מה כדאי לעשות?

מה כדאי לעשות?

קצת רקע בקצרה. לא היו לי אף פעם ממש חברים, ורק לאחרונה הכרתי אנשים, ואני ממשיך להיפגש איתם. בכל אופן אני רוב הזמן לא ממש נהנה להיות בחברת אנשים, כי אני לא מרגיש בנוח. אני גם בזמן האחרון רוצה יותר להפסיק לחיות ולהיעלם מהעולם כי לעיתים קרובות אני ממש שונא את עצמי, אני גם לא יודע מספיק טוב להסביר על מה שמפריע לי, וגם לפסיכולוגית שאני נפגש איתה אני לא מצליח להסביר הרבה. אני בן 21, ובגיל 16-17 הייתה לי ידידה שרק אני הייתי יוזם את הקשר איתה ומטלפן אליה. לעיתים ממש רחוקות הייתי גם נפגש איתה לאחר שהייתי מבקש ממנה הרבה פעמים להיפגש. בכל אופן הפסקתי להתקשר אליה בשלב מסוים בגלל שהיא ביקשה ממני להפסיק וממש היה לי קשה עם זה. לפני חודשיים-שלושה טלפנתי אליה ושאלתי אותה אם מתאים לה לשמור על קשר והיא אמרה בסדר. לא היה לנו הרבה על מה לדבר בשיחה והיו רגעים שסתם היינו בשקט. אני גם שאלתי אותה אם היא רוצה פעם להיפגש ביחד והיא אמרה שהיא עסוקה. בכל אופן אני אמרתי לה שאני לא חושב על מעבר לקשר ידידותי כרגע, למרות שאם היא תהיה מעוניינת אז יכול להיות שאני גם ארצה. היא לא אמרה לי בסוף השיחה להתקשר שוב והיא גם לא ביקשה את מספר הטלפון שלי. במהלך השיחה איתה אני גם התרגשתי ורעדתי. התקשרתי אליה גם היום והשיחה הייתה דומה. גם הפעם שאלתי אותי אם זה בסדר להמשיך לשמור על קשר והיא אמרה שכן. העניין הוא שלא נעים לי שהיא לא יוזמת בעצמה גם ליצור איתי קשר ואני מתלבט אם להמשיך להתקשר אליה. אבל אני לא הייתי רוצה לאבד איתה קשר כי היא הייתה מישהי שפעם הייתי מדבר איתה המון. אני רוצה גם לציין שאני נמשך מאוד להיות בקשר עם אנשים שאני חושב שהם נראים טוב, והיא כזאת. מה הייתם עושים במקומי אם ממש הייתם רוצה לשמור איתה על קשר? אני חושב על זה שאם היא הייתה יודעת שאני מדבר על זה כאן אז היא בטח ממש לא הייתה מרגישה בנוח, וכנראה הייתה מבקשת שאני לא אתקשר אליה שוב
זהו, מקווה שתוכלו לעזור לי לעשות את ההחלטה הנכונה.
 
שאלה

(כי לא הבנתי): אתה לא ממש אוהב חברת אנשים אבל מתמיד לבדוק עם אותה בחורה אם היא מוכנה להיות איתך בקשר? למה?
 
אממ...

רק לאחרונה התחלתי יותר להיות בחברת אנשים ואני מקווה שבשלב מסויים אני ארגיש יותר נוח עם זה. אני בסך הכל דיברתי איתה פעמיים, ואני לא ממש יודע להסביר לכם למה אני רוצה להיות איתה בקשר.
 

reedgreenwhait

New member
אני לא יודעת מה כדאי לך לעשות

אני אישית ממש לא אוהבת להיות בקירבת אנשים, ואם זה היה תלוי בי, כנראה הייתי מבלה את כל זמני סגורה בחדרי. אבל, אני חושבת שזה טוב שאתה מתחיל לרצות לבלות עם אנשים ולהיות איתם בקשר. אני לא בטוחה אם היא מעוניינת בקירבתך, אם היא לא שיהיה ההפסד שלה, אין מה לעשות. אם היא כן מעוניינת להיות ידידה שלך, אולי היא פשוט אדם שלא יוזם שיחות וזאת לא אשמתה ובמקרה כזה, זה טוב שאתה מנסה להיות איתה בקשר. זה שאתה נמשך לאנשים יפים אולי די סנובי, אבל טבעי.
 

גרא.

New member
רוצה לשחק בפיפא,התקשורת שלך..

עם אותה נערה,היתה עד עכשיו,מאד שטחית,וחסרת תוחלת.אתה עצמך מספר שכאשר נפגשתם, דברתם קצת,אבל די מהר נגמר לכם על מה לדבר,והיו רגעים של שקט, משהוא שאפשר לתאר כשתיקה רועמת..מי אמר שקשר בין חבר לחברה,זה רק לדבר? העובדה שלא נוצרה ביניכם שום התעוררות רגשית הדדית,יתכן ואפשר להסביר אותה בכך,שבעצם לא חוויתם שום חוויה משותפת.לפחות לא ספרת,אם למשל יצאתם יחד למועדון,לסרט,לטייל על שפת הים.בעצם לא חוויתם יחד חוויות כאלה שעצם החוויה המשותפת מקרבת,וממעיטה את הצורך לדבר.הדחייה הזמנית שלה אותך בטענה שהיא עסוקה,עשוייה להתבטל, אם למשל תתקשר אליה,ותזמין אותה לצאת. זה יכול להיות לסרט שהיא רוצה לראות, להופעה,למועדון או לכל דבר אחר,שלא מסתכם רק בשיחה פנים אל פנים.כדאי לנסות,מה יש לך להפסיד.
 
אז ככה

מאז שחידשתי איתה את הקשר רק דיברתי איתה פעמיים בטלפון. בעבר בכל התקופה שהייתי איתה בקשר נפגשתי פעמים בודדות איתה למשך איזה 20 דקות כל פעם ליד הבית שלה. כבר שאלתי אותה אם היא רוצה לעשות פעם משהו ביחד והיא אמרה שהיא עסוקה, אז האם ממה שהבנתי ממך אתה היית ממליץ לי לנסות לשאול אותה שוב?, מה שהיה בעבר זה שהייתי מתקשר אליה ממש הרבה, וגם תמיד הייתי אומר לה כמה אני חושב שהיא יפה ובכלל הייתה לי אובססיה אליה. והיום אני מרגיש שאני קצת חוזר אחורה בזמן כי אני שוב מרגיש שהאובססיה הזאת מתחדשת. ומעבר אליה אני בנתיים רואה שיש לי רק ידידים והייתי רוצה גם ידידות קרובות ואין לי כאלה בנתיים חוץ ממשהי אחת שאני לא נפגש איתה הרבה.
 

גרא.

New member
שלח לה זר פרחים גדול, ובפתק תציע

לה Date .עזוב את המילה ידידים. פשוט תציע לה לצאת איתך בערב לאן שהיא+ מוכנה לצאת איתך.כפי שכתבתי לך קודם לכן,מה חסר ביחסים הללו אלה הן חוויות משותפות, בילוי משותף שתמיד יוצר מצבים שאפשר לדבר עליהם.ומכאן זה מתחיל,וממשיך.
 
למעלה