מה יש בשער של תפוז אתם שואלים?

...

סטטיסטיקה שפוסחת בגסות על רבים יוצאים מן הכלל. לבריאות להם לאמריקאים.
 
נתתי לאמא שלי לקרוא את זה

היא לא הפסיקה לצחוק, קראה לאבא שלי והוא כמעט בכה מצחוק. אנחנו לא אוהבים אמריקאים בבית.
 
../images/Emo4.gif

בדיוק קראתי את זה עכשיו. פשוט הכללות, וסטיגמות מיותרות. זה פשוט חבל שעכשיו אנשים יקראו את זה ויסיקו את המסקנות הכי לא נכונות בקשר לפירסינגים ולאנשים מחוררים. חבל..
 

misplaced

New member
אבל זה ידוע שכל מי שיש לו פירסינג

וקעקועים הוא דפוק לגמריי...לא?
איזה טימטום......הכללות מחקריות חסרות שחר... שיבושם להם.
 

C H I M E R A

New member
אנסה למנוע מאמא שלי לקרוא את זה ../images/Emo5.gif

זה חופשי בולשיט, כאילו בנוגע לזיהומים יאללה שישפכו אבל מה הבולשיט על נסיון התאבדות וסמים וכל זה.. יעלק זה עצוב.
 
איזה שטויות....

ומה עם כל המבוגרות שחוררו את תנוכי האוזניים גם להם יש נטיות התאבדות... או שזה בסדר כי זה מקובל.. זה עצוב שמחקרים כאלה מבוססים על כלום,ובאו מוחוסר הבנה של אנשים אחרים,פשוט טמטום
 
פשוט מתייחסים לזה

כאל משהו של ילדים קטנים.. "קטע שעובר" כזה.. אוחח אני לא סובלת את הזילזול הזה!!
 

C H I M E R A

New member
ככככככןןןןןןןןן

סיפרתי לאיזה מישהי גם כן שרציתי ספטום אבל בינתיים אנ'לא עושה בגלל אמא ואבא.. קצת כבוד, אחרי הצבא אולי אני אעשה אז היא עושה לי, תעשי עכשיו כי אח"כ את כבר לא תעשי, כי מה, בגיל 20+ תעשי?... לא מתאים.. מה זה צחקתי לה בפרצוף.. כאילו.. וואט דה פאקין פאק?! גם אם בגיל 99 אני ארצה אז אני אעשה.. אם אני אוכל
זה באמת דפוק שמתייחסים לזה כאל משהו של ילדים קטנים..
 

nukexxxsf

New member
איזה מיסכנים...

זה בטח נורא קשה להיות בתוך הבועה המטומטמת הזאת שלהם...
 

BlackFairy567

New member
הם מזכירים לי ת'ביה"ס המטומטם שלי..

"פריקית פריקית בואי הנה." *מתעלמת* "נו פריקית בואי.." "בפעם האחרונה שבדקתי הייתי מור, ולא פריקית." "תגידי, את רוצה להתאבד והכל?" "לא ממש. למה?" "כי אומרים שכל מי שיש לו ככה פירסינגים וקעקועים וכל הפריקים כל החיים שלהם דיכאונים ורוצים להתאבד." "ואומרים שערסים כמוכם הם טיפשים. טוב נו, לפחות בדבר אחד צדקו." ממש אותם אנשים פשוט... ואני הבנאדם שהכי נמנע מסמים, אלכוהול, סיגריות וכל הזבל הזה. אה הא.. אטני עם המון נטיות שכאלו.
 

BlackFairy567

New member
ועוד משהו מבאס.

אמא שלי עובדת בקופה"ח כללית.. כך שהסיכויים שהיא תקרא את זה בעבודה די עצומים.. יפי יאי:/
 

C H I M E R A

New member
לא.. זה "מה, את כאילו פריקית?"

השאלה הנפוצה ביותר בעולם אחרי "מה המצב" ששאלו אותי במשך שנות חיי. וזה כמובן מתלווה במבטא ערסי/פקצי. ואז אחרי זה באות שאלות של כת השטן, פולחנים, חתולים ושאר ירקות עדיף פשוט להתעלם. מזל שאני סיימתי עם זה. באוניברסיטה יש אנשים מאגניבים
פעם הקרדיולוג שלי אמר לי שאולי קשה לי לנשום כי אני מתאמצת מידי לסחוב את האוזניים. בלאט
 

BlackFairy567

New member
מזל שלאט לאט עוזבים אותי.

כל עוד אני נמנעת לבוא מהעדשות, רק באים מדי פעם לשאול אותי.. "תגידי, שמעתי שיש לך פירסינג שם למטה.." "וואלה.. ממי שמעת? מהאמבטיה שלי? או שמהשירותים?" "לאלא שמעתי שאת מזדיינת ויש לך שם פירסינג." "אה, טוב לדעת. תודה על המידע." "תגידי מה יותר כאב, הפירסינגים או הקעקוע?" "מה נראה לך?" "לא יודע." "כי אין לך שכל לדעת." "עשו לך אותו בכת השטן?" "כן נכנסנו לקבר ואחת הגופות עשתה אותו" "מה?! אבל זה גופה! איך היא עושה משהו?!" "עם העצמות שלה." "תקשיבי אני אפרק אותך אם את תיכנסי לקבר של סבא שלי." "וואלה? דווקא אחלה גופה יש לו." וככה זה ממשיך. היום הם אמרו לי שאני בטוח רוצה להתאבד, ואני עושה פירסינגים בגלל שזה מחטים בגוף. ועוד מעט זה גם יהיה סכינים. אה הא.
 

C H I M E R A

New member
דה-ז'בו

ממש החזרת אותי שנה אחורה,לכיתה יב'. אני בהפסקה עם ידיד ורפויי שכל שואלים שאלות מסביבנו. הכי מצחיק לראות איך את מביאה להם אותה בתגובה והם עונים הכי דפוק כי אין להם מה לענות. כששאלו אותי אם אני פריקית, פשוט אמרתי כן. הם סתמו ת'פה. או שמי שהיה גאון היה עונה לי שהוא שונא פריקים וכמובן- שואל שאלות שצמד המילים "כת השטן" מופיעות בהן, גם אם זה לא ממש קשור. פעם מישהו אמר לי.. "תשאלי את כת השטן (דאדה ויאדה...)" ואז הוסיף "תשאלי אותו, טוב?" יענו, "אותו", כאילו, כת השטן זה בנאדם, מבינה? צחוקים
 

Moosh Tg

New member
חחח.

ששואלים אותי אם אני פריק אז אני מסביר להם שאני סטייליסט.. הם ישר עוזבים אותי.. חחחחח... חח..
 
למעלה