מה זה החרטא הזה?

Spiritualized

New member
מה זה החרטא הזה?

הי אנשושים! קפצתי לבקר אתכם מן האפלה לקצרה רק כדי לספר לכם משהו משעשע... אתמול הייתי בסופר פארם - הלכתי לקנות קונדומים. בעודי חולף על פני כל סוגי ומיני הקונדומים שיש במטרה לאתר את הגוסמר של דורקס החביב עליי(הכל יחסי) - במה פתאום אני נתקל? מוצר חדש בליין הקונדומים של דורקס! קונדומים בטעם שוקולד! בעודי מייצר פער של לפחות 4 סנטימטר בין גבה ימין לגבה שמאל, ופרצוף תמוה - רק שאלה אחת עלתה בראש ההזוי שלי... מותר להשתמש בזה אחרי אכילת בשר? בהנחה כמובן שהפסיכים היחידים שקונים דבר כזה הם אנשים שמתכוונים לעשות מין אוראלי עטוף בגומי מיותר... וכמובן , מתבקשת השאלה : בנות - יש כאן משהי שמוצצת עם קונדום?!?! נו טוב...אם אתם מתעקשים...גם בנים...
 

הספרנית

New member
../images/Emo5.gif

והקונדומים בטעם שוקולד זה משהו שדווקא התחילו לשווק דיי מזמן.
 
../images/Emo6.gif

אני מניחה שמי שצריך להיזהר מפני איידס מוצץ עם קונדום (מפנה אותך לפורום איידס
)
 

Spiritualized

New member
עוד שאלה מתבקשת

עזבו אתכם רגע ממציצות... הייתם עושים סקס (מוגן כמובן) עם מישהו חולה איידס? בואו נניח לצורך העניין שזה מתגלה לכם כשאתם כבר עם הפרטנר בסיטואציה מינית והפרטנר\ית מאוווווד מושכ\ת אתכם... אני לא מאמין שהייתי עושה את זה אפילו עם קונדום אקסטרה סייף עם ניטים ושתי שכבות בדיל קרוש - אמאל'ה מפחיד!
 

shellush

New member
מצטרפת לשני הלאוים....

למצוץ גומי? זה כמו למצוץ ויברטור... ואין סיכוי שאשכב עם בחור אחרי שסיפר לי שיש לו איידס. אפילו עם כמה שכבות, לא לוקחים סיכון כזה...
 
לי אין בעיה

רק בלי מציצות ועם קונדום. נראה לי שאני מסכנת את עצמי פחות כשאני עושה מין מוגן עם נשא, מאשר כשאני נוהגת הביתה...
 

shellush

New member
לאו דווקא... פשוט לא נותנים לו

לגמור לך בפה או שאם משהו כן מושפץ לפה, לא לבלוע.
 

חיבוקון

New member
אינ לא מבין את הקמצנות הזו :)

למה רק בטעם שוקולד? אין תימניות שירצו לחוש את טעם הג'חנון? אין פולניות שהיו רותו לטעום את הגפיל טפיש? אין מרוקאיות שירצו להכיר את טעאם המופלטה? אין עירקיות שירצו לטעום את טעם הקובה? אין יצירתיות אצל חברות הקונדומים
 

shellush

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif ומה עם...

טעם צ'ולנט? בחורף זה להיט!
 

חיבוקון

New member
תשאלי את החונק מבוסטון ../images/Emo6.gif

עד היום חושבים שהוא חנק אותם עם הידיים, לא יודעים שהוא סה"כ אכל צ'ולנט
 

נצנצ

New member
../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif

אין סיכוי בחיים!!!!! אני כל כך אוהבת את הטעם של אהובי שאין סיכוי שאכניס לשם גומי...
אוהבת את הטעם המקורי... וכמה שיותר לינוק ולמצוץ... אני מכורה
וגם לפני שהכרנו אהבתי את הטעם.. ואף פעם לא הבנתי את הרעיון של למצוץ עם גומי.. בעעעעע
 

פאקטור

New member
הקשב שניה, גבר.

בכל זאת יש לזה יתרון כלשהו. הרבה פעמים לאחר החדירה יש סיבוב שני (שלישי רביעי וכן הלאה), ואז בקטע של המין האוראלי זה הרבה יותר נחמד שיש טעם של שוקולד על הזין מאשר השמנוניות הגועלית של הקונדום (בהנחה שאכן טעם השוקולד הוא דומיננטי בחיה הזאת). לא שניסיתי או שאנסה את השטות הזאת, אבל בכל זאת יש הגיון בשגעון. למצוץ עם קונדום זה באמת כבר מעבר לתפיסתי (כבר עדיף להכניס אותו לשואב אבק מסוג קירבי :) ) ולא שניסיתי את זה (YE YE ).
 

פאקטור

New member
בהזדמנות נעשה לך סיבוב :)

אבל תבואי לזה בראש פתוח. כי הוא שואאאאאאאאאאאאאאאאאאב. אחחח איזו מוזיקה מלהיבה אני שומע לי ברקע... אנשים הולכים להנות מחר.
 

Spiritualized

New member
המממ...

מעניין באמת אם הסירופ שוקולד או מה שזה לא יהיה שהם מוהלים את הקונדום בו בשביל הטעם - נמצא גם בחלק הפנימי של הקונדום...כי אם לא אז היתרון היחיד של זה הוא טעם השוקולד שנשאר בגוף ש-ל-ה אחרי הזיון.. ובעצם... גם זה רעיון לא רע:)
 

forestdevil

New member
אוי נו באמת.... שתי תשובות.

לשאלה המצחיקה של ספיריטואלייזד. אי אפשר לשים משהו במפעל שישאר רק בצד אחד של הקונדום. לא שמן, ולא טעם!! הקונדום יוצא ארוז ומגולגל בתוך עצמו כך שכל חלק נוגע גם בצד השני, תחשוב על זה... ובקשר לקונדומים בטעמים... אני משתמש בהם המון, ואני אסביר: א. אין לי כרגע בת זוג קבועה ורצינית (לצערי הרב), ולכן לא עושה כלום בלי קונדומים. אז משהסברתי למה בכלל קונדומים אני אסביר למה: לקונדומים רגילים יש ריח מסריח של גומי שנשאר איתנו, וגם הזמן הקצר שבו בוא נשאר מגעיל אותי. הקונדומים האלה מונעים את זה, כי עשו הכל למען שלא יזכירו שום סוג של גומי, וזה נפלא. למצוץ עם קונדום? ממש דבילי.
 
למעלה