מה חשבתם ששכחתי אותם? מה קורה כורדים?
ה הכורדי בצהוב שחור New member 28/12/04 #3 היה לי קצת לימודים על הראש אבל כרגע אני כאן למרות שאני צריך להתכונן קצת לתאוריה
י יפית2 האחת New member 28/12/04 #4 כורדי...../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif שמתי לב שטיילת קצת בפורום של מכבי... הרגת אותי מצחוק (לגבי המנהל הקמצן..)
כורדי...../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif שמתי לב שטיילת קצת בפורום של מכבי... הרגת אותי מצחוק (לגבי המנהל הקמצן..)
ה הכורדי בצהוב שחור New member 28/12/04 #6 שימו לב מה אני הולך לכתוב שמה אז לפני שהצהובה הקופה הזאת מוחקת את זה תראו
י יפית2 האחת New member 28/12/04 #8 יווו...ראית איך היא פונה עכשיו .. בנימוס לאוהדי בית"ר??? כנראה חטפה על הראש מתפוז.... בכל מקרה כל הבלאגן לא היה קורה אם היא היתה מתנהגת כראוי....
יווו...ראית איך היא פונה עכשיו .. בנימוס לאוהדי בית"ר??? כנראה חטפה על הראש מתפוז.... בכל מקרה כל הבלאגן לא היה קורה אם היא היתה מתנהגת כראוי....