מה כאשר אי אפשר יותר?

מה כאשר אי אפשר יותר?

מה כאשר לא מסוגלים יותר להתמודד עם החיים? לא, זו לא הודעה אובדנית. אין לי נטיות כאלה, אולי היה טוב יותר אילו היו. לפני אי אלו שנים עוד חשבתי שלא נותר לי עוד זמן רב לחיות, היום אני כבר יודעת שזה לא עובד ככה. אי אפשר להפסיק את הכל, מקסימום שאפשר זה לשכב כל היום במיטה ולסבול. אבל אי אלו שנים לאחר מכן, כשהכל חוזר אלי, אני לא רק יודעת שהתאבדות היא לא דבר שבאמת יקרה, אני גם יודעת ש"להמשיך הלאה" זו לא חיה שקיימת. עדיף היה לו אילו הייתי מתה. ככה לפחות הוא היה נאלץ להתמודד עם כל הכאב, ומשם להמשיך הלאה בחיים שלו. אני לא יכולה.
 
שלום

תמיד אפשר למצוא בחיים דברים טובים. חשוב לאהוב ולהעריך את עצמנו, למצוא את הדברים הטובים והמענינים שבנו. כל אדם יכול לעשות זאת. צריך לעשות דברים שאוהבים ומענינים אותנו ולחשוב עליהם. את הבעיות בחיים צריך להשתדל לפתור, ואם קשה נעזרים באחרים. אני בטוח שלא עדיף לו מת. סבל נתן לפתרון אחרי זמן מסוים.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
אולי לחשוב ביחד מה לעשות...

נראה שדברים קשים עוברים עליך, מתמודדת עם קושי, עם סבל גדול, כאב נורא, זיכרונות איומים שלא מרפים, זה קשה מנשוא. יקרה, אנחנו שומעים בדבריך את הקושי את הכאב הנורא, חושבת על המוות אבל שמה את האופציה הזאת בצד. באת אלינו כי אולי בחרת להתמודד, לא לוותר, אנחנו כאן אתך, מקשיבים לך, מוכנים להחזיק את ידך בכאב הנורא, לתמוך בך בהתמודדות הקשה מנשוא. שתפי אותנו עוד, ספרי מה גרם לך להרגיש כל כך אבודה, כל כך חסרת כוחות להמשיך הלאה... ספרי מי זה ההוא שגרם לך כל כך לסבול...ואולי תבואי לדבר אתנו בשיחה אישית, נקשיב לך, נחשוב ביחד אתך מה לעשות, איך להקטין את הכאב שתוכלי להמשיך לחיות.
 
למעלה