מה זה הסקר לתושבים בכוכב יאיר? מישהו שמע?

alonaski

New member
מה זה הסקר לתושבים בכוכב יאיר? מישהו שמע?

ראיתי בכתוביות האלקטרוניות על הלוח בכניסה לישוב - שממשיך הסקר לתושבי כוכב יאיר. במה מדובר בדיוק? מישהו יודע? נסקר?...
 

jlavi2002

New member
המתנ"ס ממשיך להשתדרג ולהשתפר...

במסגרת זו נעשה סקר בין תושבי הישוב ( להחזיר את המתנ"ס| לישוב-זוכרים ). אבל כשאני רואה את " ההתנפלות" על הקאנטרי כשהוא פתוח לציבור בחינם - מול התרוצים למה לא לעשות מנוי, אני מבין שימנו כישוב איכותי חלפו...
 

alonaski

New member
../images/Emo6.gif אתה מכיר משהו אחר שמחלקים ליהודים

בחינם והם לא מתנפלים עליו?.... (חוץ מסטירות כמובן...) מעניין - נכנסו למים ביום שישי כשנפתח בחינם? היה יום קריר וסגרירי, לא?
 

jlavi2002

New member
" היה יום קריר וסגרירי, לא? "

דווקא כן ! מזל שהגקוזי והסאונה גם בחינם... רק במכונת הקפה לא נגעו - צריך כסף קטן!
 

CEF

New member
לא הבנתי למה התכוונת

מה הקשר בין "התנפלות" על פעילות בחינם לבין ישוב איכותי?
 
ערבים

בגלל שגם ערבים היו שם זו הסיבה היחידה כנראה פעל הקאנטרי או האחראי לא גזעני """"אין הבדל בין דם נוצרי או יהודי או מוסלמי כולנו אותו דם""""""
 

r o z i

New member
מה הערבים מפריעים לכם, אני לא מבינה ?

הקיטורים האלו , הם שלא מתאימים לאנשים איכותיים בישוב איכותי. הערבים לא מפריעים לכם כשאתם רצים לקנות שם בשר או חומרי בניין, או כל דבר אחר....מה הם כ"כ מפריעים לכם בקאנטרי או בגן המשחקים ?
 
תודה רוזי

אני לא אומר שאנחנו נקיים מכל הדברים הרעים אבל יש גם אנשים טובים שמכבדים כל מקום שהולכים אליו באים לטירה בהמוניהם וכולם מכבדים אותם ואם מישהו יעז אפילו לפגוע באורח מהמגזר היהודי או הערבי כולם יעמדו נגדו את מוזמנת תמיד רוזי
 

jlavi2002

New member
r o z i - יש לך קשיים בהבנה...

תעברי על כל השרשור ולאט - אף אחד לא הזכיר ערבים ואין להם קשר לעיניין ! אבל מחרחר ריב "מומחה ברקטים " ספק אם הוא תושב הישוב, עסוק בלהפיץ את שטויותיו בפורום שלא שייך לו - ואת כמובן נגררת.... לא עדיף שתרשמי קודם לקאנטרי ?
 

r o z i

New member
אני כבר רשומה

וממש לא נגררתי, הגבתי באופן כללי, הרי זו לא פעם ראשונה שהנושא עולה....(פעם הקיטורים הם על הקאנטרי ופעם על הגינות הציבוריות....לא התעמקתי בשרשור אבל "הרחתי" גזענות ואחרי הרבה זמן שאני שומעת כאלו דברים - הייתי חייבת להביע את דעתי. יש לי עוד דעה : אני לא יודעת מי אתה אבל הנימה העוקצנית והטון הלא מכבד וה"טעות" כתיב שלך - לא במקומם .
 
צודק

העניין כבר נמשך יותר מדיי ואנשים כמו גברת רוזי יש הרבה בישובים הסמוכים יותר בהרבה מאנשים גזעניים שהגזענו שלהם יוצאת מתוך הטיפשות שהם מקבלים מאנשים שמוערכים בעינייהם שזה אומר שהם חיים באווירת של טיפשות שכמו כל דבר ניתן לשנותם . אני גאה בשכנים שלי מכל הישובים ומקווה שיום יבוא וגם בטירה וטייבה יהיה אותו מתנ"ס שיש בכל ישוב אחר אבל כרגע זה לא נמצא.
 
למעלה