מה לנו כי נלין?

מה לנו כי נלין?

ללא מילים

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4745174,00.html


טוב, אולי בעצם כן כמה מילים:
לפני שיגיע זה שיטען שמדובר בהטרדה...

החלאה הודה במעשים, הורשע ונפסקו לו 6 חודשי עבודות שירות.
בטענה כי שמו הטוב נפגע וזה עונש מספיק בהחלט.
אותו שופט בישראל, ציון קאפח ירום הודו, חלאתי לא פחות ואולי אף יותר מהנאשמים עצמם, פסק לפני מספר שנים כי ילדה בת 9 (!!!) שעברה התעללות היא בעלת אופי מתירני ובעצם נהנתה מהמעשים.
אז נכון, הוגש ערעור שבו נשללו הדברים הנ"ל אבל השופט ממשיך לכהן, ממשיך לפסוק, ממשיך לזכות נאשמים גם כשהם מודים במעשים המיוחסים להם.

עכשיו אתה יכול להגיד מר שחום ונאה - מדינה בטירוף
הלכתי להקיא
תיכף אשוב
 
לא בקיא במשפט

ובעצם לא בקיא בכלום, אבל בתחילה הוא הוצג כ"אנס הגדול בתולדות ישראל"
או משו בסגנון והואשם גם בפדופיליה ומלאאא האשמות חמורות.
מכאן הטענה לפגיעה בשמו הטוב.
הוא "רק"(עם עוד 700 מרכאות) אנס מישהי שהגיעה אליו הביתה
ושתתה איתו טונות של אלכוהול.
&nbsp
כשמקיאים, הכי טוב לשבת על הרצפה ולא לעמוד על הברכיים
&nbsp
 
מצב לא קל

מזכיר לי את המנהל מדרשה נשוי שזיין 100 נשים והן לא שמו לב שהוא נשוי שרק רוצה סקס ושהתחזה לקצין וכו!
לפעמים התקשורת בגלל רייטינג ורוצה להראות שהיא מובילה דעה ומשפיעה מנפחת יותר מידי !
כמו שעשו עם ינון מגל וסילבן ניפחו ברמות שבאמת כבר אדם מין השורה אומר מה אני לא יכול לזיין או לרצות לזיין חברה מהצד ?
 
נראה שהוא הכיר

אותן לפני ולמזלו התקשורת החליטה להשפיע ,כיום יש גל של אנטי מול גברים שאוהבים ורוצים לזיין ,אם היו צילומים והוכחות ממש לראות מה היה בדירה ,אבל זה כנראה היה אצל השופטים.
בסך הכול עוד חלאה שניסה לזיין בכל מחיר גם בשימוש בסם האונס,זה בכלל מכה שהיום יכולים לשים לך סם או כדור ולחרפן אותך כמו שקרה למאבטח של הרמטכל שהעיף בחורה באויר.

מי שנבלה תאמין לי הבורא יסגור איתו חשבון,על כל פיפס כאן שקורה לא אפרם ואעשה שיתוף וכו חלאס נמאס מיזה שכל אחד מפרסם משהו וכל אחד מגיב
 
נשמה יקרה

אם תקראי אך ומה הגדרות בלהיות שופט אז גם תביני אחרת את הפסיקות !ךצערנו המשפט כיום הוא לא ברמה מאוד גבוהה ,ציבורית עם כל העליהום שיש כיום בנושא אז כולם רצים לכיכר הפייסבוק והתקשורת על כל פיפס ,מול 3 שופטים היו את הראיות ומה שקרה ,שוב לא מקל כלל בנושא, בבית המשפט מראים את כל מה שצריך להראות!

תזכרי שזאת עסקת טיעון ובעסקות טיעון יוצא שמקלים בכדי לחסוך זמן,גם היה קושי להוכיח בקיצור יש לא מעט מקרים כאלו לא באונס שמקלים,ובגלל שכולם היום קופצים ומשתוללים בנושא של האונס ,אז זה צץ החוצה!
שמעתי על הסם אונס ראיתי לא מעט בבארים,ראבק תשמרו על עצמכם,אל תאמינו לכל לוקשים שמאכילים אותכן ,לנהוג משנה זהירות עם גברים זרים!

חמה נשמה יקרה המדינה בטירוף זה בגלל שהכל נחרץ בתקשורת ,ועל כלום יכולים להכפיש את שמך ,במקום לפנות בשקט לאן שצריך וזה החמור !
בינתיים עושים את זה לנבחרים,אבל יגיע הרגע שעל כל פיפס יפרסמו ברשת!

תשאלי אותם למה עשו עסקת טיעון ? ועוד ועוד ושהפרקליטות יחזירו לך תשובות בנושא מחכה לשמוע



שימי לב גם הם אף ציינו כי "המתלוננת כבשה תלונתה במשך שנים, ופנתה למשטרה רק לאחר שבאמצעי התקשורת התפרסמו ידיעות על אודות מעורבותו של הנאשם בסדרה של עבירות מין בנשים רבות, פרסום שלא מצא ביטויו בכתב האישום המתוקן ולא בהרשעת הנאשם".
 
תפריד בין זה שזאת עסקת טיעון לבין העונש

במקרה הזה, עד כמה שאני מבין ההסדר היה לעניין העובדות לא העונש.
את העובדות שינו, את העונש הטיל בית המשפט לא במסגרת הסדר.
 
אז

מה איכפת לכולם? זה החלטה של השופטים באשר הם,יש פסיקות שכולם אוהבים ויש לא ,למה כל דבר עושים רעש מיותר?מאוד מפליא שהתקשורת לא עושה רעש על המשפחות פשע ואת הסחיטה באיומים והגזל וכו שהם עושים !
 
יש הרבה

עוולות ופסקי דין לא פופלרים גם במקרה של ערבים שדוקרים ונתפסים חיים!
שופטים הם בני אדם,מונחים לפניהם עובדות ראיות ועוד בהרכב של כמה שופטים!
אני לא מוסמך לשפוט ישר מבלי לראות את כל הפרטים והעדויות במלואן!

כתבתי לך שהתחלתי לחזר אחרי מעצבת אופנה מלאה ועסיסית כלבבי,.והיא העלתה פוסט מוזר שבו היא תיארה ידיד מהעבר יצר קשר בפייס,יצאו לשתות בבאר היא עלתה אליו עשו סקס ,כנראה שרצתה לישון והתבעסה מיזה שאמר לה שלא יושנים אצלו אף אחת,ואחר כך היא היא הרגישה שכנראה שמו לה משהו במשקה ,והיא לא רוצה להתלונן ולהרוס את חייו,וטוב שלא פירסמה את שמו בפייסבוק,היא טוענת שנאנסה !
שיערתי שעשתה את זה בגלל יחסי ציבור או שאמרו לה לפרסם,אני במקום הבחור הייתי רועד מפחד ומאשמת אונס ושיעצרו אותי !אז הינה את רואה מקרה שלמזלו של הבחור לא הוגשה תלונה ,אני ירדתי לגמרי מלהכיר אותה לקשר רציני, אז צריך לזכור לא כל מקרה מיני הגבר הוא אנס אכזרי ,ויש גם אחריות לשני הצדדים על החיים וסיטואציות מורכבות שהם נמצאים בהם.

כאחד שעוזר ללא מעט לנשים ולא עולה לקפה למרות הזמנה והכרת תודה על העזרה ,מפחיד כיום להתעסק עם אנשים שאתה לא מכיר או תהית על קנקנם
 
הזכיר לי

את המקרה של מנהל המדרשה שזיין שיקר וחירטט 100 נשים בשביל סקס והתחזה לקצין, והפרקליטות רצתה לדחוף לו סעיף של אונס אינוס במרמה בכדי שעונשו יוחמר יותר! שוב שימי לב כל מקרה שמוערבות נשים ותקשורת הרעש גדול יותר.
אז הוא אומר בבית המשפט חירטטתי שיקרתי התחזתי ניצלתי הבטחתי ולא עמדתי מאחורי זה אבל לא אנסתי אף אחת, למה אתם רוצים להכניס לי סעיף אונס?

ושוב בכל נושא הטרדות אם אתה אהוב אתה לא מטריד,אם אתה לא אהוב ואני רוצה לסגור חשבון אז אתה מטריד וזה הבדל ,אני התקוממתי על זה כלנו כבני אדם כאן קורה דבר שהופך את האדם או האישה שמולי לחשודה ,לסוג של צריך להזהר ממנה שמא תפרש אחרת את השיחות בינינו וכו וזה מה שהפריע לי כגבר כאן שמתנהל מול חול ועם לא מעט נשים,ומרגיש שיוצאים מפראופרציות כאן לגמרי ביחסים בין בני אדם ונשים
 
למעלה