מה לוקחים לטיסות ארוכות?

אמברון

New member
מה לוקחים לטיסות ארוכות? ../images/Emo160.gif

מצטערת, אבל ניסיתי בחיפוש מתקדם שרשורים קודמים ולא מצאתי דבר... אז שוב, השאלה: מה לקחת לילד בן שנה + 7 חודשים לטיסה ארוכה (לארה"ב)? לצערי, אנחנו טסים בבוקר, כך שמצפה לנו טיסה ארוכה ארוכה, עם שינה קצרה באמצע. סידרו לנו את המושבים המועדפים (כשיש קשרים לא צריך פרוטקציה), וחברה דיילת תהיה על הטיסה. ובכל זאת - איך מעבירים 11 שעות במטוס עם זאטוט שלא מסוגל לשבת בשקט?
 

meira

New member
לא מנוסה בטיסות בגיל הזה

אבל כמה רעיונות שאולי יעזרו לעבור את הטיסה הבאמת ארוכה הזו. מזלכם שיש לכם מקום בשורה הראשונה כי יהיה הרבה יותר מקום לשבת על הרצפה ולשחק/לישון בלי להפריע לאף אחד. כל מה שהוא אוהב לעשות בדרך כלל: מדבקות ונייר, צבעים (אפשר לקחת כמה בודדים), ספר שהוא אוהב, משחקים שהוא קשור אליהם מאוד. נשנושים (כי לא תמיד ארוחות הילדים בטיסה זה מה שהוא אוהב). אם הוא רגיל לישון עם השמיכה שלו, או בובת פרווה מסויימת - לא לשכוח. זה יעזור לכם לאורך כל הטיול. ולזכור שהטיסה מסתיימת ואז מתחילים כמה ימים של התאוששות מהבדלי השעות. תנסו לא לתכנן שום דבר מיוחד לימים הראשונים ולזרום עם היום/לילה שלו ושלכם עד שתתאפסו. ותהנו!!!
 

ofelya

New member
גם אנחנו טסנו בערך באותו גיל

לא כל כך הרבה שעות, תודה לאל. בר התעסק שעות עם האוזניות והרדיו במטוס. ממליצה לקחת המון המון משחקים, ואולי לנסות להחזיק אותו ער לפני הטיסה כך שיישן רוב הזמן.
 
למעלה