מה יהיה עם ריפוד הזמנים בקו אשקלון הוד השרון?

  • פותח הנושא hpux
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

hpux

New member
מה יהיה עם ריפוד הזמנים בקו אשקלון הוד השרון?

מה יהיה עם ריפוד הזמנים בקו אשקלון הוד השרון?
כל יום בבוקר, הרכבת עומדת בתחנת יבנה מערב במשך 5 דקות שלמות.
5 דקות
כל בוקר
איפה ההגיון?
יוצאת ב-6:03 מאשדוד
מגיעה ב-6:14 ליבנה.
מחכה 5 דקות ואז יוצאת.
\מה ההגיון? אפשר לצאת בשעה הנורמלית ולפחות לעשות עוד עצירה בחולון ולאסוף עוד אנשים.
בנוסף מגיעים לכל תחנה בקו מוקדם וממתינים גם אז (ראשון, תל אביב הגנה)

אשמח אם מישהו יוכל לשפוך אור על הנושא.
 

raminec

New member
גם חברי הפורום ישמחו

מה יהיה עם ריפוד הזמנים בקו אשקלון הוד השרון?
כל יום בבוקר, הרכבת עומדת בתחנת יבנה מערב במשך 5 דקות שלמות.
5 דקות
כל בוקר
איפה ההגיון?
יוצאת ב-6:03 מאשדוד
מגיעה ב-6:14 ליבנה.
מחכה 5 דקות ואז יוצאת.
\מה ההגיון? אפשר לצאת בשעה הנורמלית ולפחות לעשות עוד עצירה בחולון ולאסוף עוד אנשים.
בנוסף מגיעים לכל תחנה בקו מוקדם וממתינים גם אז (ראשון, תל אביב הגנה)

אשמח אם מישהו יוכל לשפוך אור על הנושא.
גם חברי הפורום ישמחו
אם מישהו יוכל לשפוך אור על הנושא. באמת!
 
חוסר מחשבה או כסת"ח בגודל כדה"א

גם חברי הפורום ישמחו
אם מישהו יוכל לשפוך אור על הנושא. באמת!
חוסר מחשבה או כסת"ח בגודל כדה"א
אלו שתי התשובות שהייתי נותן גם ל-14 הדקות בין עכו למוצקין אלא ששם ניתן להוסיף תשובה שלישית אפשרית והיא אינרציה מאז הימים העליזים של הקו הבודד והמתעקל שחייב לא פעם מפגשים בתחנה התפעולית בנעמן.
 
מיום ליום אני מגלהשחובבי מזג האויר הם גם

חוסר מחשבה או כסת"ח בגודל כדה"א
אלו שתי התשובות שהייתי נותן גם ל-14 הדקות בין עכו למוצקין אלא ששם ניתן להוסיף תשובה שלישית אפשרית והיא אינרציה מאז הימים העליזים של הקו הבודד והמתעקל שחייב לא פעם מפגשים בתחנה התפעולית בנעמן.
מיום ליום אני מגלהשחובבי מזג האויר הם גם
חבבי תחבורה ציבורית?
 

Rubim88

New member
יש בזה משהו


מיום ליום אני מגלהשחובבי מזג האויר הם גם
חבבי תחבורה ציבורית?
יש בזה משהו
 

amit1270

New member
ועוד קוראים לה "הרכבת המהירה"

מה יהיה עם ריפוד הזמנים בקו אשקלון הוד השרון?
כל יום בבוקר, הרכבת עומדת בתחנת יבנה מערב במשך 5 דקות שלמות.
5 דקות
כל בוקר
איפה ההגיון?
יוצאת ב-6:03 מאשדוד
מגיעה ב-6:14 ליבנה.
מחכה 5 דקות ואז יוצאת.
\מה ההגיון? אפשר לצאת בשעה הנורמלית ולפחות לעשות עוד עצירה בחולון ולאסוף עוד אנשים.
בנוסף מגיעים לכל תחנה בקו מוקדם וממתינים גם אז (ראשון, תל אביב הגנה)

אשמח אם מישהו יוכל לשפוך אור על הנושא.
ועוד קוראים לה "הרכבת המהירה"
 
מהירות זה יחסי :)

ועוד קוראים לה "הרכבת המהירה"
מהירות זה יחסי :)
כולי תקווה שאחרי פתיחת תחנת שדרות יפצלו את הקווים למהיר ופרברי , יחזירו את התדירות המקורית לחולון בת ים ויורידו את חמשת הדקות הללו.
 
וכרגיל מה שיצא מהקו המטומטם והמיותר הזה הוא

מה יהיה עם ריפוד הזמנים בקו אשקלון הוד השרון?
כל יום בבוקר, הרכבת עומדת בתחנת יבנה מערב במשך 5 דקות שלמות.
5 דקות
כל בוקר
איפה ההגיון?
יוצאת ב-6:03 מאשדוד
מגיעה ב-6:14 ליבנה.
מחכה 5 דקות ואז יוצאת.
\מה ההגיון? אפשר לצאת בשעה הנורמלית ולפחות לעשות עוד עצירה בחולון ולאסוף עוד אנשים.
בנוסף מגיעים לכל תחנה בקו מוקדם וממתינים גם אז (ראשון, תל אביב הגנה)

אשמח אם מישהו יוכל לשפוך אור על הנושא.
וכרגיל מה שיצא מהקו המטומטם והמיותר הזה הוא
שאהזמן הנסיע הוא לא 44 דקות כמו שהבטיחו(מאשקלון לת"א) אלא יותר מ50 דקות(מה שהקו הישן לבנימינה היה עושה ) ומה שעשו זה גם פגעו בקו של בנימינה שאם איתו הית מגיע לתל אביב הגנה ב51 דקות יוצא עכשיו כמעט שעה, אם לא יותר, מה גם פתאום המהירות של הרכבת בקו אשקלון רחובות שהיו נוסעים במהירות גבוה ביןה קטע של רחובות ליבנה, ובין יבנה לאשדוד הרכבת החליטה לסוע לאט, הרבה יותר(אגב בקטע ההפוך מאשדוד ליבנה פחות איטי) מה גם שיש פחותר כבות אז התירוץ של מפגש רכבות קצת לא עובד פה, יש פה לצערי משהו דפוק וחבל שהרסו ממשהו שעבד יחסית טוב הרסו אותו והפכו לגרוע יותר, חבל, וחבל שפתחו את הקו המיותר הזה להוד השרון, מבאס בתור אחד שמאוד אוהב רכבות אבל מאז שפתחו את הקו החדש פשוט לא נהנה מהרכבת . אגב עוד דפקט כנראה ששחכו לעשות באשקלון זה לעדכן אולי את אגד תעבורה על תדירותה רכבות שמעט יורת גבוה בשעת השיא, וצריך להוציא מעט יותר אוטבוסים, לפני כשבוע או משהו נאלצו לחכות 40 דקות בתחנה לאוטבוס(תחנת הרכבת היא מחוץ לעיר) מכיון שאלה שבאו ברכבת באו ברכבת שכנראה עדין לה זמנים.
 

amit1270

New member
נותנים לך קו מהיר יותר ובתדירות יותר גבוהה

וכרגיל מה שיצא מהקו המטומטם והמיותר הזה הוא
שאהזמן הנסיע הוא לא 44 דקות כמו שהבטיחו(מאשקלון לת"א) אלא יותר מ50 דקות(מה שהקו הישן לבנימינה היה עושה ) ומה שעשו זה גם פגעו בקו של בנימינה שאם איתו הית מגיע לתל אביב הגנה ב51 דקות יוצא עכשיו כמעט שעה, אם לא יותר, מה גם פתאום המהירות של הרכבת בקו אשקלון רחובות שהיו נוסעים במהירות גבוה ביןה קטע של רחובות ליבנה, ובין יבנה לאשדוד הרכבת החליטה לסוע לאט, הרבה יותר(אגב בקטע ההפוך מאשדוד ליבנה פחות איטי) מה גם שיש פחותר כבות אז התירוץ של מפגש רכבות קצת לא עובד פה, יש פה לצערי משהו דפוק וחבל שהרסו ממשהו שעבד יחסית טוב הרסו אותו והפכו לגרוע יותר, חבל, וחבל שפתחו את הקו המיותר הזה להוד השרון, מבאס בתור אחד שמאוד אוהב רכבות אבל מאז שפתחו את הקו החדש פשוט לא נהנה מהרכבת . אגב עוד דפקט כנראה ששחכו לעשות באשקלון זה לעדכן אולי את אגד תעבורה על תדירותה רכבות שמעט יורת גבוה בשעת השיא, וצריך להוציא מעט יותר אוטבוסים, לפני כשבוע או משהו נאלצו לחכות 40 דקות בתחנה לאוטבוס(תחנת הרכבת היא מחוץ לעיר) מכיון שאלה שבאו ברכבת באו ברכבת שכנראה עדין לה זמנים.
נותנים לך קו מהיר יותר ובתדירות יותר גבוהה
ואתה מתלונן.
 
איזה קו מהיר יותר? הקודם היה 50 דקות לת"א

נותנים לך קו מהיר יותר ובתדירות יותר גבוהה
ואתה מתלונן.
איזה קו מהיר יותר? הקודם היה 50 דקות לת"א
וגם עכשיו זה בערך אותו זמן, ועל הדרך גם הרסו את הקו הישן שהעריכו את הזמן שלו וגם האיטו את המהירות וגם הוסיפו עוד תחנה, אם כזה שיפור היה עדיף שלא יגעו,
 

amit1270

New member
כבר כתבו לך שזה יותר מהיר ועוד כולל ריפודים

איזה קו מהיר יותר? הקודם היה 50 דקות לת"א
וגם עכשיו זה בערך אותו זמן, ועל הדרך גם הרסו את הקו הישן שהעריכו את הזמן שלו וגם האיטו את המהירות וגם הוסיפו עוד תחנה, אם כזה שיפור היה עדיף שלא יגעו,
כבר כתבו לך שזה יותר מהיר ועוד כולל ריפודים
כלומר יש מקום לקצר עוד יותר את זמני הנסיעה. אבל אתה, על סמך שבועיים של הפעלה, כבר החלטת שהקו "מיותר". מה דעתך לחכות קצת עם הקביעות הנחרצות?
 

ניקולאי

New member
נסעתי פעם אחת בקו החדש מת"א לאשלקון

וכרגיל מה שיצא מהקו המטומטם והמיותר הזה הוא
שאהזמן הנסיע הוא לא 44 דקות כמו שהבטיחו(מאשקלון לת"א) אלא יותר מ50 דקות(מה שהקו הישן לבנימינה היה עושה ) ומה שעשו זה גם פגעו בקו של בנימינה שאם איתו הית מגיע לתל אביב הגנה ב51 דקות יוצא עכשיו כמעט שעה, אם לא יותר, מה גם פתאום המהירות של הרכבת בקו אשקלון רחובות שהיו נוסעים במהירות גבוה ביןה קטע של רחובות ליבנה, ובין יבנה לאשדוד הרכבת החליטה לסוע לאט, הרבה יותר(אגב בקטע ההפוך מאשדוד ליבנה פחות איטי) מה גם שיש פחותר כבות אז התירוץ של מפגש רכבות קצת לא עובד פה, יש פה לצערי משהו דפוק וחבל שהרסו ממשהו שעבד יחסית טוב הרסו אותו והפכו לגרוע יותר, חבל, וחבל שפתחו את הקו המיותר הזה להוד השרון, מבאס בתור אחד שמאוד אוהב רכבות אבל מאז שפתחו את הקו החדש פשוט לא נהנה מהרכבת . אגב עוד דפקט כנראה ששחכו לעשות באשקלון זה לעדכן אולי את אגד תעבורה על תדירותה רכבות שמעט יורת גבוה בשעת השיא, וצריך להוציא מעט יותר אוטבוסים, לפני כשבוע או משהו נאלצו לחכות 40 דקות בתחנה לאוטבוס(תחנת הרכבת היא מחוץ לעיר) מכיון שאלה שבאו ברכבת באו ברכבת שכנראה עדין לה זמנים.
נסעתי פעם אחת בקו החדש מת"א לאשלקון
וזה היה כמובטח - 48 דקות (מתחנת תל אביב השלום).

אך כפי שצויין מעל, יש זמני ריפוד גם לכיוון דרום: המתנו 4 דקות באשדוד והגענו לאשקלון 2 דקות לפני הזמן.

כך שבפועל ניתן לקצר את הנסיעה עוד קצת...

בהחלט יש שיפור והקו אינו מיותר כלל!
 
ניקולאי הבטיחו 44 דקות לתל אביב ולא 48

נסעתי פעם אחת בקו החדש מת"א לאשלקון
וזה היה כמובטח - 48 דקות (מתחנת תל אביב השלום).

אך כפי שצויין מעל, יש זמני ריפוד גם לכיוון דרום: המתנו 4 דקות באשדוד והגענו לאשקלון 2 דקות לפני הזמן.

כך שבפועל ניתן לקצר את הנסיעה עוד קצת...

בהחלט יש שיפור והקו אינו מיותר כלל!
ניקולאי הבטיחו 44 דקות לתל אביב ולא 48
אני מניח שיצא לך לעלות גם על הקו הישן, ראית פתאום את האטת הרכבת באזורים שצינתי למעלה? מה שלא היה עד לפני פתיחת הקו החדש, וחבל, השיפור היחיד זה רק תדירותה רכבות בשעת השיא, ושיפור כזה ממש לא מכפר על איכות הנסיעה שנהיתה גרועה וארוכה יותר
 

ניקולאי

New member
44 דקות מתחנת ההגנה ולא מהשלום!

ניקולאי הבטיחו 44 דקות לתל אביב ולא 48
אני מניח שיצא לך לעלות גם על הקו הישן, ראית פתאום את האטת הרכבת באזורים שצינתי למעלה? מה שלא היה עד לפני פתיחת הקו החדש, וחבל, השיפור היחיד זה רק תדירותה רכבות בשעת השיא, ושיפור כזה ממש לא מכפר על איכות הנסיעה שנהיתה גרועה וארוכה יותר
44 דקות מתחנת ההגנה ולא מהשלום!
שים לב!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה