מה יש לבייבי שלי ??

גוזניץ

New member
מה יש לבייבי שלי ??

עוד רגע בן 3 חודשים ולא ברור לי אם זאת קפיצת גדילה כי הוא לא ממש מבלה על הציצי... בשעות היום -עד הלילה הוא בוכה נורא מעייפות ,מנסה להרדים אותו, מעבירה לעריסה,מתעורר אחרי 5 דק' בוכה וכך שוב ושוב עד הלילה...(אחת עשרה +) נרדם ל4 שעות אוכל נותן עוד שעתיים שינה מתעורר אוכל ועוד שעתיים וזהו... כל היום הוא ער וכשהוא אוכל זה ממש למעט זמן...ובסוף הארוחה בוכה...(??) למה ?? אני גם לא מרגישה שיש לי מספיק חלב.. למרות שהבחור נראה שבע התדירות של הארוחות ירדה,מכל שעה וחצי ללפחות שעתיים +. למה הוא בוכה ? הוא עייף אז למה הוא לא נרדם ? אני מנסה לתת ציצי כדי להרגיע והוא כועס עליי וצורח ,למה ? ורציתי גם לדעת האם שאיבות זה כמו הנקה ? כלומר גם מגבירות ייצור חלב ? מצטערת אם השאלה הזאת נשמעת אינפנטילית ...פשוט חוזרת לעבוד ורוצה לשאוב ולא רוצה שהחלב ייפסק במקרה שתהיה לו קפיצת גדילה והוא לא יהיה על הציצי.
 

מאיה40

New member
הבייבי שלך בסדר גמור, אולי פשוט את

עדיין לא יודעת לקרוא נכון את הסימנים שהוא מנסה לאותת לך. אולי הוא עייף מידי ורוצה לישון ולא בא לו לינוק (אצלי היא לא פינוקה, כשהיא עייפה אז לישון זה לישון עם מוצץ ובעגלה או כל דרך אחרת ואבוי אם אני אנסה לדחוף לה ציצי לפה.) אולי את צריכה להפעיל אותו יותר, כמו למשל לשים אותו בלול או על שמיכה עם צעצעועים מגרים, או אפילו להתעשע איתו, ככה תעייפי אותו, תנסי לשים אותו בעגלה מול הטלוויזיה או סתם לעשות איתו סיבוב בעגלה באוויר הצח. לגבי השאיבות לא יודעת לענות לך... בהצלחה.
 

מאמינקה

New member
שאלות

יש כמות יפה של טיטולים עם שתן שקוף-בהיר? איך העליה במשקל? האם בנוסף להנקה הישירה מקבל גם בקבוק? מרגיש טוב? שאיבות יכולות לעודד את הייצור אך כדאי לברר קודם אם צריך. נגעת בנקודה מאד נכונה - זה ממש לא בסדר ש"חופשת" הלידה מסתיימת בדיוק בגיל 3 חודשים כשיש קפיצת גדילה. זה לא תמיד קל אבל עם הנקות בבית ושאיבות בעבודה אפשר לנסות לאזן. אם זה יהיה המצב ותוכלי לקבל עוד יומיים "חופש", זה יוכל להיות יותר קל.
 
למעלה