מה מונע החזרת המפרקיות לפרברי חיפה..?

מצב
הנושא נעול.

Captain Wraith

New member
מה מונע החזרת המפרקיות לפרברי חיפה..?

מה מונע החזרת המפרקיות לפרברי חיפה..?
מדוע בקווי 59,63 העמוסים ביותר בקריות לא משולבים מפרקיות?
 

עדירמר

New member
הטמטומית מונעת זאת

מה מונע החזרת המפרקיות לפרברי חיפה..?
מדוע בקווי 59,63 העמוסים ביותר בקריות לא משולבים מפרקיות?
הטמטומית מונעת זאת
וברגע שיפעילו אותה, אז יצטרכו להחליף 3 אוטובוסים עד חיפה כי ככה הסיסמה:
"טמטומית - עידן חדש בתחבורה הציבורית בחיפה"
 

mister K

New member
נא לא להתייחס לתגובה הזאת, תודה.

הטמטומית מונעת זאת
וברגע שיפעילו אותה, אז יצטרכו להחליף 3 אוטובוסים עד חיפה כי ככה הסיסמה:
"טמטומית - עידן חדש בתחבורה הציבורית בחיפה"
נא לא להתייחס לתגובה הזאת, תודה.
 

mister K

New member
בקרוב המפרקיות תחזורנה לחיפה.

מה מונע החזרת המפרקיות לפרברי חיפה..?
מדוע בקווי 59,63 העמוסים ביותר בקריות לא משולבים מפרקיות?
בקרוב המפרקיות תחזורנה לחיפה.
פרוייקט המטרונית יכלול שלושה קווי מפרקיות מהירים, שינקזו אליהם את הנוסעים מהקריות.
קו אחד ייסע על דרך עכו בנתיבים המיוחדים שכבר קיימים, קו שני ייצא מקרית ים, ייסע על שדרות ירושלים ויחליף את קו 59 וקו שלישי ייצא מקרית אתא ויחליף את קווים 62/63.
כל הקווים כמובן ימשיכו לתוך חיפה, כך שמי שירצה להגיע לעיר התחתית/הדר/חוף הכרמל, לא יצטרך שום החלפה.

מובן שיש בחיפה והקריות קווים שחייבים מפרקיות.
הסיבה שבגללה הוצאו המפרקיות מקווי חיפה והקריות די נשגבת מבינתי, אבל הבנתי שהעיריות בזמנו לא רצו אותן (סוף שנות ה-90 ותחילת ה-2000 היו שיא תקופת האנטי לאוטובוסים).
 

stratomaximus

New member
ואני מכיר סיבה אחרת

בקרוב המפרקיות תחזורנה לחיפה.
פרוייקט המטרונית יכלול שלושה קווי מפרקיות מהירים, שינקזו אליהם את הנוסעים מהקריות.
קו אחד ייסע על דרך עכו בנתיבים המיוחדים שכבר קיימים, קו שני ייצא מקרית ים, ייסע על שדרות ירושלים ויחליף את קו 59 וקו שלישי ייצא מקרית אתא ויחליף את קווים 62/63.
כל הקווים כמובן ימשיכו לתוך חיפה, כך שמי שירצה להגיע לעיר התחתית/הדר/חוף הכרמל, לא יצטרך שום החלפה.

מובן שיש בחיפה והקריות קווים שחייבים מפרקיות.
הסיבה שבגללה הוצאו המפרקיות מקווי חיפה והקריות די נשגבת מבינתי, אבל הבנתי שהעיריות בזמנו לא רצו אותן (סוף שנות ה-90 ותחילת ה-2000 היו שיא תקופת האנטי לאוטובוסים).
ואני מכיר סיבה אחרת
כשנפתחה מרכזית המפרץ הזמנית (שבינתים הפכה לקבועה, כמו הרבה דברים במדינה), התברר שהרציפים קצרים מדי למפרקיות, ודי מהר ויתרו עליהן.
 

mister K

New member
המפרקיות הוצאו מהקריות עוד לפני מרכזית המפרץ

ואני מכיר סיבה אחרת
כשנפתחה מרכזית המפרץ הזמנית (שבינתים הפכה לקבועה, כמו הרבה דברים במדינה), התברר שהרציפים קצרים מדי למפרקיות, ודי מהר ויתרו עליהן.
המפרקיות הוצאו מהקריות עוד לפני מרכזית המפרץ
מרכזית המפרץ נפתחה בשנת 2001.
באותה עת נותרו עוד מספר מפרקיות בודדות בחיפה, אבל מהקריות הן הוצאו כמה שנים לפני כן
 

נתנאל531

Well-known member
הם לא מחליפות את 62 / 63 ו־59

בקרוב המפרקיות תחזורנה לחיפה.
פרוייקט המטרונית יכלול שלושה קווי מפרקיות מהירים, שינקזו אליהם את הנוסעים מהקריות.
קו אחד ייסע על דרך עכו בנתיבים המיוחדים שכבר קיימים, קו שני ייצא מקרית ים, ייסע על שדרות ירושלים ויחליף את קו 59 וקו שלישי ייצא מקרית אתא ויחליף את קווים 62/63.
כל הקווים כמובן ימשיכו לתוך חיפה, כך שמי שירצה להגיע לעיר התחתית/הדר/חוף הכרמל, לא יצטרך שום החלפה.

מובן שיש בחיפה והקריות קווים שחייבים מפרקיות.
הסיבה שבגללה הוצאו המפרקיות מקווי חיפה והקריות די נשגבת מבינתי, אבל הבנתי שהעיריות בזמנו לא רצו אותן (סוף שנות ה-90 ותחילת ה-2000 היו שיא תקופת האנטי לאוטובוסים).
הם לא מחליפות את 62 / 63 ו־59
יהיה להם מסלול שונה, שלהערכתי יגרום סבל לנוסעים שהיו רגילים לקו תחבורה אחד.
 

mister K

New member
המטרונית תיסע בצירים הראשיים.

הם לא מחליפות את 62 / 63 ו־59
יהיה להם מסלול שונה, שלהערכתי יגרום סבל לנוסעים שהיו רגילים לקו תחבורה אחד.
המטרונית תיסע בצירים הראשיים.
תהיה לה מערכת קווים מזינים מהשכונות הרחוקות, אבל מהצירים המרכזיים יוכלו לעלות עליה בלי אוטובוס נוסף ולנסוע ישירות לתוך חיפה.
 

נתנאל531

Well-known member
וזה בדיוק הבעיה

המטרונית תיסע בצירים הראשיים.
תהיה לה מערכת קווים מזינים מהשכונות הרחוקות, אבל מהצירים המרכזיים יוכלו לעלות עליה בלי אוטובוס נוסף ולנסוע ישירות לתוך חיפה.
וזה בדיוק הבעיה
אם עד היום לנוסעים היה אוטובוס אחד בתדירות גבוהה מהשכונה, בעתיק הם יצטרכו שני קווים (כשבשני לא יהיה להם מקום ישיבה, בגלל תכנון לקוי), שלא יהיו בתדירות יותר גבוהה מהמצב כיום. בנוסף, המסלול מתאים לנוסעים מתחנת הקצה לתחנת היעד, אך לא מתאים ל'נסועה', כלומר לנוסעים שיורדים באמצע הדרך (למשל בצומת "רמי לוי / מגה" ובצומת קריית אתא), עליהם המטרונית של קריית ים מדלגת באלגנטיות.

לגבי קריית אתא מדובר על שינוי מסלול מהותי, שפשוט לא תואם להיקף הנסועה העצום במסלול הקיים שהולך להיות מבוטל (בין צומת קריית אתא למרכז קריית אתא).
 

Captain Wraith

New member
בקרית אתא זה יהיה ממש בעיה.

המטרונית תיסע בצירים הראשיים.
תהיה לה מערכת קווים מזינים מהשכונות הרחוקות, אבל מהצירים המרכזיים יוכלו לעלות עליה בלי אוטובוס נוסף ולנסוע ישירות לתוך חיפה.
בקרית אתא זה יהיה ממש בעיה.
כי המטרונית עוברת רק ברחוב אחד בעיר...
שאר העיר מנותקת לחלוטין מהמטרונית.. היא גם נוסעת במסלול נסיעה שבחיים לא היה בו תח"צ לפני..
יצטרכו לעשות מערך קווי קישור למטרונית שיהיה מאוד מאוד תדיר כדי שהפרויקט הזה יצליח.

היום בשעות השיא בבוקר רואים הרבה מאוד אוטובוסים וכולם עמוסים לעייפה.. לפעמים יוצא לי לראות 4 אוטובוסים אחד אחרי השני מפוצצים באנשים ועדיין נשארים נוסעים בתחנות.. בקרית אתא תהייה בעיה משמעותית עם המטרונית...
 
בקרית אתא

בקרית אתא זה יהיה ממש בעיה.
כי המטרונית עוברת רק ברחוב אחד בעיר...
שאר העיר מנותקת לחלוטין מהמטרונית.. היא גם נוסעת במסלול נסיעה שבחיים לא היה בו תח"צ לפני..
יצטרכו לעשות מערך קווי קישור למטרונית שיהיה מאוד מאוד תדיר כדי שהפרויקט הזה יצליח.

היום בשעות השיא בבוקר רואים הרבה מאוד אוטובוסים וכולם עמוסים לעייפה.. לפעמים יוצא לי לראות 4 אוטובוסים אחד אחרי השני מפוצצים באנשים ועדיין נשארים נוסעים בתחנות.. בקרית אתא תהייה בעיה משמעותית עם המטרונית...
בקרית אתא
המטרונית עוברת רק בקצה הצפוני של העיר. היא תיצור הארכת זמן הנסיעה למי שרוצה לצאת ממרכז העיר.
 

עדירמר

New member
נחייה ונראה

המטרונית תיסע בצירים הראשיים.
תהיה לה מערכת קווים מזינים מהשכונות הרחוקות, אבל מהצירים המרכזיים יוכלו לעלות עליה בלי אוטובוס נוסף ולנסוע ישירות לתוך חיפה.
נחייה ונראה
מילים כמו חול ואין מה לאכול!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה