מה כולכם קופצים?

TriGeek

New member
מה כולכם קופצים?

תסתכלו סביבכם על הציניות של כולם כשמדברים על האיגוד (זה מרוב יאוש). כל תחרות אני שומע עשרות אנשים מתלוננים.
 
אני לא מקבל תלונות?

אם יש לך תלונות עיניניות אז בבקשה. אני מוכן לענות על כל שאלה עיניינית. אני גם מוכן לקבל סיוע ממי שמוכן לתרום מנסיונו הרב!! מטרת הפורום לענות ולסייע אחד לשני ולענף כולו.אין אנו מתעסקים בהערות ללא תכלית, למעט הומור שתמיד בריא.
 

kia

New member
../images/Emo67.gif לאוסמה בין-לאדן ../images/Emo88.gif

אתה המתלונן היחידי , זורע טרור , אני מוכנה לשלם לך על פסיכולוג , פסיכיאטר ועוד ובהזדמנות זו תחליף אופניים!!
 
הגזמת לא?

תנסי לגלות מעט סובלנות גם אם דבריו העלומים של "המעצבן" אינם לרוחך כנראה שיש בהם מעט אמת אחרת הם לא היו מעצבנים כ"כ הרבה אנשים. ואין זה אומר שאני מסכים או שולל את דבריו.ובטח שאינני מסכים עם סגנונו המקביל לסגנונך ושאינו מתאים לספורטאים סובלנים באשר הם.
 
כן, וגם עושים ו...

מה אתה עשית למען המדינה?. תהיה מי שתהיה.המתלוננים באשר הם זכאים להתלונן אבל לא בעילום שם כי אולי זה יפתיע אותך אך זה לא מוסיף לך כבוד או הילה של איש חשוב. וואל´ה אני מקווה שאני לא מכיר אותך כי אני לא אוהב לפגוע בחברים עלומי שם. מצד שני חברים שלי עושים ומשקיעים יותר ממה שאתה כנראה יודע.הרי (מסקנה שלא ע"פי עובדות) השתתפת במרוצים שחבריי אירגנו למענך.
 
כן, וגם עושים ו...

מה אתה עשית למען המדינה?. תהיה מי שתהיה.המתלוננים באשר הם זכאים להתלונן אבל לא בעילום שם כי אולי זה יפתיע אותך אך זה לא מוסיף לך כבוד או הילה של איש חשוב. וואל´ה אני מקווה שאני לא מכיר אותך כי אני לא אוהב לפגוע בחברים עלומי שם. מצד שני חברים שלי עושים ומשקיעים יותר ממה שאתה כנראה יודע.הרי (מסקנה שלא ע"פי עובדות) השתתפת במרוצים שחבריי אירגנו למענך.
 

האוהד

New member
אני חייב לציין

ואני באמת לא רוצה לפגוע - אבל אני בהחלט לא אתפלא אם הבין לאדן הזה בא מהמסגרת של חברייך.....אני חייב לציין שמתוך קבוצתך, שהתברכה גם בהמון רצון טוב ועבודה קשה - והדוגמא המובהקת לכל מה שטוב וישר ואמיתי היא חלי, אבל מתוך הקבוצה הזאת יוצאים המון ארס והמון שנאה. כלפי האיגוד, כלפי אנשים באיגוד, כלפי ספורטאים מובילים כאלה או אחרים. אני לא רוצה לנקוט בשמות - אבל אני בטוח שאם תפשפש במילותיך ובדבריך - תמצא שאני צודק גם לגבי חלק מההתבטאויות שלך בטריאתלונים האחרונים... מה שאתה משדר לקבוצה שלך - זה מה שיוצא אח"כ.... שנה טובה - וגמר חתימה טובה (ולא יזיק לאף אחד להתנצל לפני יום כיפור בפני מי שהוא פגע בהם - בפנים או מאחורי גבם).
 
אוויש למה שלא תלך לרוץ כמה ק"מ?

דופק אירובי נמוך,כזה שמשאיר אוויר למחשבות צלולות.זה מה שאני אומר לספורטאים מתוסכלים. ואין לי כאלו. אבל תראה איזה אומלל אתה,אפילו את שמך אתה מפחד לחשוף. ממה אתה מפחד? מי שהוא ירביץ לך בזינוק הבא בגלל דברים שמשקפים את דעתך הבלתי מבוססת ושבינה לבין המציאות הקשר הוא בדמיונך בלבד?!. ואגב אני מזמינך לאימוני הקבוצה שלנו (לא שלי מתוקי התוסכל, אלא שלנו) ותראה איזה ספורטאים נהדרים שאינם מתוסכלים יש לנו. יש לי חילוקי דעות עם חלק מדרכי האיגוד ואני מתמודד איתם במסגרות שבחרתי להיות בהן ושמצאו לנכון שאני אהיה חלק מהן. אני מצטער שאתה שייך לאסכולת המתוסכלים שאינם מעודכנים אך חברי חכ"מ (לתרגם לך?) לא ארסים אלא ילדים טובים שכל רצונם הוא להיות חלק ממערך הספורט הנפלא הזה שנקרא טריאתלון (יש לך מושג מה פירוש ומקור השם?,אל תתבייש לשאול). הורי חכ"מ מארגנים או מסעיים בארגון של 35% מתחרויות הטריאתלון של ארץ זבת חלב ואני משער שאתה בין הנהנים מכך. מדי שבת מלווים ההורים או בני משפחתם המדהימים של חכ"מ את הילדים שלהם ברכיבות השבת מתוך אהבה לקבוצה שהילדים שלהם חלק ממנה. למרות גיוסם לצה"ל של רבים וטובים מהקבוצה גדלנו השנה ב-50%. אז איפה אתה חושב שנשאר מקום לארס כזה או אחר? ובקשר ליום כיפור, לכל אחד יש את הדרך שלו לציין את המועד החשוב שבו נערכים חשבונות הנפש אך אני מסופק אם לך יספיקו כל ימי הכיפור בעתיד. מה שאתה צריך להבין זה שלדבר על מה שאינך יודע עליו,ולו מעט, זהו חטא שאפילו יום כיפור,כומר קתולי ותרנגול כפרות לא יתקנו,אפילו לול תרנגולות לא יכפר על זה. ובכל זאת שנה טובה ובוא לריכבת הזכרון מחר,אפילו שכמותך זכאים לרכב במעמד החשוב הזה.
 

האוהד

New member
אתה קורא לעצמך מאמן?

אני פשוט בהלם שאני קורא דברים כאלו - מפי אדם שאמור להיות מאמן ומחנך. אתה צריך להתבייש לך. אני לא צריך להצטדק למה אני לא פעיל ספורטיבית - אבל יש כאלו שבריאותם אינה מאפשרת... לא צריך לחפש את ילדי חכ"ם. הארס והשטנה והרוע (לתרגם לך) כתובים שחור על גבי פורום, כולם פרי מקלדתך המרושעת ומחפשת הדם. מעניין מה היו חושבים אותם הורי ילדי חכ"ם, אם היו קוראים בצורה אובייקטיבית את דבריך, אולי מבלי לדעת מי כתב אותם, על האיש מאחורי המילים. אמר פה מר קוץ - הסיגנון הוא האדם. אתה פשוט בושה לספורט ובושה למוסד האימון - ובגלל אנשים כמוך אני מבטיח לשקול את המשך תמיכתי בענף. 35% אמרת.....אתה פשוט ילד מגודל שלא מודע להרס ולנזק שאתה יכול לגרום...רק במילים.... אולי זה הדופק הנמוך
 

yoni malka

New member
ל אוהד ?! ../images/Emo91.gif

בכדי למגר תופעות נלוזות כפי שאתה מציין צריך ממך שני דברים : 1.שלא תתבטא כפי שאתה מתבתא ללא ציון עובדות ברורות אלא ניזון משמועות ומפיצן באופן בוטה. 2.לעולם אדם שדבק בעמדתו יעמוד אחר מילותיו בריש גליא, יציין את שמו ויעמוד לביקורת הדדית אף הוא. צר לי שמצאת לבטא את עמדותיך ללא ציון שמך וללא מתן אפשרות לנו להגן ולשכנע אותך בחוסר צדקתך. כל עוד לא תזדהה לא נוכל להגיב יותר ממה שהגבנו ובכדי לשמור על הטעם הטוב לא נוסיף דברי בלע על דבריך. שנה טובה (ולא יזיק גם לך לבקר בבית הכנסת ביום הכיפורים)
 

האוהד

New member
אהה...

ורק מח מעוות יכול היה לחשוב שמישהו מפחד ממכות....מאיפה הבאת את האלימות הזאת...אתה מאמן או פרחח?
 
למעלה