מה יהיה עם רפובליקת הבננות הנקראת ישראל

מצב
הנושא נעול.
רפובליקת הבננות הנקראת נ.ת.ע.

מה יהיה עם רפובליקת הבננות הנקראת ישראל
[URL]http://www.themarker.com/dynamo/1.2553502[/URL]
רפובליקת הבננות הנקראת נ.ת.ע.
"לדברי מקורות שנכחו בדיון, תהה חן כיצד תטפל נ.ת.ע בעבודות הענק שעוד צפויות לה - לרבות כריית מנהרות תת־קרקעיות באמצע תל אביב - אם נכשלה בצביעה פשוטה של פס לאורך כביש."

אם הירושלמים קוראים לרכבת שלהם "הרכבת הקללה" איך יקראו הגוש-דנים לרכבת שלהם?
מגיש ההצעה הזוכה יקבל פס כסף (בצבע כסף).
 
הגוש-דנים לא יקראו לאין-רכבת שלהם...

רפובליקת הבננות הנקראת נ.ת.ע.
"לדברי מקורות שנכחו בדיון, תהה חן כיצד תטפל נ.ת.ע בעבודות הענק שעוד צפויות לה - לרבות כריית מנהרות תת־קרקעיות באמצע תל אביב - אם נכשלה בצביעה פשוטה של פס לאורך כביש."

אם הירושלמים קוראים לרכבת שלהם "הרכבת הקללה" איך יקראו הגוש-דנים לרכבת שלהם?
מגיש ההצעה הזוכה יקבל פס כסף (בצבע כסף).
הגוש-דנים לא יקראו לאין-רכבת שלהם...
 

alantan

New member
הערה קצת קטנונית:

מה יהיה עם רפובליקת הבננות הנקראת ישראל
[URL]http://www.themarker.com/dynamo/1.2553502[/URL]
הערה קצת קטנונית:
"האם השקעה נוספת של 16 מיליארד שקל מצדיקה גם היום ויתור על מערכת הסעה מסיבית יותר של רכבת תחתית אמיתית (טראם)"
&nbsp
לא, זה לא טראם - זה מטרו. טראם זו מילה נרדפת לרכבת קלה.
 
מנת"ע לא תצמח גם רכבת קלה, אז על רכבת תחתית אמיתית אין מה

הערה קצת קטנונית:
"האם השקעה נוספת של 16 מיליארד שקל מצדיקה גם היום ויתור על מערכת הסעה מסיבית יותר של רכבת תחתית אמיתית (טראם)"
&nbsp
לא, זה לא טראם - זה מטרו. טראם זו מילה נרדפת לרכבת קלה.
מנת"ע לא תצמח גם רכבת קלה, אז על רכבת תחתית אמיתית אין מה
לדבר.
 

bralor4247

New member
ייתכן שאתה צודק

הערה קצת קטנונית:
"האם השקעה נוספת של 16 מיליארד שקל מצדיקה גם היום ויתור על מערכת הסעה מסיבית יותר של רכבת תחתית אמיתית (טראם)"
&nbsp
לא, זה לא טראם - זה מטרו. טראם זו מילה נרדפת לרכבת קלה.
ייתכן שאתה צודק
אבל הדיון הוא לא על בקיאות הכתב במינוחי סוגי רכבות.
פשוט לא ברור, איך אנחנו כל פעם מגיעים למצב הזה.
לדעתי יש להקים ועדת חקירה ממלכתית בנושא הזה.
איך ייתכן שישראל לא מצליחה להקים מערכת להסעת המונים למרות תקציבי הענק והנכונות להקמת הפרויקט.
משהו מאוד לא טוב קורה פה ויש לרדת לשורש העניין ואף להעניש את מי שצריך להיענש.
 
נת"ע היא גוף רקוב ולא מקצועי שנכשל עד עתה בכל מה שעשה

ייתכן שאתה צודק
אבל הדיון הוא לא על בקיאות הכתב במינוחי סוגי רכבות.
פשוט לא ברור, איך אנחנו כל פעם מגיעים למצב הזה.
לדעתי יש להקים ועדת חקירה ממלכתית בנושא הזה.
איך ייתכן שישראל לא מצליחה להקים מערכת להסעת המונים למרות תקציבי הענק והנכונות להקמת הפרויקט.
משהו מאוד לא טוב קורה פה ויש לרדת לשורש העניין ואף להעניש את מי שצריך להיענש.
נת"ע היא גוף רקוב ולא מקצועי שנכשל עד עתה בכל מה שעשה
קו 1 של דן פועל איכשהו (ובדרך די צולעת) למרות נת"ע ולא בזכות נת"ע.
תלו תקוות בויזניצ'ר שיעלה את נת"ע לדרך המלך. בינתיים הוא עצמו נמצא בדרך אחרת...

אין צורך בועדת חקירה ממלכתית. מבקר המדינה מספיק. כולם יודעים שנת"ע חברה מאוד מאוד בעייתית, אבל עדיין לא מצאו את הדרך (או את הרצון והאומץ) כיצד להתמודד עם זה.
החברה הזו הוקמה בשנת 1997 (לפני כ-17 שנים) ועדיין לא יכולה לרשום לזכותה אפילו הישג אחד.
 

darkshadow1

New member
הטעות הגדולה נעשתה בשנת 2010,

נת"ע היא גוף רקוב ולא מקצועי שנכשל עד עתה בכל מה שעשה
קו 1 של דן פועל איכשהו (ובדרך די צולעת) למרות נת"ע ולא בזכות נת"ע.
תלו תקוות בויזניצ'ר שיעלה את נת"ע לדרך המלך. בינתיים הוא עצמו נמצא בדרך אחרת...

אין צורך בועדת חקירה ממלכתית. מבקר המדינה מספיק. כולם יודעים שנת"ע חברה מאוד מאוד בעייתית, אבל עדיין לא מצאו את הדרך (או את הרצון והאומץ) כיצד להתמודד עם זה.
החברה הזו הוקמה בשנת 1997 (לפני כ-17 שנים) ועדיין לא יכולה לרשום לזכותה אפילו הישג אחד.
הטעות הגדולה נעשתה בשנת 2010,
כאשר העבירו את הפרוייקט מ-MTS לנת"ע. היו צריכים להקים חברה יעודית לקו האדום ולהשאיר את נת"ע בתפקיד הקיים שלה. לכאורה מדובר בכפל תפקידים (למה להקים חברה נוספת?), אבל העלות של כמה עשרות מנהלים ומהנדסים היא טיפה בים לעומת התקציב האדיר של הפרוייקט (15 מיליארד ש"ח).
אבל הטעות כבר נעשתה וכנראה שאין דרך חזרה. כל עיכוב בפרוייקט עולה למשק מיליארדים- וכנראה שמבחינה כלכלית עדיף למדינה לבלוע את ההתנהלות הבעייתית של נת"ע ולהמשיך את הפרוייקט בנתיב הנוכחי שלו. למשל, גם אם נניח שמכרז לחברת ניהול לפרוייקט יחסוך 200 מיליון ש"ח- הוא יעכב את הפרוייקט בלפחות שנה, ועיכוב כזה יעלה פי כמה וכמה מהעלות של ניהול הפרוייקט בידי PBS ללא מכרז מסודר.
 
אבל צריך לקחת גם בחשבון מה תהיה הרמה, האיכות והאמינות של

הטעות הגדולה נעשתה בשנת 2010,
כאשר העבירו את הפרוייקט מ-MTS לנת"ע. היו צריכים להקים חברה יעודית לקו האדום ולהשאיר את נת"ע בתפקיד הקיים שלה. לכאורה מדובר בכפל תפקידים (למה להקים חברה נוספת?), אבל העלות של כמה עשרות מנהלים ומהנדסים היא טיפה בים לעומת התקציב האדיר של הפרוייקט (15 מיליארד ש"ח).
אבל הטעות כבר נעשתה וכנראה שאין דרך חזרה. כל עיכוב בפרוייקט עולה למשק מיליארדים- וכנראה שמבחינה כלכלית עדיף למדינה לבלוע את ההתנהלות הבעייתית של נת"ע ולהמשיך את הפרוייקט בנתיב הנוכחי שלו. למשל, גם אם נניח שמכרז לחברת ניהול לפרוייקט יחסוך 200 מיליון ש"ח- הוא יעכב את הפרוייקט בלפחות שנה, ועיכוב כזה יעלה פי כמה וכמה מהעלות של ניהול הפרוייקט בידי PBS ללא מכרז מסודר.
אבל צריך לקחת גם בחשבון מה תהיה הרמה, האיכות והאמינות של
התוצר הסופי.
לא מספיק להגיע למצב שיש קו אדום, הקו האדום צריך גם לתפקד ביעילות, בבטיחות ובאמינות.
וצריך גם לחשוב מה עושים עם הפרויקטים האחרים ועם מערכת המתע"ן כולה והאם אפשר להמשיך להפקיד את האחריות על כלל המערכת בידי נת"ע.
 
אלן גיסנו: לא טראם, כי אם טאראראם !


הערה קצת קטנונית:
"האם השקעה נוספת של 16 מיליארד שקל מצדיקה גם היום ויתור על מערכת הסעה מסיבית יותר של רכבת תחתית אמיתית (טראם)"
&nbsp
לא, זה לא טראם - זה מטרו. טראם זו מילה נרדפת לרכבת קלה.
אלן גיסנו: לא טראם, כי אם טאראראם !

 

jp3raptor

Member
חייבים לעצור את הפרויקט הזה

מה יהיה עם רפובליקת הבננות הנקראת ישראל
[URL]http://www.themarker.com/dynamo/1.2553502[/URL]
חייבים לעצור את הפרויקט הזה
בכייה לדורות הדבר הזה.
&nbsp
1.לבטל את הפרויקט הנוכחי.
&nbsp
2. לפרק את נ.ת.ע ולחקור את כל המוערבים לשחיתות חמורה
&nbsp
3.לרוץ קדימה כמה שיותר מהר עם תוכנית חילופית לרכבת תחתית אמיתית
&nbsp
4.מכרז BOT לקו האדום המשופר.
&nbsp
כן. אני מודע שזה מעכב את הלוז ב4-5 שנים.
&nbsp
אבל אין כל הגיון בבניית הקו האדום בצורה שהוא מתוכנן כעת.
אנחנו הולכים לקבל עוד 8 שנים מוצר לקוי שלא מתאים לנפח התנועה שתל אביב צריכה
 
דרושה רכבת תחתית בלי התחכמויות

חייבים לעצור את הפרויקט הזה
בכייה לדורות הדבר הזה.
&nbsp
1.לבטל את הפרויקט הנוכחי.
&nbsp
2. לפרק את נ.ת.ע ולחקור את כל המוערבים לשחיתות חמורה
&nbsp
3.לרוץ קדימה כמה שיותר מהר עם תוכנית חילופית לרכבת תחתית אמיתית
&nbsp
4.מכרז BOT לקו האדום המשופר.
&nbsp
כן. אני מודע שזה מעכב את הלוז ב4-5 שנים.
&nbsp
אבל אין כל הגיון בבניית הקו האדום בצורה שהוא מתוכנן כעת.
אנחנו הולכים לקבל עוד 8 שנים מוצר לקוי שלא מתאים לנפח התנועה שתל אביב צריכה
דרושה רכבת תחתית בלי התחכמויות
האם זה לא האוצר שדחף לפתרון העקום הזה, שאף אחד לא יודע לממש אותו, של רכבת קלה במנהרה?
נערי אוצר מתחכמים שנולדו אתמול ואין להם שום נסיון חיים?
נערי אוצר שלא יודעים שצריך ללכת על מערכת סטנדרטית ונפוצה, ועל ציוד טוב שלא עושה בעיות?
וחברת נת״ע שרק רוצה לפצל מכרזים כדי שיהיו עוד ועוד?
מכרזים שחברות כמו בומברדייה וסימנס לועגות להם, ולא ניגשות בכלל.
לא רוצים שנשתמש בתח״צ, רוצים אותנו ברכב, אבל איך? בלתי אפשרי בתל אביב
רוצים לשים לנו ג׳י פי אס ברכב ולחייב אותנו אגרת גודש, אבל ממנים חברה כמו נת״ע שתדאג לנו לתחבורה ציבורית, בעוד זו דואגת רק לעצמה.
 

jp3raptor

Member
יש כאן אחוז מסויום של שחיתות ואחוז מסוים של חוסר מקצועיות

דרושה רכבת תחתית בלי התחכמויות
האם זה לא האוצר שדחף לפתרון העקום הזה, שאף אחד לא יודע לממש אותו, של רכבת קלה במנהרה?
נערי אוצר מתחכמים שנולדו אתמול ואין להם שום נסיון חיים?
נערי אוצר שלא יודעים שצריך ללכת על מערכת סטנדרטית ונפוצה, ועל ציוד טוב שלא עושה בעיות?
וחברת נת״ע שרק רוצה לפצל מכרזים כדי שיהיו עוד ועוד?
מכרזים שחברות כמו בומברדייה וסימנס לועגות להם, ולא ניגשות בכלל.
לא רוצים שנשתמש בתח״צ, רוצים אותנו ברכב, אבל איך? בלתי אפשרי בתל אביב
רוצים לשים לנו ג׳י פי אס ברכב ולחייב אותנו אגרת גודש, אבל ממנים חברה כמו נת״ע שתדאג לנו לתחבורה ציבורית, בעוד זו דואגת רק לעצמה.
יש כאן אחוז מסויום של שחיתות ואחוז מסוים של חוסר מקצועיות
היה עדיף עם היו עושים מכרז חדש- BOT
&nbsp
 

jp3raptor

Member
לדעתי מצדיק פתיחת אשכול חדש, משאיר את זה לשיקול המנהלים

עדכון מרעיש מהבוקר- ביטול מכרזים והפרטה חלקית
והזגזוג ממשיך-
http://www.themarker.com/dynamo/1.2554570
לדעתי מצדיק פתיחת אשכול חדש, משאיר את זה לשיקול המנהלים
אבל ואו!
&nbsp
אם כבר מפריטים, כדאי לקחת את ההזדמנות להפוך את הפרויקט לתחתית אמיתית.
כולנו יודעים שרק"ל לא תצליח לעמוד בביקושים
 

Juvy

New member
שים-לב שנכון לעכשיו

לדעתי מצדיק פתיחת אשכול חדש, משאיר את זה לשיקול המנהלים
אבל ואו!
&nbsp
אם כבר מפריטים, כדאי לקחת את ההזדמנות להפוך את הפרויקט לתחתית אמיתית.
כולנו יודעים שרק"ל לא תצליח לעמוד בביקושים
שים-לב שנכון לעכשיו
לא בוטלו מכרזי ה-TBM וה-NTAM. גם העבודות על פורטל שנקר כבר (לכאורה) בעיצומן, שלא לדבר על 3 הפירים. כך שספק אם תכנון from scratch של הקו האדום עוד אפשרי בשלב זה. בנוגע לשאר הקווים- העניין בהחלט אפשרי. עם מי מדברים כדי להרים הפגנה?
 
העבודות על פורטל שנקר בעיצומן ממש, לא לכאורה

שים-לב שנכון לעכשיו
לא בוטלו מכרזי ה-TBM וה-NTAM. גם העבודות על פורטל שנקר כבר (לכאורה) בעיצומן, שלא לדבר על 3 הפירים. כך שספק אם תכנון from scratch של הקו האדום עוד אפשרי בשלב זה. בנוגע לשאר הקווים- העניין בהחלט אפשרי. עם מי מדברים כדי להרים הפגנה?
העבודות על פורטל שנקר בעיצומן ממש, לא לכאורה
זו הסיבה האמיתית לסגירת המת"צ בפתח תקוה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה