לא מדויק בכלל
קודם כל, זיופים זה דבר שמרגיש בו כל אדם עם שמיעה מוזיקלית, ואין כאן שום קשר לאבסולוטיות. אני דווקא מכיר לא מעט אבסולוטים (שיש להם גם שמיעה הרמונית מעולה בלי קשר), שדווקא לא מרגישים כ"כ בזיופים ואפילו מזייפים בעצמם בשירה מדי פעם. נכון שלאנשים עם שמיעה אבסולוטית קל יותר לדעת אם הזיוף נמצא באיזור של התו הספציפי שלידו הוא נמצא, אבל זה בעצם הייתרון היחיד שלהם במחלקה הזאת. אגב, ברבע טון הסיפור קצת אחר, אבל גם כאן זה לרוב פשוט משהו שיגרום להם להאזין רק לצד היחסי של המוזיקה ולהתעלם מהצד האבסולוטי - שימו לב שבמקהלות, לדוגמא, המקהלה הרבה פעמים יורדת מדי פעם ברבע או שמינית טון, וזה לא ממש מפריע לאף אחד, למעט העובדה שבאמת אפשר לשים לב לעניין יותר בקלות עם שמיעה אבסולוטית. לגבי גיטרה שמכוונת חצי טון למטה - זה לא אמור להפריע לבעל שמיעה אבסולוטית שמאזין לקטע (בהנחה שהגיטרה היא הכלי היחיד שמנגן, ואין כלים אחרים שמכוונים בצורה אחרת) מקסימום זה עלול קצת להפריע לו אם הוא ינסה לנגן בגיטרה כזאת, אבל זה גם יפריע לכל נגן אחר, כי גיטרה שמכוונת חצי טון למטה נשמעת הרבה פחות מבריקה ויפה מגיטרה שמכוונת באופן הרגיל. לגבי הקושי בלנגן דברים מטרנספוזיציה - הוא קיים רק כאשר אנשים רגילים להסתמך על השמיעה האבסולוטית שלהם ולא טורחים לפתח שמיעה יחסית טובה. מוזיקאים טובים בעלי שמיעה אבסולוטית מסוגלים לטרנספז ללא שום בעיה, רק שיש להם את הייתרון של זיהוי הצבע המסוים של אותו סולם.