הזו.. -בכל אופן, טעיתי!) --מה שכן, אין איסור בעצם ה`ירידה` לגבר! האיסור הוא רק אם הוא יגמור לה בפה.. (בינינו.. כמה עושים את זה??) או בחוץ.. -אבל עד כמה שאני יודע ישנו איסור לרדת לבחורה.. ניסיתי כמה וכמה פעמים להגיע לסיבת האיסור, אבל לא הצלחתי! אגב, אני בחור ישיבה רווק... להתראות לך מבינה! ו.. יש לי בקשה קטנה! אם לא אכפת לך, הייתי מעוניין לדעת מהו השם הפרטי שלך.. המשך ערב קסום! צ`או...
 
למשתתפי הפורום החרדיים

קשה לי להבין מה אתם מחפשים בשאלותיכם - אם אתם מחפשים מידע לפי ההלכה אכן מדריכי חתנים וכלות יכולים לספק לכם את המידע הרבה יותר טוב מאיתנו. אם אתם מחפשים מידע רחב יותר ועדכני יותר אז אנחנו יכולים להפנות אתכם. כשאתם פונים אנא ציינו מה על ליבכם ומה אתם בדיוק מחפשים.
 

leora awrsman

New member
האיסור הוא

משום שאסור לגבר להסתכל במכוון או לנגוע וכל שכן לנשק באיבר מינה של האישה... אל תשאלו אותי למה , זאת ההלכה.
 

יוס בן22

New member
כמדומני

שאת מה שכתבת כבר ציינו בעבר, מה שנותר בשאלה, זה מהי `הסיבה` שאסור להסתכל /לנשק באיבר מינה של האישה?! הרי האיסור גם על זוג נשוי, שהאישה אמורה על פי ההלכה למצוא חן בעיני בעלה!!
 
האיסור הוא לראות את פתח הנרתיק

של הבחורה, אבל אין שום איסור לענג את הדגדגן. בין כה יש חושך ולא רואים...
 

יוס בן22

New member
לא ולא!!

כתוב בהלכה מפורש `אסור לנשק במקום התורף!` לכן כתבתי בתגובות קודמות, שאסור לרדת לאשה.. (לא נראה לי שיש הבדל בין לנשק, לבין ירידה..) ברור שאין שום איסור לענג עם היד וכדו` את הדגדגן!! אבל לא עם הפה... --אגב, כל האיסור לעשות סקס באור, הוא רק בשעת החדירה ממש!! בכל זמן המשחק המקדים אין שום בעיה שיהיה גם מאה פלורוסנטים.!! להתראות לכם, סליחה שקיצרתי! יש לי `שיעור כללי`! להתראות...
 
לחברינו החרדים - אותי מעניין לדעת

מה אתם מרגישים עם האיסורים האלה, מה זה עושה למערכת היחסים שלכם עם נשותיכם ולהן איתכם? ברור לי שאצל כל אחד זה אחרת ואשמח לשמוע יותר מתאור אחד.
 
נראה שהשאלה הופנתה לגברים...

אבל אני מקווה שזה בסדר שאני עונה...
ראשית, לא ברור לי מניין אנשים פה מנחיתים איסורים שמעולם לא שמעתי או קראתי עליהם. בתור חרדית נשואה (להבדיל מיוס ואליק שהם רווקים) גם אני וגם בעלי עברנו הדרכה לפני החתונה וגם אחרי החתונה הלכנו ביחד להדרכה משותפת. אין שום איסור שאני ארד לו (כל עוד הוא לא גומר) או שהוא ירד לי. אני בטוחה שאלוקים ידע שאין מצב שהייתי מסתדרת בלי זה
. ישנם שני איסורים עקרוניים: 1. הגבר חייב לגמור בפנים- נכון, קצת מבאס את העיניינים לפעמים אבל אני מתה על החוויה הזאת שגומרים בתוכי, כך שממילא לא הייתי מוותרת. 2. בזמן הגמירה הגברית צריך להיות בתנוחה המסיונרת- אני מודה שממש היה לי קשה לקבל את העובדה הזאת, בעיקר בגלל שהיה לא נורא קשה לגמור בפוזה הזאת. אבל עם הזמן ועם הרבה רצון הצלחתי ללמוד לגמור גם ככה (ואפילו הגעתי לשיאים חדשים...
). לא מצטערת על שום שניה בהיותי דתית, ולא רואה סיבה לעבור על איסור. ועל זה כבר אמרו חכמים מימני: אלוקים לעולם לא מעמיד אדם בניסיון שאינו יכול לעמוד בו.
 
אני גם נשואה

יש לך טעות אחת גדולה שאת חוזרת עליה שוב ושוב אין שום היתר לרדת לאשה גם לרבנים המקילים ביותר אשמח לשמוע מהיכן שמעת היתר זה.
 

shopri

New member
באונו נעשה קצת סדר בעינין!

לגבר אסור לרוציא זרע לבטלה, זאת אומרת לגמור מחוץ לכוס של האישה, או בתוך קונדום שנמצא בתוך הכוס של האישה. ואסור לו לראות ולנשק את הכוס של האישה. זאת ההלכה. מותר ללקק את הכוס ולהכניס לשון לכוס וכו. בהלכה אין מחמירים יותר או פחות זאת ההלכה! מה שכן יש המחמירים לעשות סקס רק בחושך! וכו, אבל זאת ההלכה!
 
למעלה