זה בעייה ברגע שזה מפריע לסביבה.
למשל, כפי שכתבת אח"כ ילד שעוסק בענייניו בשקט ולא מפריע, זו לא בעיית התנהגות, לדעתי. זה שהוא בוחר להתעסק עם הסמארטפון(בשקט, ללא ווליום...) או לצייר תוך כדי שיעור אז אולי זה מעצבן את המורה שהוא שם עליה פס ולא מקשיב לה ואולי זה לא כ"כ עוזר לו בלמידה, כי אח"כ הוא יצטרך להשלים את החומר.
אך אם כל הפעילות צריכה להפסק והצוות צריך לעסוק רק בילד המסויים שכרגע יש לו קושי, למשל ילד שצועק, מקלל, זורק חפצים, מרביץ לעצמו או למישהו אחר, ילד שמפעיל מוסיקה בסמארטפון ולא נותן לאף אחד אחר ללמוד ודורש תשומת לב במפגיע בצורה כזו, מתווכח בבריונות עם המורה שדורש להמשיך את השיעור ומבקש ממנו להפסיק וכו' זו כבר הופכת להיות בעייה בשביל הסביבה. כי אי אפשר להמשיך כרגיל וצריך לפתור את זה כדי שאפשר יהיה להמשיך כרגיל.
עכשו, מה זה כרגיל? זה תלוי בסביבה עצמה ובמה עסקו באותו זמן.