מה לובשים היום? לחמישי.

Black Star

New member
יום קז'ואל בעבודה

ובשילוב עם המיגרנה שמסרבת לעבור והצוואר התפוס בטירוף שלי, החלטתי ללכת על המראה הקז'ואל ביתר שאת. סוודר בז' עם כפתורים גדולים בסגנון יענו-סרוג-עבודת-יד-כן-בטח שקניתי במחיר מצחיק באירלנד, סקיני ג'ינס, מגפי חיקוי-אגס, יחד עם צעיף גדול צמרירי ונעים נעים נעים בגווני בז'-ירוק-תכלת-סגול-לבן ומעיל שחור. עגילים בסגנון פנינה בגוון ורדרד עדין, איפור - מייק אפ קליל, עפרון שחור, צלליות בגווני חום ובז' ומסקרה שחורה.
 

newKiticat

New member
שמלה ארוכה ארוכה

צבעונית בצבעי סגול, שחור ורוד וכו', מיורסקלוט'ינג עם חולצה שחורה מתחת בתחילת היום ובהמשך בעליונית סריג. נעלי עקב חובה, כי למרות שאני 1.75 השמלה הזו כל כך ארוכה שאחרת היא נגררת על הרצפה.... וזה מה שאני אוהבת בה.
אבל גולת הכותרת שקיבלתי איזה מיליון חבילות- כולל השמלה המדהימה מאסוס.... למרות שבתמונה זה יוצא יותר בהיר מהמציאות
 

bluestvixen

New member
לארוחה לילית בדיקסי

אחרי שבוע שבו לא יצאתי מהבית חוץ מללכת לרופאה... גופיה מגניבה שרכשתי בחנות בכצנלסון בגבעתיים (Emma Ro או משהו כזה) ג'ינס שחור מ-TNT פלאטס שחורות מאמסטרדם ומעל את הצעיף מ-H&M והז'קט מבנטון. בגזרת האיפור השקעתי במעושן אפרפר-סגול שכזה (יצא לי ממש מוצלח! אני גאה בעצמי!) ובגזרת התכשיטים ענדתי רק את טבעת הנישואים המהממת שלי.
 

אוגלה

New member
אני הייתי בטיול לירושלים

אז לבשתי סוודר שחור מחמם, ג'נס ואולסטר. אגב, לבחורות אמיצות עם חבר אמיץ - בשוק ברובע המוסלמי בעיר העתיקה, יש כמה דוכנים עם מציאות - נעליים שטוחות ממש חמודות, ממש בזול, ומעילי צמר ארוכים ומחממים בהרבה צבעים, ורובם ברכיסה כפולה, במחיר מוצהר של 100 שקל (כלומר בטח אפשר להתמקח על פחות). וכמובן מלא תכשיטים וכד'...
 
לפני שנה הייתי בשוק המוסלמי

עם חברות :) הלכנו במיוחד לאכול כנאפה (במקום הזה שמוכר *רק* כנאפה) וכדי לרכוש תכשיטים וחרוזים להפקות. יאמי! הנעליים שם זה לא אני, אבל לחלוטין אפשר למצוא שם צעיפים מהממים ממשי ועוד כל מיני שטויות נהדרות
 

אוגלה

New member
תראי, יש שם המון נעליים מכוערות

אבל בין כל הבררה, נחו עיניי גם על דוכן שמוכר נעלי בובה וקלאסיות, בצבעים עדינים, אם אולי קישוט עדין פה ושם. להפתעתי, הנעליים היו יותר עדינות מהרבה נעליים אחרות שאני רואה בחנויות רגילות(שעתיים לפני זה עברתי בניין ווסט בממילא, והנעליים של היו הרבה יותר פרחיות ומצועצעות ומקושקשות מאשר בשוק, וכמובן גם על עקב שהופך אותן ללא פרקטיות ליומיום)
 
למעלה