מה לעשות?

מה לעשות?

קניתי משקפי שמש של רייבאן ממוכר מסינגפור, הדגם מקורי אבל הבעיה שהוא גדול עליי זה יוניסקס, מה לעשות ובאופן איסטינקטיבי שהשארתי לעסקאות אחרות פידבק השארתי גם לו פידבק חיובי איך שקיבלתי בלי למדוד בלי כלום... עכשיו אני לא יודעת מה לעשות, אין לו דגם אחר שאני רוצה ולא נראה לי שיסכים לתת לי החזר... יש לי קייס לפריט שלא כמתואר?
 

noam weissman

New member
באמת נסחפת.. למה כלב ../images/Emo10.gif

קנית מוצר בעייתי ואת עוד מתלוננת ? ... משקפיים, נעליים וכו אלו מוצרים שקשה לקנות בשלט רחוק.. מה כתוב בדף המכירה שלו?.. אם כתוב במפורש שאינו מקבל החזרות אז מה את באה אליו בטענות ? אם כתוב שהוא מקבל החזרות תפני אותו בנימוס לדף המכירה שלו. קחי בחשבון שהמשלוח בחזרה מן הסתם הוא על חשבונך. במידה וכתוב בדף המכירה שהוא מקבל החזרות והוא לא מסכים תפני לפיפאל ותפתחי תלונה על פריט שלא כמתואר. פיפאל יגידו לך לשלוח בחזרה עם מספר מעקב (רשום לפחות). לאחר שתעדכני את מספר המעקב תקבלי מן הסתם את כספך בחזרה... תקשורת....
 
למה כלב אני אגיד לך למה

אני לא סתם קונה משקפי שמש על בליינד זה דגם שמדדתי פה בארץ הלכתי לאיביי עשיתי חיפוש והזמנתי מה נראה לך, הדגם שהוא שלח לי גדול מדי ולא אמור להיות גדול בנוסף היה מעט חלוד בחלקים של המתכת ונראה ישן, עכשיו בדף המכירה שלו רשום שהוא מקבל החזרות על פריט שלא כמתואר (כאילו שיש לו ברירה) אבל לא על מוצר גדול או קטן. מה זה פה שוק? רייבאן זה מותג עולמי הדגמים שלו אחידים בכל העולם. אחרי שכתבתי לו שנחמד מאוד השירות הזה אחרי שהשארתי לו פידבק חיובי הפסיכי מתלהם ואומר שאני מאיימת עליו בפידבק שלילי מאיפה הביאו את הדבר הזה? אני מה זה עצבנית וכל הפסח הלך לי, מה גם שהוא לוקח מחיר בדיוק כמו מוכרים אמריקאים שלוקחים על חדש עם החזרות עם הכל רק משלוח חינם ובגלל זה הלכתי עליו. הוא רושם בליסט שזה אותנטי באחריות אבל יש לי ספק חזק בנוגע לזה...
 
במקום לקלל את המוכר שלא אשם בכלום...

נסי פשוט למכור בעצמך את המוצר באיביי. (איך היית מרגישה אילו המוכר היה כותב עלייך "היא מנסה להחזיר מוצר שקנתה, איזו כלבה"?)
 
אולי די להיתפס למילה

אני עצבנית כי עבדו עליי והלך לי כל הפסח ונפלתי על מוכר %^&$E סליחה באמת ממשטרת הפוליטיקלי קורקט.
 
עבדו עלייך? איך בדיוק?

משהו בפירסום של המוכר היה שקרי? אם כן, את יכולה להתלונן באיביי.
 
לא לא עבד עליי

אם נעזוב את המידות שלח לי מוצר חלוד וישן כחדש עם מידות לא הגיוניות התלוננתי כבר זה בסדר ותודה רבה על העצות המועילות
 

SpreadLight

New member
אם הוא רשם שהמוצר חדש

והוא לא, היא עדין יכולה להתלונן, לא?
 
המוצר בא באריזה חדשה

אבל איפה שהברזלים יש פאקינג חלודה!! וכתמים לבנים ועזוב את זה שיש חשד כבד לזיוף כי המידות פשוט לא הגיוניות איך זה הגיוני שמדדתי אותו דגם באופטיקנה והוא היה בול עליי. פתחתי קייס אין לי מה להפסיד ואולי יקרה עוד נס הפסח הזה ואיביי יפסקו לטובתי, המצפון שלי אפילו לא נותן לי למכור כזה פיס אוף שיט.
 

noam weissman

New member
גיברת צעירה הירגעי..

להתרגז לא יעזור ורק ירע לך...
לגבי זה שהמוצר לא מקורי או משומש אני לא מתווכח ואני מקבל את מילתך. בשביל זה תפחת קייס על מוצר שלא כמתואר. את יכולה גם להוסיף לתלונה שלך תמונות של החלודה וכו... גם מוכרים אמריקאים לא תמיד מוכרים ישרים ואו לא מוכרים זיופים. תמיד לבדוק את הפידבקים השליליים של המוכר ולא רק את הציון הכללי. לקונה יש יותר כוח מהמוכר וכל התלהמות מצידו אינה עוזרת לאף אחד.. היי עניינית ותסיימי את הנושא לטובתך על הצד הטוב ביותר. אני תמיד מנסה להרגיע קונים לא לפתוח תלונות, לא לשים שליליים כי זה לא עוזר זה רק מזיק. מכיוון שלפי מה שאת מתארת המוכר לא בסדר וגם מתנער מאחריות אני חושב שנהגת כשורה כשפתחת תלונה. אם תספקי מידע ענייני ולא את הרגשות שלך בכל התכתובות תזכי בתלונה... הערה כללית, לגבי הגודל. כל דגם של משקפיים יכול להגיע בכמה מידות. זה שמדדת בחנות פה לא אומר שמה שהוא שלח גדול מדי וכו. את יכולה למדוד כמה זוגות נעליים באותה מידה וכל זוג יושב אחרת על הרגל.. מה לעשות זה מה יש.. אאחל לך חג שמח ורגוע. בהצלחה בתלונה שלך. בברכה, נועם.
 
תודה רבה

נחתי נרגעתי וכתבתי לו תגובה שקולה בעוד שהוא כתב לי שאני מדברת שטויות ושקרנית. אני מניחה שאיביי כבר למדו לנתח פרופילים של משתמשים ואני כל הזמן שמה פידבקים חיוביים ומסתדרת עם מוכרים, עכשיו הייתה מוכרת מארה"ב שקניתי ממנה תכשיט מזהב, קיבלתי והלכתי לחנות תכשיטים לבדוק והתכשיט בכלל לא עשוי מזהב, לא השארתי פידבק וגם לא פתחתי קייס כתבתי לה והיא אמרה שזאת היתה טעות כי היא רשמה מה שהיא קנתה בלי לדעת, אני אחזיר לה והיא תזכה אותי. מהבחינה הזאת אין על האמריקאים. אני מבזבזת שם הרבה כסף ואיביי בטוח יודעים מה חוויה רעה אחת עם מוכר באיביי יכולה לעשות להמשך הקריירה שלך כקונה.
 

ozitex

New member
ואני דווקא

מאמין לנסחפת. אני לא מאמין שהיא הלכה ומדדה את המשקפיים, ביקשה את אותו הדגם והמידה התואמים למה שמדדה וקיבלה את אותו הדבר!~ זה לא אפשרי. המוכר הזה גם שלח מידה לא נכונה וגם שלח מוצר לא חדש. אין מה לומר מעבר לזה. עזבי את הפידבק הוא לא רלוונטי לעניין כרגע. את בהחלט צריכה לפתוח את הקייס על מוצר שלא על פי המתואר- גם מידה לא נכונה וגם מוצר לא חדש אלו שני דברים ברורים שאין חולק עליהם. כתבי לאיביי או פייפל , היכן שפתחת את הקייס שאת מוכנה לשלוח את התמונות של המוצר ובכלל אין מה להתווכח על המידה- אם את אומרת שהמידה לא נכונה אין בכלל מה להתכווח ועל המוכר להחליף לך אותו. זה הכל. חכי יומיים שלושה. אם לא תקבלי ממנו תגובה הולמת העלי לקליים את הקייס. אני מאמין שיפסקו לטובתך. אם לא תקבלי את כספך בחזרה הגישי צ'ארג'בק דרך חברת האשראי על קבלת מוצר לא נכון ולא חדש.
 

panayotiss

New member
לא הבנתי למה רצת לתת לו פידבק חיובי

לפי התגובות שלך את נשמעת כמו אחת שקונה לא מעט
 
החלטה פזיזה של רגע

וגם הבלאגן של פסח. קיבלתי כמה חבילות ונכנסתי להשאיר פידבקים ועל הדרך השארתי גם לו, הלוואי שהייתי יכולה להחזיר את הגלגל לאחור.
 
למעלה