מה יהיה עם שיקום הקו לירושלים???

מצב
הנושא נעול.
מה יהיה עם שיקום הקו לירושלים???

מה יהיה עם שיקום הקו לירושלים???
האם (כמו תמיד) יקברו את הפרוייקט היקר ויחכו עוד כמה שנים טובות???
 

gallia

New member
זה תלוי בנו!

מה יהיה עם שיקום הקו לירושלים???
האם (כמו תמיד) יקברו את הפרוייקט היקר ויחכו עוד כמה שנים טובות???
זה תלוי בנו!
מי שבאמת מעונין לעזור ולא רק לקטר (תרתי משמע בפורום הזה), מוזמן לפנות אלי, זה לא בהכרח יגזול הרבה זמן או אנרגיה. אפשר להציל את השדרוג, אפשר להציל את A1, צריך רק לפעול.
 
חלופה S + A1 זה הפתרון !

זה תלוי בנו!
מי שבאמת מעונין לעזור ולא רק לקטר (תרתי משמע בפורום הזה), מוזמן לפנות אלי, זה לא בהכרח יגזול הרבה זמן או אנרגיה. אפשר להציל את השדרוג, אפשר להציל את A1, צריך רק לפעול.
חלופה S + A1 זה הפתרון !
חלופה G1 היא אסון נורא וטירוף חושים. חבל שאין בישראל אנשי מקצוע אמיתיים ! יש 4,004 סיבות מדוע שילוב של חלופות S + A1 היא הנכונה וכל מה שאתם קוראים בעיתונים לא שווה את הנייר שעליו כותבים את הדברים. באתר "חדשות-הרכבת" תופיע כתבה בקרוב לטיעון המופיע כאן. בכל מקרה, אין שום קשר בין A1 ל- S וכל אחת מהן היא מסלול שונה לחלוטין מכל הבחינות. אי אפשר להשוות ביניהן אך ניתן לומר בוודאות ש- G1 היא שיא הטמטום וחלופה זו מראה על חוסר הבנת הנושא בצורה מתמיהה עד חדלון. לילה נהדר לכולם !
 
נכון

חלופה S + A1 זה הפתרון !
חלופה G1 היא אסון נורא וטירוף חושים. חבל שאין בישראל אנשי מקצוע אמיתיים ! יש 4,004 סיבות מדוע שילוב של חלופות S + A1 היא הנכונה וכל מה שאתם קוראים בעיתונים לא שווה את הנייר שעליו כותבים את הדברים. באתר "חדשות-הרכבת" תופיע כתבה בקרוב לטיעון המופיע כאן. בכל מקרה, אין שום קשר בין A1 ל- S וכל אחת מהן היא מסלול שונה לחלוטין מכל הבחינות. אי אפשר להשוות ביניהן אך ניתן לומר בוודאות ש- G1 היא שיא הטמטום וחלופה זו מראה על חוסר הבנת הנושא בצורה מתמיהה עד חדלון. לילה נהדר לכולם !
נכון
וכבר התחילו לפעול ברוח זו - אסור לתת לעסק להתעכב או חלילה להיעצר. אני מקווה שנשמע מ-GALLIA ואחרים בשורות על תכנון פעילות ציבורית להבטחת השלמת פרוייקטים חשובים אלה במהירות האפשרית. אולי נעשה מאמץ לגייס את תמיכת חובבי הרכבת שפרטיהם אגורים אצלך, לרבות חברי עמותת "פסים", לטובת הענין?
 
אל דאגה ! חלופה S באל-חזור ! וגם

נכון
וכבר התחילו לפעול ברוח זו - אסור לתת לעסק להתעכב או חלילה להיעצר. אני מקווה שנשמע מ-GALLIA ואחרים בשורות על תכנון פעילות ציבורית להבטחת השלמת פרוייקטים חשובים אלה במהירות האפשרית. אולי נעשה מאמץ לגייס את תמיכת חובבי הרכבת שפרטיהם אגורים אצלך, לרבות חברי עמותת "פסים", לטובת הענין?
אל דאגה ! חלופה S באל-חזור ! וגם
אם תופסק, תשלם הרכבת פיצויי עתק לקבלנים כאילו הם השלימו את הקו. חלופה G1 היא זו שתגרום לנזק הנופי הכי נורא ותחסל סופית את חלופה A1 שכבר הוחל בביצועה. אם גם היא תופסק, תשלם הרכבת פיצויים כפולים לקבלנים וכל תקציב הרכבת לשנים הקרובות ירד לטימיון. אם יוחלט על חלופה G1 יביא הדבר לחיסולה של "רכבת-ישראל". זה לא מצחיק ואני יודע שהקבלנים מתכוננים לקחת לרכבת את כל תקציבה אם תבוטלנה חלופות A1 ו- S. אין שום צידוק לחלופה G1 משום בחינה וקראתי באיזה צהובון ש"מומחים טוענים שקו S אינו מתאים להובלת משא" !!!!!!!!! צר לי מאוד אבל זה הטמטום בהתגלמותו המעשית ! היכן הם אותם "מומחים"??? הרי הם לא באמת קיימים ואם הם מומחים אז אני אוטובוס שוסון !!! נו באמת ?? אתה צודק דוד: אסור לעצור את הקו ואסור לשחק עכשיו במשחקים סטאטוטוריים שיאפיינו את חלופת G1. אם יוחלט על חלופה זו: יפתח קו הרכבת לירושלים בשנת 2017 כפי שהערכנו בשנת 1998. נו באמת ? האם איזה מומחה מוכן להתעמת איתי כאן בפורום על עניין זה ?? הרי נקטול את טיעוניו בנקל ! אני מקווה שמבקר המדינה הידוע במקצועיותו ובהגינותו יבחן את השאלה ויקטול גם הוא את חלופה G1 חסרת התועלת. יום נהדר !
 
בטחונך מעודד

אל דאגה ! חלופה S באל-חזור ! וגם
אם תופסק, תשלם הרכבת פיצויי עתק לקבלנים כאילו הם השלימו את הקו. חלופה G1 היא זו שתגרום לנזק הנופי הכי נורא ותחסל סופית את חלופה A1 שכבר הוחל בביצועה. אם גם היא תופסק, תשלם הרכבת פיצויים כפולים לקבלנים וכל תקציב הרכבת לשנים הקרובות ירד לטימיון. אם יוחלט על חלופה G1 יביא הדבר לחיסולה של "רכבת-ישראל". זה לא מצחיק ואני יודע שהקבלנים מתכוננים לקחת לרכבת את כל תקציבה אם תבוטלנה חלופות A1 ו- S. אין שום צידוק לחלופה G1 משום בחינה וקראתי באיזה צהובון ש"מומחים טוענים שקו S אינו מתאים להובלת משא" !!!!!!!!! צר לי מאוד אבל זה הטמטום בהתגלמותו המעשית ! היכן הם אותם "מומחים"??? הרי הם לא באמת קיימים ואם הם מומחים אז אני אוטובוס שוסון !!! נו באמת ?? אתה צודק דוד: אסור לעצור את הקו ואסור לשחק עכשיו במשחקים סטאטוטוריים שיאפיינו את חלופת G1. אם יוחלט על חלופה זו: יפתח קו הרכבת לירושלים בשנת 2017 כפי שהערכנו בשנת 1998. נו באמת ? האם איזה מומחה מוכן להתעמת איתי כאן בפורום על עניין זה ?? הרי נקטול את טיעוניו בנקל ! אני מקווה שמבקר המדינה הידוע במקצועיותו ובהגינותו יבחן את השאלה ויקטול גם הוא את חלופה G1 חסרת התועלת. יום נהדר !
בטחונך מעודד
ואני רוצה להאמין שיש לו על מה להסתמך, הן בקשר לחלופה S והן בקשר לחלופה A1, ואני באמת מקווה שהשכל יגבר וסוף-סוף יקברו את האיוולת ששמה G1. עם זאת עלינו לשמור על ערנות ולהיות מוכנים לפעולה רצינית, במקרה שיסתמן איזה סיכוי שכוחות המתנגדים יפריעו!
 
דוד: אני איתך ב-../images/Emo23.gif ובנפש כהרגלנו

בטחונך מעודד
ואני רוצה להאמין שיש לו על מה להסתמך, הן בקשר לחלופה S והן בקשר לחלופה A1, ואני באמת מקווה שהשכל יגבר וסוף-סוף יקברו את האיוולת ששמה G1. עם זאת עלינו לשמור על ערנות ולהיות מוכנים לפעולה רצינית, במקרה שיסתמן איזה סיכוי שכוחות המתנגדים יפריעו!
דוד: אני איתך ב-
ובנפש כהרגלנו
מאז ומעולם ! תמיד אני יודע שאתה כותב כאן בפורום דברי טעם ותמיד אני מסכים להערכות שלך ! כל מילה שכתבת היום חצובה בסלע והלוואי וכולם פה יפנימו את הדברים בקשר לחלופות האמורות ! לילה נהדר שיהיה לך, שלך כתמיד, אביתר.
 
בוחשים כאן מניעים זרים

דוד: אני איתך ב-
ובנפש כהרגלנו
מאז ומעולם ! תמיד אני יודע שאתה כותב כאן בפורום דברי טעם ותמיד אני מסכים להערכות שלך ! כל מילה שכתבת היום חצובה בסלע והלוואי וכולם פה יפנימו את הדברים בקשר לחלופות האמורות ! לילה נהדר שיהיה לך, שלך כתמיד, אביתר.
בוחשים כאן מניעים זרים
ומה שצריך זה לחשוף אותם - רק כך הם ינוטרלו. מאיפה מתחילים: ראש עיריית ירושלים - הוא הדוחף לשינוי. צריך לברר את הסיבה ועם מי הוא קשור. אז להמשיך הלאה ובעבודה קשה לחשוף הכל ולפרסם. ברור שאין יותר חשוב מנסיעה מהירה וקצרה, וקישור הבירה למודיעין ונתב"ג. ברור שתושבי בית שמש ורחובות יכולים לחיות עם S. הפתרון הנכון: A1 + S כבר הוחלט. מי שפותח את זה עכשיו הוא פושע..
 
אמת לאמיתה ! דרושה חקירה

בוחשים כאן מניעים זרים
ומה שצריך זה לחשוף אותם - רק כך הם ינוטרלו. מאיפה מתחילים: ראש עיריית ירושלים - הוא הדוחף לשינוי. צריך לברר את הסיבה ועם מי הוא קשור. אז להמשיך הלאה ובעבודה קשה לחשוף הכל ולפרסם. ברור שאין יותר חשוב מנסיעה מהירה וקצרה, וקישור הבירה למודיעין ונתב"ג. ברור שתושבי בית שמש ורחובות יכולים לחיות עם S. הפתרון הנכון: A1 + S כבר הוחלט. מי שפותח את זה עכשיו הוא פושע..
אמת לאמיתה ! דרושה חקירה
ואולי ועדת חקירה ממלכתית למחדל קו ירושלים. מי שפותח את זה עכשיו הוא פשוט בור ואינו מבין מהי חשיבותה של הרכבת לירושלים. דברייך נכונים ללא סייג !
 
אני מקבל גם G1 + A1 !!

אמת לאמיתה ! דרושה חקירה
ואולי ועדת חקירה ממלכתית למחדל קו ירושלים. מי שפותח את זה עכשיו הוא פשוט בור ואינו מבין מהי חשיבותה של הרכבת לירושלים. דברייך נכונים ללא סייג !
אני מקבל גם G1 + A1 !!
כתושב כפר סבא, החיבור שלי לירושלים יהיה כפי הנראה G1 או S ולא בא לי להתפתל בסיבובים 40 דקות ! כנ"ל תושבי ראשון, רחובות, ראש העין, לוד ועוד.. עם זאת, שום פתרון לא בא על חשבון A1. חיבור מודיעין , נתב"ג ותל אביב לבירה בקו מהיר הוא עדיפות ראשונה במעלה !!
 

suprman1

New member
ד"ר ד"ר עשית אותי חולה../images/Emo7.gif

אל דאגה ! חלופה S באל-חזור ! וגם
אם תופסק, תשלם הרכבת פיצויי עתק לקבלנים כאילו הם השלימו את הקו. חלופה G1 היא זו שתגרום לנזק הנופי הכי נורא ותחסל סופית את חלופה A1 שכבר הוחל בביצועה. אם גם היא תופסק, תשלם הרכבת פיצויים כפולים לקבלנים וכל תקציב הרכבת לשנים הקרובות ירד לטימיון. אם יוחלט על חלופה G1 יביא הדבר לחיסולה של "רכבת-ישראל". זה לא מצחיק ואני יודע שהקבלנים מתכוננים לקחת לרכבת את כל תקציבה אם תבוטלנה חלופות A1 ו- S. אין שום צידוק לחלופה G1 משום בחינה וקראתי באיזה צהובון ש"מומחים טוענים שקו S אינו מתאים להובלת משא" !!!!!!!!! צר לי מאוד אבל זה הטמטום בהתגלמותו המעשית ! היכן הם אותם "מומחים"??? הרי הם לא באמת קיימים ואם הם מומחים אז אני אוטובוס שוסון !!! נו באמת ?? אתה צודק דוד: אסור לעצור את הקו ואסור לשחק עכשיו במשחקים סטאטוטוריים שיאפיינו את חלופת G1. אם יוחלט על חלופה זו: יפתח קו הרכבת לירושלים בשנת 2017 כפי שהערכנו בשנת 1998. נו באמת ? האם איזה מומחה מוכן להתעמת איתי כאן בפורום על עניין זה ?? הרי נקטול את טיעוניו בנקל ! אני מקווה שמבקר המדינה הידוע במקצועיותו ובהגינותו יבחן את השאלה ויקטול גם הוא את חלופה G1 חסרת התועלת. יום נהדר !
ד"ר ד"ר עשית אותי חולה

חלופה G1 חלופה A1 חלופה S בחייאת ד"ר תעשה קצת סדר בראש לאלה ששכחו את תחנת המוצא והיעד של כל חלופה ודרך איזה איזור אמומור הקו לעבור: נתב"ג, מודיעין, בית שמש???? תודה מראש
 

suprman1

New member
אמומור=אמור

ד"ר ד"ר עשית אותי חולה

חלופה G1 חלופה A1 חלופה S בחייאת ד"ר תעשה קצת סדר בראש לאלה ששכחו את תחנת המוצא והיעד של כל חלופה ודרך איזה איזור אמומור הקו לעבור: נתב"ג, מודיעין, בית שמש???? תודה מראש
אמומור=אמור
 

כברימן

New member
תשובות

ד"ר ד"ר עשית אותי חולה

חלופה G1 חלופה A1 חלופה S בחייאת ד"ר תעשה קצת סדר בראש לאלה ששכחו את תחנת המוצא והיעד של כל חלופה ודרך איזה איזור אמומור הקו לעבור: נתב"ג, מודיעין, בית שמש???? תודה מראש
תשובות
חלופה S - שיפוץ המסילה בתוואי הקיים נען-בית שמש-מלחה (-חאן אולי בעתיד?). חלופה G1 - שיפוץ, יישור ומינהור הקו בין בית שמש לירושלים. חלופה A1 - הקו הישיר והמהיר נתב"ג-פאתי מודיעין-מבשרת-ירושלים תחנה מרכזית.
 

suprman1

New member
../images/Emo140.gif../images/Emo51.gif

תשובות
חלופה S - שיפוץ המסילה בתוואי הקיים נען-בית שמש-מלחה (-חאן אולי בעתיד?). חלופה G1 - שיפוץ, יישור ומינהור הקו בין בית שמש לירושלים. חלופה A1 - הקו הישיר והמהיר נתב"ג-פאתי מודיעין-מבשרת-ירושלים תחנה מרכזית.
 
ד"ר ד"ר של התומפסון תוינס ??? אחלה

ד"ר ד"ר עשית אותי חולה

חלופה G1 חלופה A1 חלופה S בחייאת ד"ר תעשה קצת סדר בראש לאלה ששכחו את תחנת המוצא והיעד של כל חלופה ודרך איזה איזור אמומור הקו לעבור: נתב"ג, מודיעין, בית שמש???? תודה מראש
ד"ר ד"ר של התומפסון תוינס ??? אחלה
שיר מגניב שראה אור ביום 21.03.1984 ממש לכבוד יום הולדתי ! עכשיו לתכל'ס: 1. A1 זו החלופה המהירה נתב"ג - מודיעין - ירושלים ! 2. G1 זו החלופה הכוללת מנהרות וישור הקו בין בית-שמש לירושלים ! (החלופה הגרועה והמזהמת ביותר את הסביבה. ביצועה ימית את A1 הטובה ביותר ! ). 3. S זו החלופה הנוכחית בה עובדים כרגע בין בית-שמש לירושלים שלי. זו חלופה תיירותית שאינה פוגעת כמעט בשמורות הטבע, ביצועה בעיצומו והיא תשמש גם קו משא מעולה בעתיד ! לילה טוב לסופר ! שלך, אביתר. נ.ב. בגללך אני רץ להקשיב עכשיו לסינגל 12" של השיר ד"ר ד"ר !!!
 

suprman1

New member
אני כבר יומיים מפזם את השיר

ד"ר ד"ר של התומפסון תוינס ??? אחלה
שיר מגניב שראה אור ביום 21.03.1984 ממש לכבוד יום הולדתי ! עכשיו לתכל'ס: 1. A1 זו החלופה המהירה נתב"ג - מודיעין - ירושלים ! 2. G1 זו החלופה הכוללת מנהרות וישור הקו בין בית-שמש לירושלים ! (החלופה הגרועה והמזהמת ביותר את הסביבה. ביצועה ימית את A1 הטובה ביותר ! ). 3. S זו החלופה הנוכחית בה עובדים כרגע בין בית-שמש לירושלים שלי. זו חלופה תיירותית שאינה פוגעת כמעט בשמורות הטבע, ביצועה בעיצומו והיא תשמש גם קו משא מעולה בעתיד ! לילה טוב לסופר ! שלך, אביתר. נ.ב. בגללך אני רץ להקשיב עכשיו לסינגל 12" של השיר ד"ר ד"ר !!!
אני כבר יומיים מפזם את השיר
הזה, לא יודע איך הוא נדבק לי, אבל אני לא מצליח להפסיק לפזם אותו, שיר גדול
כמובן, תודה על ההסבר המפורט מצורפת תמונה שלא קשורה לכלום חוץ מיזה שהיא נחמדה
 

suprman1

New member
תקליקו על התמונה כדאי לכם!!!

אני כבר יומיים מפזם את השיר
הזה, לא יודע איך הוא נדבק לי, אבל אני לא מצליח להפסיק לפזם אותו, שיר גדול
כמובן, תודה על ההסבר המפורט מצורפת תמונה שלא קשורה לכלום חוץ מיזה שהיא נחמדה
תקליקו על התמונה כדאי לכם!!!
לא לילדים מתחת לגיל 18 ראו הוזהרתם!!!!
 
תמונה נפלאה ! תודה רבה !!!

אני כבר יומיים מפזם את השיר
הזה, לא יודע איך הוא נדבק לי, אבל אני לא מצליח להפסיק לפזם אותו, שיר גדול
כמובן, תודה על ההסבר המפורט מצורפת תמונה שלא קשורה לכלום חוץ מיזה שהיא נחמדה
תמונה נפלאה ! תודה רבה !!!
דרך אגב, בפעם הראשונה ששמעתי את השיר ד"ר ד"ר כמעט התהפכתי עם הרכב הצבאי מרוב תענוג !
 
זו הקללה שמלווה את הרכבת

אל דאגה ! חלופה S באל-חזור ! וגם
אם תופסק, תשלם הרכבת פיצויי עתק לקבלנים כאילו הם השלימו את הקו. חלופה G1 היא זו שתגרום לנזק הנופי הכי נורא ותחסל סופית את חלופה A1 שכבר הוחל בביצועה. אם גם היא תופסק, תשלם הרכבת פיצויים כפולים לקבלנים וכל תקציב הרכבת לשנים הקרובות ירד לטימיון. אם יוחלט על חלופה G1 יביא הדבר לחיסולה של "רכבת-ישראל". זה לא מצחיק ואני יודע שהקבלנים מתכוננים לקחת לרכבת את כל תקציבה אם תבוטלנה חלופות A1 ו- S. אין שום צידוק לחלופה G1 משום בחינה וקראתי באיזה צהובון ש"מומחים טוענים שקו S אינו מתאים להובלת משא" !!!!!!!!! צר לי מאוד אבל זה הטמטום בהתגלמותו המעשית ! היכן הם אותם "מומחים"??? הרי הם לא באמת קיימים ואם הם מומחים אז אני אוטובוס שוסון !!! נו באמת ?? אתה צודק דוד: אסור לעצור את הקו ואסור לשחק עכשיו במשחקים סטאטוטוריים שיאפיינו את חלופת G1. אם יוחלט על חלופה זו: יפתח קו הרכבת לירושלים בשנת 2017 כפי שהערכנו בשנת 1998. נו באמת ? האם איזה מומחה מוכן להתעמת איתי כאן בפורום על עניין זה ?? הרי נקטול את טיעוניו בנקל ! אני מקווה שמבקר המדינה הידוע במקצועיותו ובהגינותו יבחן את השאלה ויקטול גם הוא את חלופה G1 חסרת התועלת. יום נהדר !
זו הקללה שמלווה את הרכבת
מתכננים אלפי תכנונים והינדוסים, משלמים ומפסידים כספי עתק שחבל על הזמן. לבסוף בא פקיד פרוטקציונר מינוי פוליטי, אפס שרוצה להצדיק את המשכורת שהוא מקבל: וקובר את התכנית לעוד עשר שנים. ומי סובל? אנחנו
 
אתה צודק ב- 100% ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

זו הקללה שמלווה את הרכבת
מתכננים אלפי תכנונים והינדוסים, משלמים ומפסידים כספי עתק שחבל על הזמן. לבסוף בא פקיד פרוטקציונר מינוי פוליטי, אפס שרוצה להצדיק את המשכורת שהוא מקבל: וקובר את התכנית לעוד עשר שנים. ומי סובל? אנחנו
אתה צודק ב- 100%
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה