מה יעלה בגורלו של קו 222 לנתב"ג

מצב
הנושא נעול.

seffic

New member
מה יעלה בגורלו של קו 222 לנתב"ג

מה יעלה בגורלו של קו 222 לנתב"ג
עם פתיחתו של קו הרכבת החדש? האם הוא יהיה כדאי? גם כך רוב המשתמשים בקו 222, היו נוסעים בקטע של רכבת מרכז-נתב"ג. בשביל פיזור בת"א, יש את קווי דן הנוסעים בתדירות גבוהה. יתרון יחסי על הרכבת יכול היה להיות אם 222 היה שוב מופעל בשבתות.
 

אוהד11

New member
רשות שדות התעופה פרסמה מכרז

מה יעלה בגורלו של קו 222 לנתב"ג
עם פתיחתו של קו הרכבת החדש? האם הוא יהיה כדאי? גם כך רוב המשתמשים בקו 222, היו נוסעים בקטע של רכבת מרכז-נתב"ג. בשביל פיזור בת"א, יש את קווי דן הנוסעים בתדירות גבוהה. יתרון יחסי על הרכבת יכול היה להיות אם 222 היה שוב מופעל בשבתות.
רשות שדות התעופה פרסמה מכרז
חדש להפעלת הקו החל מודש נובמבר. כנראה שהיא לוקחת בחשבון את הפעלתו הסדירה.
 
'חאפרים' , חחח ../images/Emo6.gif

לא כרגע
לפחות לא באופן רשמי... אם יהיו "רכבות פיראטיות" בשבת... אולי... אבל ממש לא נראה לי
'חאפרים' , חחח
 

urilei

New member
גם אני חושב ככה...

עדיף זה על כלום.
רכבת לנתב"ג צריכה לעבוד 24/7
גם אני חושב ככה...
אפילו יותר מזה... אני חושב שכל רכבת צריכה לעבוד 24/7 נראה לך הגיוני שלחלק גדול מהיעדים בארץ הרכבת האחרונה מגיעה/יוצאת בסביבות השעה 9??? אז נכון, לא צריך בלילה 3 רכבות בשעה בקו בנימינה-אשדוד אבל מאספת לכל קו בערך פעם בשעתיים זה משהו שבהחלט סביר שיהיה בכל או ברוב שעות הלילה !
 

Azazel

New member
../images/Emo127.gif כנ"ל לגבי אוטובוסים.

גם אני חושב ככה...
אפילו יותר מזה... אני חושב שכל רכבת צריכה לעבוד 24/7 נראה לך הגיוני שלחלק גדול מהיעדים בארץ הרכבת האחרונה מגיעה/יוצאת בסביבות השעה 9??? אז נכון, לא צריך בלילה 3 רכבות בשעה בקו בנימינה-אשדוד אבל מאספת לכל קו בערך פעם בשעתיים זה משהו שבהחלט סביר שיהיה בכל או ברוב שעות הלילה !
כנ"ל לגבי אוטובוסים.
הדבר הזה הוא הגורם מס' 1 לריבוי בנסיעות. תארו שהייתה אפשרות ליסוע לחברים, וקרובי משפחה בשבת בתחבורה ציבורית?
 

urilei

New member
אכן

כנ"ל לגבי אוטובוסים.
הדבר הזה הוא הגורם מס' 1 לריבוי בנסיעות. תארו שהייתה אפשרות ליסוע לחברים, וקרובי משפחה בשבת בתחבורה ציבורית?
אכן
אני כל שישי בערב נוסע עם האוטו וזה היום היחיד בשבוע שכנראה הייתי משתמש בו גם אם הייתי יכול לקחת אותו כל יום אולי מקסימום הייתי נוסע איתו לרכבת וחזרה אם הייתה לי את התחבורה הציבורית כמו שהיא קיימת היום (דהיינו, לא מאוד מוצלחת) ואפילו בתדירות נמוכה משמעותית - לא הייתי לוקח את האוטו כמעט בכלל ביום שישי זה אפילו לא נראה לי היה משתלם כלכלית אז בסדר, יום אחד בשנה (כיפור) אין רכבות, אין אוטובוסים, אין נמל תעופה, אין ציביליזציה, סבבה, יום אחד בשנה זה אפילו נחמד אבל 15% מסך-כל הזמן הכולל??? (וזה עוד בלי לדבר על הלילה בכלל...)
 

seffic

New member
בגלל השאטל הפנימי שאותו הם כבר

יש לי הרגשה ש"קווים" יקחו....
בגלל השאטל הפנימי שאותו הם כבר
מפעילים? לדעתי הקו הזה לא יחזיק מעמד, אם לא יעבור רפורמה כמו: הפעלה ע"י מוניות שירות המפזרות בתוך ת"א על פי דרישה כמו מוניות עמל החיפאיות.
 

Azazel

New member
מוניות עמל ../images/Emo45.gif

בגלל השאטל הפנימי שאותו הם כבר
מפעילים? לדעתי הקו הזה לא יחזיק מעמד, אם לא יעבור רפורמה כמו: הפעלה ע"י מוניות שירות המפזרות בתוך ת"א על פי דרישה כמו מוניות עמל החיפאיות.
מוניות עמל

למרות שאני לא אוהב באופן כללי מוניות שירות, השאטלים של עמל לנתב"ג, שמו את כל הדבר על הצד הטוב ביותר. אני עדיין שונא את הקונספט, אבל זה לא בגללם.
 

846

Active member
קווים לא מפעילה את השאטל אלה תורבוס

בגלל השאטל הפנימי שאותו הם כבר
מפעילים? לדעתי הקו הזה לא יחזיק מעמד, אם לא יעבור רפורמה כמו: הפעלה ע"י מוניות שירות המפזרות בתוך ת"א על פי דרישה כמו מוניות עמל החיפאיות.
קווים לא מפעילה את השאטל אלה תורבוס
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה