מה כלול בדיוק בלהיות מנהל פורום?

  • פותח הנושא hrgo
  • פורסם בתאריך

hrgo

New member
מה כלול בדיוק בלהיות מנהל פורום?

מהם הדרישות? מה התפקיד בדיוק כולל?
 

DarlingAdam

New member
לבקר כל יום,

להתמודד עם טרולים (למזלנו, בפורום הזה כמעט ולא היו, המצב קשה בהרבה במקומות אחרים), לנקות ולשרשר אחרי גולשים ו\או פרסומים, לארגן "פעילות חברתית" - כלומר, לדאוג שהפורום לא יגסוס. לקרוא את העדכון השבועי למנהלים. ליידע את המערכת במקרה של פגיעה אפשרית - בחוק (כמו הורדת קבצים), בגולשים (כמו טרולים או אאוטינג), או איומים בהתאבדות (רגע, לא בפורום הזה). לטפח את הפורום, אם יש לך זמן - גלריות, מאמרים, דיונים, קישורים.
 

Gilliana

New member
איומים בהתאבדות??? ../images/Emo12.gif

אדם, אתה רוצה להגיד לנו שקרו דברים כאלה בפורומים אחרים??? מה באמת עושים במקרה כזה?
 

DarlingAdam

New member
ישנם בתפוז

פורומים רבים של תמיכה נפשית או של אנשים עם מצוקות. כן, קורים דברים. ברוב המקרים זה סתם ילד מיואש, בחלק מסוים מהמקרים... בוא נגיד שההתערבות מוצדקת והחשש מתברר כנכון. מה עושים? מתקשרים לאנשים מסוימים בהנהלה שמצדם מיידעים, לא יודע, את סה"ר (תמיכה נפשית) ואם צריך, את המשטרה.
 

1Shir

New member
אדם! באת לבקר! ../images/Emo24.gif

אנחנו מטפלים בפורום מה-זה טוב, תתגאה בנו!
היה שרשור תודות לך אחרי שעזבת, הוא כבר עבר לעמוד אחר. ואם צריך בפורום כמה איומי התאבדות ייצוגיים, אני מתנדבת
 

DarlingAdam

New member
היי לך :)

אני מאוד גאה בכם, הפורום מצוין! :) וחלילה, אל תתנדבי לדברים כאלה. תתנדבי להביא תמונות יפות, תתנדבי למשחקים מעניינים, אולי למסיבת פורים - בפורום אחר חושבים על לערוך מסיבת פורים וירטואלית בפורום עצמו במהלך כמה ימים, מה דעתך?
 

1Shir

New member
דעתי על מסיבת פורים וירטואלית

היא שאם כבר, עדיף מסיבה לא וירטואלית! בקיצור, אני מקווה שהמפגש שאנחנו מתכננים (אצל מאיר בחוה"מ?) יצא לפועל סוף סוף! אבל הנה, התנדבתי לעשות שאלון יפה!
ומילא אני, ג'יליאנה ואוקינוס ממש משקיעות, ועושות לנו חידונים ופעילויות - כל הכבוד לכן.
 

Gilliana

New member
תודה שירוש!../images/Emo140.gif

מצטערת שאחרתי כל כך להגיב אבל זה נגרם כתוצאה מכך שלא ראיתי את ההודעה שלך. האמת היא שאלמלא אוקיינוס היתה מפנה את תשומת ליבי - כנראה שגם לא הייתי רואה. אז קודם כל - כמו שאוקיינוס היטיבה להגיד, אנו באמת עושות הכל עם ה מ ו ן אהבה ונהנות מכל רגע. חוץ מזה - השאלון שלך באמת יצא פגז וכל הכבוד ליזמה! לסיום - אני באמת מקווה שסוף כל סוף המפגש יצא לפועל ושכולם יצליחו להגיע. I'm looking forward to it
 
למעלה