מה חשבתם ששכחתי אותם?

כורדי...../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

שמתי לב שטיילת קצת בפורום של מכבי... הרגת אותי מצחוק (לגבי המנהל הקמצן..)
 

שושו17

New member
יאללה עזוב אותם

הם לא מעניינים סתם יבשים כמו הקבוצה שלהם.
 
יווו...ראית איך היא פונה עכשיו ..

בנימוס לאוהדי בית"ר??? כנראה חטפה על הראש מתפוז.... בכל מקרה כל הבלאגן לא היה קורה אם היא היתה מתנהגת כראוי....
 

שושו17

New member
חחחחחחחחח

תפוז מאד חזק היא קיבלה
 
למעלה