מה לעשות אם לבחורה יש חבר?

dor180

New member
מה לעשות אם לבחורה יש חבר?

יום שישי , יושבים אצל חבר משחקים, חברה שלו פותחת תדלת באו חברים שלה. נכנסת בחורה כוסית בטירוף, אנחנו כולנו אה? ואז אחריה נכנס חבר שלה. טוב הם יושבים איתנו, איזה מישהו מציע לשחק טקי , טוב סבבה קצת תפסנו ראש אמרנו יהיה מצחיק היא כולה מתלהבת , נכנסת למשחק, משחקת, וחבר שלה יושב בצד, מתנפח לא משתתף כל הזמן מציק לה שהיא צועקת מידי או מייבש אותה יעני מזה בא לבאס אותנו , רצינו להעיף אותו אחר כך היא כזה באה דופקת לכולנו משפט "יא כמה זמן לא עשיתי גלגלון" מתחילה לעשות כל מיני דברים על השטיח יעני בחורה מזה משוחררת, וצוחקת והכל והכי מתאימה לי בעולם עם האופי שלה , פתאום מציעה לנו לנסוע לים, סתם ככה אמצע הלילה אז חבר שלה שוב, מרגיע אותה , אומר לה שאמצע הלילה וזה ורואים שהיא מתבאסת טוב, אבל איתי זה לא יהיה ככה. קיצר ,התחלתי לדבר איתה בפסיבוק, יש לי פול תמונות שלה , גם עם חבר שלה.עכשיו למה הבנתי שלא טוב להם, כי כל הערב הם לא נגעו אחד בשני, ויעני רואים שהיא כועסת טוב אז היא מדברת איתי אז אמרתי אני עושה ניסוי אמרתי בואי נתחתן, עכשיו יעני בחורה עם חבר בטוח מעיפה אותי , מוחקת אותי או צועקת עליי אז מה היא עושה לי ? מספרת בדיחות . יעני הבחורה זורמת. קיצר לא יודע מה קורה פה , היא רוצה אותי ? לא רוצה אותי ? מה עם חבר שלה הזה ? אני לא מצליח להוציא ממנה משהו היא רק צוחקת כל הזמן ואני גם לא מצליח לחשוב על משהו אחר, היא בול אני אבל בחורה
 

dor180

New member
הם חבריים על בליינד אני אומר לך אחי הוא

שם לה ידיים על המותניים וגם ידידה שלי אמרה לי הם ביחד ויש לה פול תמונות שלהם בפסיבוק
 
באמת לאן הכנסת את עצמך..

לסרטים על מישהי שיש לה חבר. שמע לי - כמה שהיא חמודה... עזוב. יכול להיות שזה שהיא נחמדה אליך (לידו!) זה בגלל שהיא מנסה לגרום לו לקנא, או בגלל שהיא אוהבת שמתחילים איתה (כמו כולן ובעצם כמו כולם). בכל מקרה, זה לא בשביל להשיג אותך: היא בחורה שיש לה חבר והיא מרגישה מוגנת ועושה מה שמתחשק לה, למרות שאתה בכלל לא בתכניות שלה. קיצר, רד מזה.
 
אתה יודע איך זה נשמע?

כמו הבחורות הצחקקניות האלה שחייבות את הפוקוס כל הזמן עליהן ושכולם יזילו ריר. לכן הן עושות גלגלונים (wtf?) ומייבשות את החבר שלהן בצד, כשהמסכן הזה רק מנסה להשאיר דברים בשליטה ולהרגיע את התינוקת שהוא אימץ לעצמו. לא תקבל תשובה רצינית מהבחורה הזו כי פשוט אין לה, קלילות הראש היא לא רק הזרימה בבדיחות אלא דרך חיים של חוסר חשיבה. איך אנחנו רואות את זה עוד מהגן ואתם תמיד נשארים אותם פתיים?
 

i eliya 19

New member
חשבתי שתאמרי נשמע כמו שיר..

כי הוא בעצמו כותב בצורה מרנינה וצוחקת, למרות שבסך הכל מתוארת פה בעיה.. קצת קשה להתייחס להתקלות הזו ברצינות כי המצב עם הבחורה הזו נראה די הזוי אני בטוח שלא רק חבר שלה לא מצליח להשתלט עליה, אבל אחי זה נשמע מטורף ומסוג הדברים שאני הייתי חוטף בשתי ידיים, טוב.. אולי אני לא דוגמא- קשת תמיד לוקח סיכונים .. לך עם הלב!
 
גם אני הייתי לוקחת כזאת בשתיי ידיים..

ואז מרימה באוויר ומטיחה בחוזקה ברצפה
בדרך כלל נמשכים לטיפוסים ה"פתוחים" ו"חופשיים" כביכול, אבל תקשיב.. בתור בחורה אני אומרת לך "מבפנים" שזה משחק ודרך מסויימת שכולנו מכירות רק לא כולן בוחרות. זו העמדת פנים ואני ממש בספק אם היא מחפשת להחליף את חבר שלה. מצד שני.. חיים רק פעם אחת ושדור יעשה מה שמתאים לו באותו רגע! למה לא.
 

i eliya 19

New member
לא משקולת,זה רק אני..

קשת זה סוג של הרפתקן.. לוקח סיכונים וכאלה, כזו בחורה יכולה להפיל אותו בכל מיני צורות מלכתחילה אפאחד לא היה מתקשר עם בחורה קטנונית שכזו אבל אם היא כוסית אש זה כבר קטע של בנים.. את יודעת..
 
למה אתה חושב שרק קשת?

גם דלי מחפשים ריגושים ואוהבים אקשן מסוכן..
ואני בטוחה שעוד הרבה מזלות וגם הרבה אנשים בלי שום קשר לחודש שבו הם נולדו. יש "סיכון" ויש "מועד מראש לכשלון".. קו דק עובר בין תעוזה לטיפשות, לא חושב? לא הייתי מגדירה אותה קטנונית אבל פלרטטנית כן.. ברור, כוסיות זה קטע של בנים ולא משנה מה יש להן בקופסא.. בגלל זה אתם הפתיים הכי גדולים בעולם
 

i eliya 19

New member
וואלה?

לא אמרתי שרק קשת לוקחים סיכונים, זה מאפיין חזק אצלם אבל זה גם תלוי באופי ובמכלול השיקולים, וכן.! פגעת בול.. דלי הוא המזל המועדף עלי בבת הזוג.. אם ההבדל פה הוא כזה דק, בין סיכון לנפילה אז אין סיכוי שמישהו אוהב יבחין בו, אז הבנתי שמבחינתך אין תשובה החלטית בענין כי את אומרת שזו סיטואציה שאא לעמוד בה.. ואם כבר מדברים על פתאיים.. אין דבר יותר קל מלהביא בחורה אם יש לך ביצים לפתוח בשיחה, זורקים כמה מחמאות על ההופעה החיצונית ויש תעסוקה ל3 שעות, בדוק!
 

GreenEyes82

New member
כן אה, תמיד אפשר "להאשים" את המזל שלך../images/Emo6.gif

בתוצאות המעשים שלך ולא את הראש שלך.. אני לא מבין את זה, אבל באמת מאמין בכל הדברים האלה? ומה יקרה אם תפגוש מישהי שהיא לא "ההתאמה שלך במזלות"? לא תסתדרו?
 

i eliya 19

New member
אפילו לא שטויות

ותסלח לי, זה ענין של טעם, לא קבעתי עובדה. ואני לא מאשים את המזל שלי אני רק אומר שאלו ברירות המחדל לאופי שלי שניתנות לשינוי ולא רק ע``י השכל אלא גם הרגש, הכרחים ומשתנים חיצוניים, דפוסי התנהגות כפויים, קיצר ישך הרבה מה ללמוד על הנושא ואני לא מתנשא..
 

GreenEyes82

New member
סבבה..

ת'אמת שיוצא לי מידי פעם לקרוא אסטרולוגיה אבל אני לא מאמין לכל מה שכתוב שם.. למשל אתמול היה כתוב שיעלו לי את השכר בעבודה.. נחייה ונראה..
 

dor180

New member
היא אבל משכה ת"ל בסטייל

היא לא שיחקה אותה יעני רעשנית, את קולטת אותה פתאום על השטיח עושה כל מיני תרגילים מוזרים או שהיא לא יודע ! שיגעה אותי בקיצור , זה לא משהו נורמאלי
 
סטייל? גלגלון? ../images/Emo6.gif

דור בתור אחד שזורק לאחרים את האמת בפרצוף אתה עושה לעצמך הרבה הנחות. אתה באמת עד כדי כך תמים? היא שחקנית! וכנראה אחת טובה..
 

GreenEyes82

New member
את לא יודעת שהסנדלר הולך יחף?

דור, אתה לא מקשיב לכללים שלך? משקולת צודקת.. מספיק איזו כוסית צחקקנית שעושה גלגלונים על השטיח כדי לסובב לך את הראש?
 

dor180

New member
אבל אחת הכוסיות

בסדר כבר ירדתי ממנה יש לה חבר שתחפש אותי אחרי שהם יגמרו
 
למעלה