מה ???זה נכון שיש לי IP קבוע...

  • פותח הנושא t@gel
  • פורסם בתאריך

t@gel

New member
מה ???זה נכון שיש לי IP קבוע...

זה נכון שיש לי IP קבוע ולא משתנה בגלל שיש לי קו adsl? ואם כן... בגלל זה קל לפרוץ לי? כי באיי סי ניתן לזהות אותי מיד?
 

B0ND_JAME5_B0ND

New member
לא זה לא נכון....

אין לך ip קבוע- כל פעם שאת מתנתקת את מקבלת ip שונה- כמובן שזה תלוי- כי יש ספקים שנותנים לך ip קבוע- תבררי את זה איתם. רב הספקים אינם נותנים ip קבוע- ואם את רוצה את זה את צריכה לשלם תוספת כספית. בכל אופן איך הגעת למסקנה שיש לך ip קבוע?
 

t@gel

New member
גיליתי אותו לתדהמתי...

אני מחוברת לספקית אינטרנט ``אינטרנט בזק בינלאומי`` ראיתי בחלון התחברות שיש לי איי פי קבוע... ????????????????
 

eYaL

New member
המממ

כמו שציינת,יש לך ADSL,ולכן אפשרי שהאייפי שלך נשאר קבוע מחיבור לחיבור ואינו משתנה כמו חיבור במודם אנאלוגי. eYaL
 

t@gel

New member
אז בגלל זה קל יותר לעשות לי

``חגיגה בסנוקר`` עם כל הפריצות האלו? בגלל זה אני משלמת ביוקר? הא? זה פייר? אוף ;-(
 

Blade

New member
לא

זה בגלל שאת פותחת כל קובץ ששולחים לך באי מייל. לא פותחים קבצי EXE שנשלחים באי מייל. אלא אם כן זה נשלח ממישהו שאת מכירה ממש טוב והוא אמר לך שהוא שלח לך קובץ כזה. ברגע שהפעלת קובץ כזה סביר להניח שהיה בו טרוג`ן. הטרוג`ן הזה פותח עוד משהו קטן שנקרא PORT, זה, בצרוף הכתובת IP שלך (הדינמית) מאפשר לכל מי שסורק את הרשת אחרי פורטים פתוחים כאלה, להכנס לך למחשב. מה שFIREWALL עושה בעצם. זה מזהה את התקשורת הנכנסת מכל האינטרנט. אל המחשב שלך. מתוך כל התקשורת הזאת יש גם את הנסיון פריצה של אותו אחד שעשה את הסריקת פורטים. אבל שוב, FIREWALL זאת תוכנה למתקדמים. את לא תדעי לעצור פורץ אם תראי אחד כזה. אז מה שעושים פשוט זה: ל א פ ו ת ח ים כ ל ק ו ב ץ ש נ ש ל ח ל ך ב א י מ י י ל!!!!
 

Blade

New member
לא נשמה כפרה....

תראי. יש לך שתי כתובות IP קבועות, פנימיות, שהמחשב עובד איתן כדי לתקשר בין המודם החיצוני לבין הכרטיס רשת. הכתובת של הכרטיס רשת היא: 10.200.1.1 הכתובת של המודם החיצוני היא: 10.0.0.138 שתי הכתובות האלה משמשות את המחשב שלך לתקשר בין המודם לכרטיס רשת שמותקן לך על המחשב. והן סטטיות, מכיוון שהמחשב שלך חייב תמיד לדעת באיזה כתובת המודם או הכרטיס רשת נמצא. חוץ משתי הכתובות האלה יש לך עוד כתובת, שהיא הכתובת שהספק נותן לך כדי לצאת לאינטרנט. הכתובת הזאת היא דינמית, משתנה. כל פעם שאת מתחברת מחדש לאינטרנט את מקבלת כתובת אחרת. וזאת גם הכתובת שמישהו יצטרך לעבור דרכה אם הוא ינסה לפרוץ לך למחשב. יש?
 

Blade

New member
אין היום ספקים שנותנים IP קבוע

IP קבוע עולה כסף. זה לא סוג של שרות שניתן למשתמשים רגילים. זה מיועד עבור חברות שרוצות להקים אתר באינטרנט. משתמשים רגילים עדיין מקבלים את הכתובות שלהם משרת DHCP שנמצא בISP שלהם.
 

Blade

New member
תן שמות.

ומעבר לזה. אם הם עושים את זה. זה לא נעשה ללא ידיעת הלקוח.
 

Blade

New member
לא

אין לך IP קבוע. בדיוק כמו כל משתמש רגיל (לא ADSL). גם את מקבלת IP משתנה מקשר לקשר. אם את רוצה כתובת IP חדשה את צריכה להתנתק ולהתחבר שוב. זה הכל. עכשיו. בנוגע לFIREWALL. FIREWALL זאת תוכנה למשתמשים מתקדמים. נקודה! מי שלא יודע להתעסק עם הדבר הזה, שלא יגע בזה. אני כבר נתקלתי בכמה וכמה אנשים שחסמו את הכתובת של הISP שלהם. ואח``כ הם לא מבינים למה הם לא רואים אתרים. אפשר לחשוב שאם מישהו היה פורץ למחשב של אחד שלא יודע להפעיל FIREWALL. אז הוא היה יודע מה לעשות עם זה. ועוד משהו. העולם לא מלא בהאקרים שמנסים לפרוץ למחשב שלך. וכל עוד את לא מפעילה קבצי EXE ששולחים לך באי מייל. את בטוחה באופן יחסי (כמו כולנו)
 
למעלה