מה ז"א "תואר כללי"?

מה ז"א "תואר כללי"?

תואר כללי במדעי הרוח והחברה... נשמע הכי מענין ללמידה, אבל סליחה על הפרקטיות- לאן ממשיכים אח"כ? זה לא כללי "מדי" ?? ושאלה נוספת: האם יש פה מישהו שהתחיל ביותר מקורס אחד לסמסטר כסטודנט חדש? עד כמה זה ריאלי? תודה!!
 

SilentWave

New member
מה ז"א "תואר כללי"?

בנוגע למדעי הרוח והחברה- אני איתך
אני התחלתי כסטודנט חדש עם שני קורסים (המקסימום שמאשרים במכללת ר"ג לסטודנט חדש), וזה ריאלי מאוד. קורס אחד נשמע לי מעט מידי (אלא אם עסוקים עד מעל הראש...)
 

shlomi_e

New member
תואר כללי זה בעצם.....

תואר אקדמאי המורכב ממספר נושאים - ללא התמחות בתחום ספציפי. כלומר , בכדי להשיג תואר יש "להשיג" נקודות זכות המגולמות בצורת קורסים , כלומר כל קורס מקנה מספר נקודות זכות. כשלומדים לתואר ספציפי (ניהול , כלכלה וכו....) רוב הקורסים הם ללא בחירה והם הכרחיים לאותו תואר ויש קשר הדוק והיררכי בניהם. אך כאשר לומדים תואר כללי...הקורסים רובם ככולם לפי בחירת הסטודנט וללא כל קשר הגיוני בניהם. כלומר , ניתן ללימוד קורס במוסיקה ולאחריו קורס במיקרו כלכלה ולאחריו קורס בהיסטוריה של סין....וכן הלאה...
 

shlomi_e

New member
למה זה מועיל????

אז ככה....אנשים בוחרים בלימודים לתואר כללי או לשם העונג שבלמידה או כי במקום עבודתם , בעל תואר אקדמאי , מקבל תוספת בשכר (שוטרים למשל). ולכן אין חשיבות לקורסים הנילמדים.
 

חבצלת2000

New member
רק קורס אחד!

אם בתך סטודנטית חדשה, שתירשם רק לקורס אחד!!! אני נרשמתי לשניים, כי כך יעצה לי היועצת, ובסוף לא הסתדרתי עם כל החומר, סתם הלך הכסף של הקורס, כי מאחד הקורסים, שהיה עמוס מאד בחומר(ורוב הקורסים של הפתוחה עמוסים), פרשתי והמשכתי רק בקורס אחד. אז חבל על הכסף והמוטיבציה, שתירשם לאחד! ממש ממליצה על כך.
 
למעלה