מה לעזאזל עוצר אותם?

צהוּבה

New member
נמחקו מפה הודעות../images/Emo13.gif

תנחשו למה
 

bister

New member
אם זה תלוי בו

אז הוא כבר סגור בבית"ר. הרי צהובה כבר אמרה שחלוצים יעדיפו לשחק בבית"ר המהנה מאשר במכבי ההגנתית ולחוצה...
 

סמיאגול

New member
אמרתי כבר

שבונק-קלינגר אוהב חלוצים שלא מבקיעים. אדו מבחינתו הוא חלוץ מושלם, קשה לו מאוד לוותר עליו.
 
למעלה