מה לעשות כשילד קורא, ולא מבין את
מה שקרא... לא זוכר את מה שקרא למרות שחזרתי איתו על הקטע כמה וכמה פעמים? למדתי איתו לדוגמא גאוגרפיה סך הכל 4 דפים מתוך הכמות שהיה צריך, חזרנו על החומר המון פעמים, ציירתי לו, עשיתי לו מיפוי בערב היחלטנו לעשות חזרה והכנתי לו שאלות על החומר, הוא פשוט לא זכר כלום כתב שליש מימה שהיה צריך. היום במיבחן שלחתי למורה מיכתב על מה הוא הספיק ללמוד, היא הבטיחה לי שתיתן לו אפשרות לפתוח את הספר הוא כמובן לא עשה את זה כי היתבייש,,, היא הבטיחה שתסמן לו את השאלות על פי החומר שהוא אמור לדעת והיא לא עשתה את זה, בסופו של דבר נכשל. הילד מאובחן, אבל מה לעשות עם הקטע של אי יכולת לזכור , וזה שהוא לא זוכר את החומר אחרי כמה דקות שאני מסבירה לו. אמרו לי שהוא לא פנוי ללמידה, אבל את המנהלת לא מעניין כלום היא צריכה לעמוד את הילד ע"י ציון, לא מעניין אותו שהוא מתוסכל ושקשה לו. יש לכם רעיון? בתודה מראש אורלי
מה שקרא... לא זוכר את מה שקרא למרות שחזרתי איתו על הקטע כמה וכמה פעמים? למדתי איתו לדוגמא גאוגרפיה סך הכל 4 דפים מתוך הכמות שהיה צריך, חזרנו על החומר המון פעמים, ציירתי לו, עשיתי לו מיפוי בערב היחלטנו לעשות חזרה והכנתי לו שאלות על החומר, הוא פשוט לא זכר כלום כתב שליש מימה שהיה צריך. היום במיבחן שלחתי למורה מיכתב על מה הוא הספיק ללמוד, היא הבטיחה לי שתיתן לו אפשרות לפתוח את הספר הוא כמובן לא עשה את זה כי היתבייש,,, היא הבטיחה שתסמן לו את השאלות על פי החומר שהוא אמור לדעת והיא לא עשתה את זה, בסופו של דבר נכשל. הילד מאובחן, אבל מה לעשות עם הקטע של אי יכולת לזכור , וזה שהוא לא זוכר את החומר אחרי כמה דקות שאני מסבירה לו. אמרו לי שהוא לא פנוי ללמידה, אבל את המנהלת לא מעניין כלום היא צריכה לעמוד את הילד ע"י ציון, לא מעניין אותו שהוא מתוסכל ושקשה לו. יש לכם רעיון? בתודה מראש אורלי