מה כול כך יקר הסאפרי

ה דרומי

New member
מה כול כך יקר הסאפרי../images/Emo93.gif../images/Emo31.gif

זוג עם ילד קטן כניסה מבוגר 47 שח לאחד. 94 לזוג {לא מקבלים חבר כרטיס מטמון} הילד עדין לא משלם כניסה מזל. מעכשיו כול דבר כפול מחיר למה?????????. רוצים בלון תשלמו 25 שח או 15 לבלון קטן {ונראה אותכם אומרים לקטנצי'ק לא. שתיה שלנו נגמרה בקבוק קטן 8 שח. גלידה הכי "זולה" 15 . חופן תערובת 1שח. בימבה 20 שח לשעה ראשונה {לא לקחנו} קלאב קאר 75 שח לשעה {לא לקחנו} סיור ברכבת ברכבי הסאפרי 10 שח ליחיד {לא לקחנו} בקיצור מסחטת כספים בחלק מהכלובים לא היו כלל חיות. והרוב הדברים נראים עלובים למדי. המעבר דרך האריות בזבוז זמן גם ככה לא ראו אותם עשביה הסתירה את הסייסטה שלהם. בקיצור אפשר לותר על הספארי .
 

Rebeccan

New member
../images/Emo7.gif

ורק לחשוב שאת חלק מהחיות אפשר לראות בנסיעה מהרכב פרינצסה
בגן הפרחים
פעמיים גשם
בבקשה, ומנת
גם
 

Rebeccan

New member
בנסיעה מהכביש

אוף, תפוז אוף....... פרינצסה
בגן הפרחים
פעמיים גשם
בבקשה, ומנת
גם
 

mbar30

New member
מוכר לי מאוד - החלטתי שעד שיורידו

מחירים אני אתמקד במקומות אחרים לא פחות שווים בארץ. ומרגיז שלא מקבלים מטמון ממש טמטום
 
מה הקשר למטמון?

הספארי אינו אתר של רשות הטבע והגנים. אם כבר, צריך לדרוש לקבל מטמון בגן לאומי ראש הנקרה (המופעל בידי הקיבוץ למרות שהוא גן לאומי מוכרז כ- 30 שנה) או בגן לאומי חמת גדר (המופעל בידי יישובי הסביבה, אינו מוכרז כגן לאומי אך מיועד לכזה בתוכנית המתאר המחוזית).
 

ששש

New member
בדיוק מה שעמדתי לכתוב

מלבד הדרישה המוצדקת בהחלט להורדת מחירים אני לא מבין מה הטענה בדבר אי הצפיה באריות. ידוע שכל מי שרוצה לצפות בבע"ח צריך לגלות הרבה סבלנות ולא יזיק גם קורטוב של מזל. תארו לכם שהייתם נוסעים לקניה ומשלמים אלפי דולרים ורואים איזה אריה מסכן רחוק בתוך סבך או אפילו בכלל לא? מי שרוצה לראות אריה בתצוגה שיסע לגן החיות התנ"כי בירושליים שם רואים את החיות בברור ובנוחות. מבחינה זו, לטעמי גן החיות בירושלים עולה באיכותו עשרות מונים על גן החיות בר"ג. מעבר לכך יש טעם רב במחאת צרכנים כנגד המחירים הגבוהים שהם גובים. בוודאי לא להתלונן על עצלנותם של האריות.
 

ה דרומי

New member
תשובות פעם קיבלו כרטיס מטמון בסאפרי

אולי זו לא שמורה אבל היה רשום בזמנו שיש שם כ50 אחוז הנחה לכרטיס מטמון. לגבי לראות אריות נכון שהם מגודרים בגדר חשמלית נסיון של חצי שעה לראות תזוזה שלהם משהו וגם המרחק מה
לכיון שלהם יש מרחק לא סביר. וזה כאשר יש תינוק ב
. רק שיורידו מחירים למה צריך כול פעם לקחת משכנתא ד.א גן החיות ההתנכ"י נרשם ברשימה גם הוא יבוצא בבוא האת אנשללה.
 

ששש

New member
וליד הספארי...המאכזב משהו

כמובן ישנו הגן הלאומי הבאמת מדהים. היום גיליתי בו הפתעה חדשה. סמוך לאחד השבילים המרכזיים (קרוב לוודאי) שתלו מרבד של פרגים וגם שטח לא קטן של תורמוסים... בהחלט מראה מלבב ומרשים. אז מי שלא הספיק\זכה לראות השנה תורמוסים יש לו להיכן להגיע
 
למעלה