מה יש לעירית תל אביב שאוהבת להתעלל בעניים??!

מה יש לעירית תל אביב שאוהבת להתעלל בעניים??!

זה שעיירת תל אביב נותנת לפקחיה את האפשרות לתת קנסות לרכבים שנוסעים!!!! ולא עומדים את זה כבר ראינו בטלוויזיה,בתל אביב פקק באחד הרחובות ,הרכב ממתין בפקק ובא פקח וישר נותן קנס! בתל אביב העיר הראשונה שגוררים מכונית תוך שניה,בחיפה ובעוד כמה ערים בשום אופן לא עושים זאת. בתל אביב הפקחים נזכרים אחרי 20 שנה שאיזה נכה בנה תוספת לבניה לבית קרקע שלו כשהיה אדם בריא וחזק!! ונזכרו לשבור לו את כל הבית לפני ערב פסח. אך כשמגיע תורם של החזקים שגונבים קרקעות-כמו עבריינים מדרום תל אביב העייריה מפחדת לגעת בהם. ומה קורה עכשיו??? העייריה רוצה לסלק 30 משפחות מכפר שלם שנמצא בדרום תל אביב! 30 משפחות של אימהות חד הוריות וקשישים ושאר קשיי יום,כולם משלמים לפי החוק לחברת עמידר. אני לא מבין מה קורה במדינה הזאת??? בשביל לשרוד במדינה הזאת צריך להיות עבריין מאיים וחזק כדי שכולם יפחד ממנו?! אין אף אחד שמגן על החלשים?? אני גר באיזור חיפה ולא בתל אביב,אך בשנים האחרונות העייריה בתל אביב מתנהגת בגועל נפש כלפי האוכלוסיה החלשה שלה כאילו שבא להם לזרוק את כל החלשים מחוץ לתל אביב! מה יהיה בעתיד? כל עיר גדולה תעשה טרור לעניים וידחקו אותם לשכונות מחוץ לערים?שכונות שיהיו מין גיטאות?
 
../images/Emo4.gifמה הקשר??

המפלגה היחידה שמייצגת עשירים זאת מפלגת שינוי אני לא הצבעתי לאף אחד ואם הייתי מצביע זה בחיים לא היה מפלגת רמת אביב ג-שינוי! ומה הקשר בין מפלגת העשירים לבין הביזיון שעיריית תל אביב עושה!? אם זה ימשיך ככה גם חיפה ,ראשון לציון,ועוד כמה ערים ילכו בדרך של תל אביב....
 

goldy

New member
בפעם הבאה שיש בחירות

תצביע רק למועמד שישנה את המצב כירצונך, ושכנע את חברייך לינהוג באותו אופן.
 

goldy

New member
יש לי משהו שיכול לעזור לך

להבין שאת השינוי עושים דרך הקלפי. אני ממליץ לך ליקרוא גם תגובות שניראות לך
. אתה יודע, יש עוד פתקים במגשיות מילבד אלו שאתה ניגש אליהן אוטומטית. http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=939007
 
יפה מאוד!

אהבתי את מה שרשמת !! העניים מפגינים בכיכר הלחם,המעמד הבינוני מפגין בכיכר רבין, והעשירים כלל לא מפגינים. בטח העשירים קונים את השלטון בכסף.--ואם כך!! כיצד בדיוק העניים יכולים לשלוח אנשים שייצגו אותם ולא יהיו איזה ש"סניקים או כל מיני שלי יחמוביצים שמה שענין אותם זה השטרונגול של הנשיא קצב! אפילו פעם אחת שלי יחמוביץ לא טרחה לעשות משהו לעניים,והעיקר תקפה את שרי אריסון.ודיברה על הנשיא קצב בלי סוף!
 

goldy

New member
לא הבנתה../images/Emo67.gif

כניראה שאני צריך להדגיש את הקישור ולא רק לימתוח קו תחתיו http://www.tapuz.co.il/communa/ViewmsgCommuna.asp?Communaid=7231&msgid=20919994 אים הבנתי נכון אתה חושב שהיתנכלות העיריה היא בניפרד ולהצביע לראש העיר שמאפשר את זה זה בניפרד. כלומר, אים הבנתי נכון, אתה חושב שלהצביע לחולדאי זה בניפרד והעובדה שהעיריה בראשותו מיתנהגת איך שמיתנהגת זה בניפרד. אני מקווה שהקישור לעיל יעזור לך להבין שכדאי להחליף פתק, עים כל הקושי שבדבר, כי רק כשהפוליטיקאים מבינים שכיסאם אינו מובטח הם פועלים. לדוגמא: לפי מה שהבנתי אתה מצביע לעבודה. אים תחליף פתק, למשל למר"צ, וכמוך יעשו עוד 30,000 איש (מנדט) הפוליטיקאים המרכיבים את המיפלגה לה אתה שומר אמונים יבינו שהבוחרים כבר אינם פראיירים ויתחילו ליפעול. לחילופין, אתה יכול להיתפקד למיפלגתך וליבחור את הפוליטיקאים שירכיבו את הרשימה. מי שלא קיים לא יקבל את קולך. המלץ לחברייך לינהוג באותו אופן.
 

מתי11

New member
גולדי ,מה דעתך על אתר זה?

http://presidentplan.com/order.asp האם אתה מכיר?מפרסמים אפשרות לעבוד מהבית להכנסה נוספת וכל מני...
 
למעלה