מה יהיה עם שיקום הקו לירושלים???

מצב
הנושא נעול.

אדיה

New member
שאלות על החלופות

חלופה S + A1 זה הפתרון !
חלופה G1 היא אסון נורא וטירוף חושים. חבל שאין בישראל אנשי מקצוע אמיתיים ! יש 4,004 סיבות מדוע שילוב של חלופות S + A1 היא הנכונה וכל מה שאתם קוראים בעיתונים לא שווה את הנייר שעליו כותבים את הדברים. באתר "חדשות-הרכבת" תופיע כתבה בקרוב לטיעון המופיע כאן. בכל מקרה, אין שום קשר בין A1 ל- S וכל אחת מהן היא מסלול שונה לחלוטין מכל הבחינות. אי אפשר להשוות ביניהן אך ניתן לומר בוודאות ש- G1 היא שיא הטמטום וחלופה זו מראה על חוסר הבנת הנושא בצורה מתמיהה עד חדלון. לילה נהדר לכולם !
שאלות על החלופות
1. האם קיימת דרך לחבר את חלופות S ו A1 זו לזו? כלומר, להעביר מסילה בכביש בגין - האם יש תכנית קונקרטית לכך? 2. למה מבחינה *נופית* G1 גרועה מ S? באופן כללי מנהור מונע פגיעות בנוף, לא? 3. מה לדעתך המוסמכת יהיה זמן הנסיעה בפועל בקטע בית שמש - מלחה (ברכבות שאינן "טילטינג" כמובן). נראה לי שהחלופה המועדפת היא A1 יחד עם S+ (או G1-) כלומר לשפר את הקטע הבעייתי הנ"ל של S ע"י 2 או 3 מנהרות קצרות יחסית (למשל במקום הפיתול בבר גיורא). צריך לזכור שנתיב זה צריך לשרת לא רק את תושבי בית שמש אלא גם את רמלה, לוד, רחובות, ראשל"צ ובאר שבע. שווה לדעתי להשקיע כמה מאות מיליוני שקלים אם זה יקצר ב 15-20 דקות את זמן הנסיעה בנתיב לעיל. יובל
 
כל התשובות בקרוב בחדשות הרכבת ! :

שאלות על החלופות
1. האם קיימת דרך לחבר את חלופות S ו A1 זו לזו? כלומר, להעביר מסילה בכביש בגין - האם יש תכנית קונקרטית לכך? 2. למה מבחינה *נופית* G1 גרועה מ S? באופן כללי מנהור מונע פגיעות בנוף, לא? 3. מה לדעתך המוסמכת יהיה זמן הנסיעה בפועל בקטע בית שמש - מלחה (ברכבות שאינן "טילטינג" כמובן). נראה לי שהחלופה המועדפת היא A1 יחד עם S+ (או G1-) כלומר לשפר את הקטע הבעייתי הנ"ל של S ע"י 2 או 3 מנהרות קצרות יחסית (למשל במקום הפיתול בבר גיורא). צריך לזכור שנתיב זה צריך לשרת לא רק את תושבי בית שמש אלא גם את רמלה, לוד, רחובות, ראשל"צ ובאר שבע. שווה לדעתי להשקיע כמה מאות מיליוני שקלים אם זה יקצר ב 15-20 דקות את זמן הנסיעה בנתיב לעיל. יובל
כל התשובות בקרוב בחדשות הרכבת ! :
אך כעקרון חפירת המנהרות תהרוג את הוואדיות עם כל הפסולת ותביא מוות על חלופה A1 הטובה מכולן ללא ספק. אכן, יש כוונה לחבר את A1 ו- S דרך כביש בגין וכך נקבל קו מעגלי !! זמן הנסיעה ממלחה לבית-שמש אינו קבוע ! תלוי בסוג הציוד ובמפגשים שבדרך ! כעקרון מדובר על 42 דקות או קצת פחות ?! אין להשוות את A1 ל- S כי מדובר בשני קווים שונים לחלוטין - זה כמו להשוות את קו תל-אביב - חיפה לקו תל-אביב רחובות !!!!
 

אדיה

New member
מה שהתכוונתי הוא

כל התשובות בקרוב בחדשות הרכבת ! :
אך כעקרון חפירת המנהרות תהרוג את הוואדיות עם כל הפסולת ותביא מוות על חלופה A1 הטובה מכולן ללא ספק. אכן, יש כוונה לחבר את A1 ו- S דרך כביש בגין וכך נקבל קו מעגלי !! זמן הנסיעה ממלחה לבית-שמש אינו קבוע ! תלוי בסוג הציוד ובמפגשים שבדרך ! כעקרון מדובר על 42 דקות או קצת פחות ?! אין להשוות את A1 ל- S כי מדובר בשני קווים שונים לחלוטין - זה כמו להשוות את קו תל-אביב - חיפה לקו תל-אביב רחובות !!!!
מה שהתכוונתי הוא
חלופה A1 יחד עם S *משופר* . 42 דקות זה המון זמן לקטע האמור! אינני מכיר את התוואי S מעבר לעיון במפה (דו מימדית) אך מתקבל הרושם ש ששדרוג S (ע"י 2 או 3 מנהרות קצרות יחסית) יכול לתת זמן קצר בהרבה - כזה שיפתה למשל נוסעים מרחובות לירושלים להשתמש ברכבת. אם תוכל להסביר בנוגע לפסולת ממנהרות - האם לא ניתן לפנותה למקומות מתאימים שיוקצו לכך? יש דרך עפר כמעט צמודה למסילה. ולהיכן תפונה הפסולת מהמנהרות הארוכות של חלופה A1?
 
אין צורך לשפר את S. היא עונה על

מה שהתכוונתי הוא
חלופה A1 יחד עם S *משופר* . 42 דקות זה המון זמן לקטע האמור! אינני מכיר את התוואי S מעבר לעיון במפה (דו מימדית) אך מתקבל הרושם ש ששדרוג S (ע"י 2 או 3 מנהרות קצרות יחסית) יכול לתת זמן קצר בהרבה - כזה שיפתה למשל נוסעים מרחובות לירושלים להשתמש ברכבת. אם תוכל להסביר בנוגע לפסולת ממנהרות - האם לא ניתן לפנותה למקומות מתאימים שיוקצו לכך? יש דרך עפר כמעט צמודה למסילה. ולהיכן תפונה הפסולת מהמנהרות הארוכות של חלופה A1?
אין צורך לשפר את S. היא עונה על
הצרכים של תושבי בית-שמש ! הפסולת מהמנהרות תפונה בצורה גרועה - ראה במו עינייך את המתרחש כרגע בכניסה לירושלים מתחת לכביש הראשי. שם כורים מנהרה והרסו את כל הטבע והוואדי. כל מנהרה היא אסון לבעלי החיים והטבע. הקיצור של G1 אינו משמעותי בהשוואה ל S אם התחנה במילא נגמרת במלחה ! כל מה שנטען בעיריית ירושלים הינו פוליטי ואינו מקצועי כלל ועיקר. נכון - גם ב A1 תהיה פסולת נוראה אך בתוואי זה אין שמורות טבע ותוואי זה הינו המהיר והנכון לביצוע למרות הפגיעה בטבע לצערי הרב. חוץ מזה - איזה כיף יהיה לנסוע במנהרה של G1 ? גם הורסים ת'טבע וגם מקצרים ת'נסיעה ב6 דקות. לא שווה ! חבל שאין כאן נציג של עיריית ירושלים ! אני מקווה שמבקר המדינה או מישהו מטעמו יקרא את השירשור החשוב שלנו ויסיק ת'מסקנות המקצועניות ולא הפוליטיות. אי אפשר לעצור את S מסיבות שכבר ציינתי כאן. בצדק יוציאו הקבלנים שכבר עובדים בתוואי S מהרכבת פיצויי עתק אם ישביתו את העבודות. זה ימוטט את כל תוכנית רכישות הציוד הנייד של הרכבת להרבה שנים. אחד הקבלנים אמר לי אישית שהוא יחסל לרכבת את התקציב השנתי אם יבטלו לו את החוזה. הוא צודק מאה אחוז ומשרד התחבורה יעכב את הקו לירושלים. צריך אותנו החובבים במשרד ויש לך קו לירושלים תוך שנה. דרך אגב, ניתן לסיים את חלופה A1 בשנת 2007 ולא 2009. שוב ה- 2009 נובע מטעמים שאינני מוכן לפרט אותם כאן. הגיע הזמן לרהאורגניזציה במשרד התחבורה. מי צריך את כל הניירת והפרוצדורה ? כנראה ששם שכחו שניירת שייכת למאה הקודמת וכנראה שכחו שם לקצץ 50 אחוז מהעובדים ! יש יותר מדי אנשים שבוחשים בקדירה הרכבתית של ירושלים וזו הבעיה מס' 1. לילה טוב, אביתר.
 
מלחה היא שגיאה נוראה והיא כשלון

אין צורך לשפר את S. היא עונה על
הצרכים של תושבי בית-שמש ! הפסולת מהמנהרות תפונה בצורה גרועה - ראה במו עינייך את המתרחש כרגע בכניסה לירושלים מתחת לכביש הראשי. שם כורים מנהרה והרסו את כל הטבע והוואדי. כל מנהרה היא אסון לבעלי החיים והטבע. הקיצור של G1 אינו משמעותי בהשוואה ל S אם התחנה במילא נגמרת במלחה ! כל מה שנטען בעיריית ירושלים הינו פוליטי ואינו מקצועי כלל ועיקר. נכון - גם ב A1 תהיה פסולת נוראה אך בתוואי זה אין שמורות טבע ותוואי זה הינו המהיר והנכון לביצוע למרות הפגיעה בטבע לצערי הרב. חוץ מזה - איזה כיף יהיה לנסוע במנהרה של G1 ? גם הורסים ת'טבע וגם מקצרים ת'נסיעה ב6 דקות. לא שווה ! חבל שאין כאן נציג של עיריית ירושלים ! אני מקווה שמבקר המדינה או מישהו מטעמו יקרא את השירשור החשוב שלנו ויסיק ת'מסקנות המקצועניות ולא הפוליטיות. אי אפשר לעצור את S מסיבות שכבר ציינתי כאן. בצדק יוציאו הקבלנים שכבר עובדים בתוואי S מהרכבת פיצויי עתק אם ישביתו את העבודות. זה ימוטט את כל תוכנית רכישות הציוד הנייד של הרכבת להרבה שנים. אחד הקבלנים אמר לי אישית שהוא יחסל לרכבת את התקציב השנתי אם יבטלו לו את החוזה. הוא צודק מאה אחוז ומשרד התחבורה יעכב את הקו לירושלים. צריך אותנו החובבים במשרד ויש לך קו לירושלים תוך שנה. דרך אגב, ניתן לסיים את חלופה A1 בשנת 2007 ולא 2009. שוב ה- 2009 נובע מטעמים שאינני מוכן לפרט אותם כאן. הגיע הזמן לרהאורגניזציה במשרד התחבורה. מי צריך את כל הניירת והפרוצדורה ? כנראה ששם שכחו שניירת שייכת למאה הקודמת וכנראה שכחו שם לקצץ 50 אחוז מהעובדים ! יש יותר מדי אנשים שבוחשים בקדירה הרכבתית של ירושלים וזו הבעיה מס' 1. לילה טוב, אביתר.
מלחה היא שגיאה נוראה והיא כשלון
ופיל לבן לרכבת. זה חור בשביל רוב הירושלמים ואתה תמתין 10 דקות לאוטובוס ו 10 שנים לרכבת הקלה שתגיע לשם. כביש בגין סתום בבוקר ואני מגיע למלחה יותר מהר דרך הכבישים הישנים ! איפה מר אליעזר גולדנברג מבקר המדינה ???
 
היום צילמתי בקו הנחת מסילות מזרחה

מה יהיה עם שיקום הקו לירושלים???
האם (כמו תמיד) יקברו את הפרוייקט היקר ויחכו עוד כמה שנים טובות???
היום צילמתי בקו הנחת מסילות מזרחה
מבית-שמש. התמונות תופענה כמובן באתר "חדשות הרכבת". כבר עכשיו כנס לאתר ושים לב לתמונות שעבדך הנאמן צילם בשבוע החולף. תודה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה