שאלות על החלופות
1. האם קיימת דרך לחבר את חלופות S ו A1 זו לזו? כלומר, להעביר מסילה בכביש בגין - האם יש תכנית קונקרטית לכך? 2. למה מבחינה *נופית* G1 גרועה מ S? באופן כללי מנהור מונע פגיעות בנוף, לא? 3. מה לדעתך המוסמכת יהיה זמן הנסיעה בפועל בקטע בית שמש - מלחה (ברכבות שאינן "טילטינג" כמובן). נראה לי שהחלופה המועדפת היא A1 יחד עם S+ (או G1-) כלומר לשפר את הקטע הבעייתי הנ"ל של S ע"י 2 או 3 מנהרות קצרות יחסית (למשל במקום הפיתול בבר גיורא). צריך לזכור שנתיב זה צריך לשרת לא רק את תושבי בית שמש אלא גם את רמלה, לוד, רחובות, ראשל"צ ובאר שבע. שווה לדעתי להשקיע כמה מאות מיליוני שקלים אם זה יקצר ב 15-20 דקות את זמן הנסיעה בנתיב לעיל. יובל
שאלות על החלופותחלופה S + A1 זה הפתרון !
חלופה G1 היא אסון נורא וטירוף חושים. חבל שאין בישראל אנשי מקצוע אמיתיים ! יש 4,004 סיבות מדוע שילוב של חלופות S + A1 היא הנכונה וכל מה שאתם קוראים בעיתונים לא שווה את הנייר שעליו כותבים את הדברים. באתר "חדשות-הרכבת" תופיע כתבה בקרוב לטיעון המופיע כאן. בכל מקרה, אין שום קשר בין A1 ל- S וכל אחת מהן היא מסלול שונה לחלוטין מכל הבחינות. אי אפשר להשוות ביניהן אך ניתן לומר בוודאות ש- G1 היא שיא הטמטום וחלופה זו מראה על חוסר הבנת הנושא בצורה מתמיהה עד חדלון. לילה נהדר לכולם !
1. האם קיימת דרך לחבר את חלופות S ו A1 זו לזו? כלומר, להעביר מסילה בכביש בגין - האם יש תכנית קונקרטית לכך? 2. למה מבחינה *נופית* G1 גרועה מ S? באופן כללי מנהור מונע פגיעות בנוף, לא? 3. מה לדעתך המוסמכת יהיה זמן הנסיעה בפועל בקטע בית שמש - מלחה (ברכבות שאינן "טילטינג" כמובן). נראה לי שהחלופה המועדפת היא A1 יחד עם S+ (או G1-) כלומר לשפר את הקטע הבעייתי הנ"ל של S ע"י 2 או 3 מנהרות קצרות יחסית (למשל במקום הפיתול בבר גיורא). צריך לזכור שנתיב זה צריך לשרת לא רק את תושבי בית שמש אלא גם את רמלה, לוד, רחובות, ראשל"צ ובאר שבע. שווה לדעתי להשקיע כמה מאות מיליוני שקלים אם זה יקצר ב 15-20 דקות את זמן הנסיעה בנתיב לעיל. יובל