מה כולם נדבקים לאנדרים ולאוברים

מאותה סיבה...

שמא שלך אוכלת בובולים של ערבים ללא הפסק.. ואבא שלך נרקומן של ווינר.. ואחותך הקטנה היא בעצם זונת רחוב שמוכרת את עצמה בשביל שקל וחצי... ואתה חנון מנוזל שיושב מול המחשב ומקלל.... לך תחפש את סבתא שלך בקזינו..יטמבל....
 
למעלה