מה יהיה??

הורייזו

New member
מה יהיה??

"עיננו נשואות ליום שלילשי הבא": אמר לי פעיל בשוק ההון. מה כוונתך ? שאלתי אותו? ביום שלישי המפדל פורשת, ועל פי מקורות שיש לנו ביבי גם פורש ביום שלישי.מדוע? שאלתי אותו?ביבי מבין שתמה התקופה שבו הוא יכול לקדם מהלכים כלכליים בממשלה מקרטעת, ועל כן עדיף לו לפרוש בשיא.והוא מבחינתו צודק. המסקנה ברורה לטווח הקצר. אין בכתוב המלצה לקניה או מכירה של נכס פיננסי כלשהו.
 

GeorgeSoros

New member
לפני 5 דקות

כתבתי את ההודעה הבאה בפורום אחר: "בונים על זה שביבי ירד מהעץ אני לא חושב שהוא ירד מהעץ ביב זה איש של הצלחות, הוא כבר רואה שהשנה הבאה תהיה הרבה פחות וורודה מהציפיות וגם ראש הממשלה חלש וכולם רואים את זה, לדעתי הבחור ישים מכתב ביום שני הוא לא רוצה שהברדק הכלכלי יזקף לחובתו גם כדאי לו "להצטננן" מהתפקיד הרע ששרון תפר לו אם הוא רוצה להיות ראש ממשלה ככה הוא לפחות חושב. ועוד פנינה, נחשו מי בה להתפקד הבוקר מחדש למפלגת העבודה? ניחשתם נכון, אהוד ברק והוא לא בא כדי להיכנס לממשלת אחדות." ואין לי קשר עם פעילים.
 

טביב

New member
ביבי ירד מהעץ כי...

גם הוא יודע שלשרון יש, יש, יש אפשרות ללכת לאחדות - יש לו שם פרטנרים שכבר חילקו ביניהם את התיקים וירימו את האצבע בשבילו. הוא גם יודע שבאותו זמן שהשוק יגיב להתפטרות שלו - השוק גם יתעניין במי יבוא במקומו ואין אדם שאין לו תחליף. יתכן שימצא אדם שגם יתאים לפוליטיקאים וגם לשוק (כל קוסם יודע שיש קוסמים אחרים שיודעים לעשות להטוטים כמוהו). והוא יודע שלהיות ח"כ שיתייבש שנה בלהיות אופוזיציה של המפלגה שלך בזמן שאחרים הם שרים היכולים לחלק לאחרים ולצבור עוד ועוד כוח - זה לא מתכון מוצלח להתמודדות על ראשות ממשלה. בקיצור: לדעתי ביבי לא יצא (אבל החרדים יכנסו).
 

GeorgeSoros

New member
נו טוב ../images/Emo3.gif

שרון יודע שכניסת העבודה זה סרטן בעבורו וזה חיסול פוליטי עבורו הוא לא שכח מה קרה לפני שנתיים, ועם שמיר כשהדיחו אותו מבפנים. לדעתי הוא צריך נס כדי לשרוד, פרס רוצה מאד להכנס אבל העבודה מסורתית לא תיכנס ליתמוך בראש ממשלה חלש. האגנדה של העבודה תמיד היתה: אם אנחנו בשלטון זה בונה את המדינה ואם אנחנו לא בשלטון אז שתלך המדינה. לגבי החרדים, מאחר ואני קרוב לצלחת אני אומר לך שההעדפה היא להדחתו של שרון ראה ההצבעה של יהדות התורה על ההתנתקות דבר שמסורתית החרדים (אני לא מתכוון לשס) העדיפו להימנע בהצבעות מדיניות הם הצביעו נגד וזה אומר דרשיני. הרב אלישיב בשום אופן לא יסכים לשבת עם שינוי בממשלה ולא משנה מה יקבלו. ש"ס בוודאי מעדיפים בחירות. בקיצור, אני לא רואה מהיכן תצמח לו הישועה אבל נפתלות דרכי הפוליטיקה.
 

טביב

New member
אין חיה כזאת ח"כ שמעדיף בחירות

כולם יודעים שמקומם לא מובטח. אז למה לחתוך את העטין שממנו יונקים (כוח ושררה) ?
 
סחתיין על מדיניות ההשקעות המבוססת

והשקולה עם סיסטם "אמר לי" שאת מנפיקה פה מידי יום ביומו. ישר כח.
 

drorem

New member
במודיעין קראנו לזה ידיעה א א א

"אשה אחת אמרה"
 

GeorgeSoros

New member
ככה זה בארץ

אם אתה חושב שמדיניות ההשקעות פה היא לפי ניתוחים כלכליים אז אתה טועה. זה לפי אוירה ושיחות טלפון בין מנהלי תיקים וארוחות צהריים במסעדות בסיטי של ת"א.
 
אני מספיק שנים עוקב אחר השוק בת"א

ע"מ לדעת שהוא אינו שונה במאומה משווקים אחרים (שגם הם ברובם מנוהלים ע"י בני ברית). יש מדיניות אחת. לקנות בזול ולמכור לציבור ביוקר. כל השאר רעש. ההבדל היחיד הוא שבמקומות אחרים אפשר לשחק משחקים של חומות סיניות בין המתוחכם לציבור ואילו בביצה הקטנה שלנו הציבור קונה ישירות מהמתוחכם ובעצתו.
 

RSI1

New member
הורייזו,אני לא מבין משהו....

אתמול בסוף יום המסחר שלחת הודעה על יעד השוק להיום 543-545. האם בגלל שההודעה הזו שלך עברה לדף 2 בפורום היא כבר לא רלבנטית??? בלי להעליב,זה לא רציני. לצטט פעילים שכל 10 דקות רואים משהו אחר.
 
וואלה,לא מבין אתכם.....

ההצבעה של התקציב לא התקיימה אתמול ויתכן וזה משנה את הערכת עושי השוק להמתנה זמנית. הכותב/ת,מדווח לכם ,תנסו לא להתנפל עליו,בינתיים ב525 היא נתנה רווח יפה בלונג במי שהביט בפורום. כנ"ל בנפט שהתמוטט. תנסו לזכור דברים טובים,מה כ'פת לכם. דוביד
 

הורייזו

New member
כרגע זה המצב בטווח הקצר

בקשר לטווח היותר רחוק הסיפור שונה כפי שכתבתי אתמול.
 

RSI1

New member
סליחה גברת נכבדה...

אני ממש מצטער שאני מדקדק וקורא ההודעות שלך, אבל אתמול אמרת היעד להיום 543-545!!!! זה טווח קצר לא? אז למה שפשוט לא תגידי סליחה טעיתי, ראו ההודעה של אתמול כמבוטלת? כרגע אני רואה בעמוד 2 של הפורום הודעה שלך שהשוק יהיה ה י ו ם ב-545 ובעמוד 1 בפורום אני רואה שאת כבר חושבת אחרת! למה להתייחס?????
 

ה ב ר ו ן

New member
RSI מה הבעיה שלך ????

הורייזו מעבירה לך מסרים משיחות שלה עם פעילים, כמו שאתה אמור לדעת השוק נזיל מאוד והפעילים מגיבים לכל מיני התפתחויות, אתמול היא אמרה לך 543-545 , היום בבוקר אמרה לך שהם ממתינים , גם אם נכנסת ב 525 כמו שהיא אמרה לפני מספר ימים אתה יכול לצאת היום במחיר יותר טוב מאתמול וגם אם נכנסת אתמול על סמך ההודעה של ה 543-545 אז אתה יכול לצאת היום בתיקו או ברווח קטן אז מה הבעיה? חוץ מזה היא עובדת אצלך? אתה משלם לה כסף? ברגע שתשלם לה כסף אז תוכל להעביר עליה ביקורת נוקבת ולהתלונן על צורת ההודעות, כל עוד מעבירה לך מסרים בחינם תגיד תודה.
 

הורייזו

New member
זה המצב לטווח הקצר

לטווח הארוך יותר המצב שונה. תבין שיש דעות שונות של פעילים , אני מדברת עם כמה והם לא תמיד צודקים - וזה ברור.
 
למעלה