אבא אסקימוסי
New member
מה יהיה עם האחוזונים?
זה שהבת שלי קטנטונת ורזונת ומגרדת את האחוזונים מלמטה - עם זה כבר כמעט והשלמתי.. אבל היום באה לבקר חברה עם בנה בן השנה וקצת. הילד בהחלט לא רזה. יש לו כפלי שומן מכובדים, כולו אומר בריאות. לא שמנמן במיוחד, אבל וודאי לא רזה. ונחשו איזה אחוזון הוא (נכון לשבוע שעבר) - 5! האחות בטיפ"ח אמרה לאמא שתתחיל לתת תוספים - הילד רזה! (הילד יונק ואוכל מוצקים כבר זמן רב). האבא שאל את האחות אם הילד נראה לה רזה. היא אמרה שהיא לא מסתכלת על זה אלא על הטבלה. ומבחינת הגובה הוא באחוזון ה-30, כך שהוא לא נמוך מאוד. מה קורה פה?
זה שהבת שלי קטנטונת ורזונת ומגרדת את האחוזונים מלמטה - עם זה כבר כמעט והשלמתי.. אבל היום באה לבקר חברה עם בנה בן השנה וקצת. הילד בהחלט לא רזה. יש לו כפלי שומן מכובדים, כולו אומר בריאות. לא שמנמן במיוחד, אבל וודאי לא רזה. ונחשו איזה אחוזון הוא (נכון לשבוע שעבר) - 5! האחות בטיפ"ח אמרה לאמא שתתחיל לתת תוספים - הילד רזה! (הילד יונק ואוכל מוצקים כבר זמן רב). האבא שאל את האחות אם הילד נראה לה רזה. היא אמרה שהיא לא מסתכלת על זה אלא על הטבלה. ומבחינת הגובה הוא באחוזון ה-30, כך שהוא לא נמוך מאוד. מה קורה פה?